banner
banner

“Παγωμένη” η αγορά στην έναρξη των θερινών εκπτώσεων

ΠΕΝΤΕ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Μέσα στο περίεργο κλίμα των τελευταίων ημερών και την αβεβαιότητα των πολιτών ξεκίνησε η θερινή εκπτωτική περίοδος. Οι εκπτώσεις των καταστημάτων είναι “δυνατές” αφού φτάνουν το 50 % σχεδόν από την πρώτη κιόλας ημέρα ωστόσο οι καταναλωτές φαίνονται να είναι … μετρημένοι στις αγορές τους.

Όπως λένε εκπρόσωποι της αγοράς, εκτός από το μειωμένο εισόδημα των καταναλωτών και τις οικονομικές δυσκολίες που ήδη αντιμετωπίζουν, εφέτος έρχονται αντιμέτωποι και με την ανασφάλεια του κόσμου, λόγω των πολιτικών εξελίξεων. Ωστόσο, υπάρχει και μία μερίδα του εμπορικού κόσμου η οποία παρατηρεί μία σταδιακή αλλαγή της ψυχολογίας των καταναλωτών.

NIKOS VLASTOS

“Η αγορά επηρεάστηκε πολύ απο τα capital controls και στην ουσία νέκρωσε. Οι καταναλωτές  περιόρισαν τις αγορές τους στα απαραίτητα ειδικά τις πρώτες μέρες. Από την ανακοίνωση του ανοίγματος των τραπεζών φάνηκε μια μικρή διαφορά, καθώς παρατηρήθηκε κάποια κίνηση. Ακόμα και αυτή όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με τα περσινά επίπεδα τα οποία ήταν σαφώς καλύτερα” στο protionline.gr o Νίκος Βλαστός, ιδιοκτήτης του καταστήματος ανδρικών ενδυμάτων Scorpios. Ενώ τόνισε πως σημαντικό ρόλο για την εμπορική κίνηση των καταστημάτων παίζει κυρίως η ψυχολογία των καταναλωτών.

LINA PAPADOPOYLOY

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Λίνα Παπαδοπούλου, ιδιοκτήτρια του καταστήματος Senza με γυναικεία ενδύματα, δήλωσε στο protionline.gr ” :Οι εκπτώσεις ξεκίνησαν πολύ δυνατά από την πρώτη κιόλας ημέρα, οι καταναλωτές ωστόσο επηρεασμένοι από τις εξελίξεις είναι διστακτικοί στις αγορές τους. Εκτός από το πάγωμα όμως των καταναλωτών από την οικονομική κατάσταση που επικρατεί,, η αγορά του Αιγίου έχει να ανταγωνιστεί και την αγορά της Πάτρας, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν την αχαϊκή πρωτεύουσα για τις αγορές τους, με αποτέλεσμα να υπάρχει εκροή χρήματος και η τονωτική ένεση που περιμένει η αγορά του Αιγίου να μην έρχεται..

MAGKLARA VIKTORIA

Περιορισμένες είναι και οι αγορές στα είδη σπιτιού, μικροέπιπλα και είδη  δώρων που εμπορεύεται η Βικτωρία Μαγκλάρα ιδιοκτήτρια του καταστήματος La TasteAfisorama.  ” Οι εκπτώσεις μπορεί να ξεκίνησαν, οι καταναλωτές όμως είναι προβληματισμένοι με τις πολιτικό-οικονομικές εξελίξεις. Οι αγορές είναι πλέον μετρημένες και χωρίς υπερβολές αφού οι καταναλωτές κάνουν στοχευμένες αγορές” δήλωσε η κ. Μαγκλάρα στο protionline.gr.

RENA THEOXAROPOYLOY

Και στο παιδικό ρούχο, η κατάσταση είναι η ίδια. Σύμφωνα με τη Ρένα Θεοχαροπούλου ιδιοκτήτρια του καταστήματος Baby Earth οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράσουν τα απαραίτητα χωρίς να κάνουν υπερβολές στις αγορές τους. Το κλίμα που επικρατεί είναι ενδεικτικό της αγωνίας των καταναλωτών σχετικά με τις εξελίξεις. Η εμπορική κίνηση όπως φαίνεται είναι άμεσα συνυφασμένη με την πολιτικό- οικονομική κατάσταση το τελευταίο διάστημα.

STELLA ROROY

Τη μειωμένη εμπορική κίνηση σχολίασε και η Στέλλα Ρόρου η οποία διατηρεί το κατάστημα Desires με γυναικεία ενδύματα στο Αίγιο μαζί με τη μητέρα της Φρόσω δηλώνοντας στο protionline.gr ” Η κίνηση στην αγορά είναι μειωμένη, εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις που και πάλι οι αγορές είναι στοχευμένες. Η εμπορική κίνηση παρά την έναρξη των εκπτώσεων έχει επηρεαστεί από τις εξελίξεις και έτσι η αγορά κινείται σε σχετικά χαμηλά επίπεδα.

 

Yπενθυμίζει ότι οι εκπτώσεις συνεχίζονται  μέχρι το τέλος του Αυγούστου και οι έμποροι παραμένουν αισιόδοξοι πως  η αγοραστική κίνηση  θα βελτιωθεί, ώστε η συνολική εικόνα των φετινών εκπτώσεων να ικανοποιήσει τελικά εμπόρους και καταναλωτές


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr