banner
banner

Αναζήτησαν brand name για τη Δυτική Ελλάδα

“ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΥΤΙΚΑ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ” Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΤΕ

Η πρώτη συνάντηση με παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη του Τουρισμού, πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, με σκοπό τη δημιουργία brand name για τη Δυτική Ελλάδα. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) που στόχο έχει να προετοιμάσει το έδαφος για προβολή των πλεονεκτημάτων της περιοχής.
Ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, Γιώργος Αγγελόπουλος, εξήγησε στους προσκεκλημένους των τριών νομών της Περιφέρειας Ν.Δ. Ελλάδας, πως η δημιουργία brand name είναι επιβεβλημένη αφού κανείς δε γνωρίζει την περιοχή συνολικά ως προορισμό, παρα μόνο τους κυριότερους τόπους που αυτή περιλαμβάνει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λέξη “Δυτική Ελλάδα”, έχει μόλις 200 επισκέψεις το μήνα στο διαδίκτυο όταν η “Αρχαία Ολυμπία” φτάνει το 1.000.000. Το παρών στην εκδήλωση έδωσε ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ Γιώργος Αμβράζης, ο οποίος τόνισε πως βιώνουμε συνθήκες ύφεσης, αλλά με κοινούς στόχους πετύχαμε τρεις ανοδικές χρονιές για τον τουρισμό στο σύνολο της χώρας.
Από τη συνάντηση, δε θα μπορούσε να λείπει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Απόστολος Κατσιφάρας, ο οποίος τόνισε με τη σειρά του πως “υλοποιούμε την ανασυγκρότηση της παραγωγικής μας βάσης, εστιάζοντας στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό, μετά από την ψήφιση του Πενταετούς Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης. Είναι η ώρα να ενώσουμε δυνάμεις για να φτιάξουμε ένα προϊόν που θα έχει ταυτότητα, θα έχει ουγιά και θα μπορεί να εξαχθεί παντού”.

PERIFEREIA GO WEST 02

 

Η παρουσίαση από την Marketing Greece

Η Περιφέρεια, όπως έγινε χθες γνωστό, έχει αναθέσει λοιπόν στο ΣΕΤΕ και στον εκτελεστικό του βραχίονα, την Marketing Greece να “χτίσει” την ταυτότητα και το brand name της περιοχής. Όπως εξήγησε ο διευθυντής marketing κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, η ομάδα στην οποία προΐσταται, πρώτα συνέλεξε όλα τα στοιχεία εκείνα που κάνουν ελκυστικό το τουριστικό προϊόν σε Αχαΐα, Ηλεία, και Αιτωλοακαρνανία, φτιάχνοντας τέσσερις πυλώνες στρατηγικής, τους οποίους και παρουσίασε στους προσκεκλημένους.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στα εξής:
Πυλώνας 1: Τέσσερις εποχές, δηλαδή αξιοποίηση χαρτοφυλακίου ανά εποχή.
Πυλώνας 2: Αξιοποίηση εμβληματικών στοιχείων όπως η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.
Πυλώνας 3: Παραγωγοί και τοπικά προϊόντα.
Πυλώνας 4: Αξιοποίηση αγνότητας προορισμών, όπως το φαράγγι του Βουραϊκού.
Μέσα από ένα εντυπωσιακό βίντεο, ο κ. Πάρσαλης, κατέληξε στην καινούρια πρόταση η οποία θα μπει σε διαβούλευση μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου και οι φορείς θα μπορούν μέσω της φόρμας που έχει στηθεί στο site της Περιφέρειας, (http://www.pde.gov.gr/smpd/να κάνουν τις δικές τους παρεμβάσεις. Στην ενότητα αυτή βρίσκονται το Προσχέδιο της Μελέτης Τουριστικού Προϊόντος Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας Δυτικής Ελλάδας, το Έντυπο διαβούλευσης σε doc και pdf (το συμπληρωμένο έντυπο θα πρέπει να σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: regiodev@pde.gov.gr).

PERIFEREIA GO WEST 03

Go West, Greece Revealed

Αυτό είναι το κεντρικό σλόγκαν που προτείνει ο ΣΕΤΕ σε πρώτη φάση, δηλαδή “Πήγαινε Δυτικά, η Ελλάδα αποκαλύπτεται”, με τον κ. Πάρσαλη να εξηγεί την δυσκολία του εγχειρήματος, αφού όπως αποκάλυψε και η συζήτηση που ακολούθησε, ο προσδιορισμός Δυτικά, δεν αρκεί και παρουσιάζει αδυναμίες.
Παίρνοντας το λόγο ο εκπρόσωπος του Δήμου Αιγιάλειας, Στράτος Βαρδάκης, αφού έδωσε συγχαρητήρια στην όλη προσπάθεια, επισήμανε ότι συνολικά σαν Δυτική Ελλάδα, δεν είμαστε τουριστικός προορισμός.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου μας, επέστησε την προσοχή σε όλους πως γίνεται δύο νομοί (Αχαΐα – Ηλεία) που βρίσκονται στην Πελοπόννησο, να ξεχάσουν αυτό το δυνατό brand name που είναι ευρέως γνωστό για να “χτιστεί” ένα άλλο με αβέβαια αποτελέσματα.
Η Πελοπόννησος, είναι ισχυρό brand name, είπε ο κ. Βαρδάκης και δεν πρέπει να αγνοηθεί, στην προσπάθεια αυτή, κάτι που συμμερίστηκαν σχεδόν όλοι στη χθεσινή συνάντηση. Όσο αναφορά την Αιγιάλεια, επισήμανε την έλλειψη υποδομών και ζήτησε χαρτογράφηση της περιοχής.
Η χθεσινή συνάντηση ήταν το πρώτο βήμα, προκειμένου η Δυτική Ελλάδα να αποκτήσει επιτέλους ταυτότητα, αναφέρθηκε κλείνοντας την εκδήλωση ο Απόστολος Κατσιφάρας, και κάλεσε όλους να ενώσουν δυνάμεις, προκειμένου να αυξηθεί ο πλούτος της περιοχής, αφού αυτός είναι και ο στόχος της Περιφέρειας γενικότερα.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ · ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ · ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr