banner

Τελευταίο τριήμερο παραστάσεων για την «Αγγέλα»!

ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΙΓΙΟΥ

Τελευταίο τριήμερο παραστάσεων είναι αυτό που έρχεται για την φετινή παραγωγή της Θεατρικής Έκφρασης Αιγίου και αξίζει όλοι να σπεύσουν για να παρακολουθήσουν το έργο «Αγγέλα» τού Γιώργου Σεβαστίκογλου, όπως εξαιρετικά αποδίδεται από τους ηθοποιούς της Θ.Ε.Α. Η προσέλευση του κόσμου στις μέχρι τώρα παραστάσεις, ξεπέρασε κάθε προσδοκία και τα σχόλια ήταν κάτι παραπάνω από κολακευτικά.

Οι τελευταίες παραστάσεις ανεβαίνουν μεθαύριο Σάββατο 1η, την Κυριακή 2 και την Δευτέρα 3 Απριλίου, στον χώρο του Πολυτεχνείου, στις 9.15μ.μ. Το κοινό που παρακολούθησε το έργο μίλησε για μια δυνατή παράσταση με ερμηνείες ξεχωριστές που δεν αφήνουν το θεατή να ησυχάσει, καθώς του δημιουργούνται ερωτηματικά, σκέψεις και συναισθήματα για μια κοινωνία και τους ανθρώπους της. Η Θεατρική Έκφραση Αιγίου αποφάσισε να προτείνει για φέτος το έργο του Γιώργου Σεβαστίκογλου «Αγγέλα» σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Σεφέρη επιδιώκοντας με ένα δυνατό κείμενο να υπογραμμίσει από τη μια το ρεαλισμό της σκληρής πραγματικότητας και από την άλλη το ρομαντισμό της αθωότητας και της αγάπης.

THEA-AGGELA-02

Με ένα έργο διαχρονικό, σύγχρονο και επίκαιρο – σήμερα που όλο και περισσότεροι άνθρωποι ξεριζώνονται για να μπορέσουν να επιβιώσουν σ’ ένα κοινωνικό σύστημα που οι αρρώστιες του έγιναν πληγές – η Θ.Ε.Α επιδιώκει να εκφράσει την δύναμη της θέλησης που οφείλουμε να διαθέτουμε, ώστε να αντιστεκόμαστε απέναντι στους μηχανισμούς διαφθοράς και εκμετάλλευσης που ορθώνονται γύρω μας. Το έργο γράφτηκε στα τέλη του 1957 και ανέβηκε για πρώτη φορά στο Θέατρο Βαχτάνγκοφ, στη Μόσχα, το 1958 (εκείνη την περίοδο ο Γιώργος Σεβαστίκογλου ήταν πολιτικός πρόσφυγας στην ΕΣΣΔ).

Η δεκαεφτάχρονη Αγγέλα είναι ένα από τα χιλιάδες κορίτσια που τη δεκαετία του΄50 εξαναγκάστηκαν να φύγουν απ’ τα σπίτια τους και να γίνουν παραδουλεύτρες σε πλουσιόσπιτα της πρωτεύουσας για να επιβιώσουν. Στην δικής της περίπτωση τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς στο αστικό σπίτι που πηγαίνει παίρνει τη θέση της Τασίας, της προηγούμενης υπηρέτριας, που αυτοκτόνησε πηδώντας από την ταράτσα της εξαώροφης πολυκατοικίας. Γύρω της μια ομάδα ανθρώπων, η Άννα, η Φανή, η Νέρα και η Γεωργία που είναι κι αυτές υπηρέτριες κι η καθεμιά ακολουθεί το δικό της δρόμο, τον δικό της αγώνα. Το τοπίο συμπληρώνουν άνδρες όπως ο Λάμπρος ή ο Μένιος που ακροβατούν ανάμεσα στην εντιμότητα και την καθαρή συνείδηση κι άλλοι όπως ο Στράτος που υφαίνουν τους μηχανισμούς της ανηθικότητας και της διαφθοράς. Η εκμετάλλευση και η αδικία, η πολύμορφη καταπίεση της γυναίκας, η έλλειψη ηθικών φραγμών, οι αυταπάτες των καταπιεσμένων, αλλά κι ο έρωτας μέσα σε δύσκολες συνθήκες όλα απλώνονται πάνω σε μια ταράτσα.

THEA-AGGELA-01

Οι συντελεστές

Παίζουν με σειρά εμφάνισης: Φανή: Υρώ Καραμανόγλου, Άννα: Κωνσταντίνα Βαλλιανάτου, Γεωργία: Σοφία Βασιλείου, Νέρα: Μαρία Ζησιμοπούλου, Κυρία: Κάτια Φάκου, Μένιος: Θανάσης Ντρες, Αγγέλα: Αγγέλικα Αλεξανδροπούλου, Στράτος: Γιώργος Σεφέρης, Γκαρσόνι: Μιχάλης Γεωργίου, Λάμπρος: Θεόδωρος Μανεσιώτης, Χορός εϊβαλάδων: Διονύσης Νικολόπουλος, Μιχάλης Γεωργίου, Mάκης Τσουκαλάς, Κωνσταντίνα Βαλλιανάτου, Σοφία Βασιλείου, Μαρία Ζησιμοπούλου, Κάτια Φάκου, Γιώργος Σεφέρης. Γιατρός: Σπύρος Γεωργίου. Συντελεστές: Σκηνοθεσία: Βαρβάρα Σεφέρη, Σκηνικά: Γιώργος Σεφέρης, Φωτισμοί: Κώστας Αυλωνίτης- Σπύρος Ρηγόπουλος, Χορογραφίες: Εύα Παπαγιαννακοπούλου (Σχολή χορού Bella’s), Hair Stylist: Αγγελική Γρηγοροπούλου (Angel’s art of hair), Ενδυματολογική Επιμέλεια: Κωνσταντίνα Βαλλιανάτου, Μουσικές Επιλογές: Βαρβάρα Σεφέρη-Υρώ Καραμανόγλου, Χειρισμός ήχου: Εύα Παπαγιαννακοπούλου-Νάσος Λιβάνης, Βοηθός Σκηνοθέτη: Κατερίνα Ασπρούκου, Φωτογράφιση: Νίκος Ζησιμόπουλος – Χρύσα Κουνινιώτη, Φωτογραφίες πρόβας: Βίκυ Τζουρά, Τεχνική Ομάδα: Γιώργος Σεφέρης-Θεόδωρος Μανεσιώτης. Έπαιξαν οι μουσικοί: Βασίλης Ζωιτόπουλος-ακορντεόν και Ζωή Ζωιτοπούλου-βιολί. Ομάδα υποστήριξης: Βάσω Αναγνωστοπούλου, Γιώργος Κορομπίλης, Κοσμάς-Δαμιανός Καλαντζής, Νάσος Λιβάνης, Πόπη Μανεσιώτη, Ανδρέας Παλαιολόγος, Ευαγγελία Σεφέρη.


Διαβάστε περισσότερα:
· · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΕΞΟΔΟΣ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr