banner
banner

Οι συλλογισμοί – οι παραλογισμοί και οι…..´´λογικοί´´ επώνυμοι

Ο ΠΑΠΑΣ ΕΧΕΙ ΓΕΝΙΑ, ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΣ;

Τον τελευταίο καιρό έγινε πολύς θόρυβος για τα αριστεία και τη σημαία. Περίμενα ν’ ακούσω, να διαβάσω, τις απόψεις υπευθύνων και επώνυμων για μια λογική εξήγηση των θεμάτων.
Φαίνεται όμως ότι αυτό που λέγεται “λογική” είναι σπάνιο είδος ή ο καθένας έχει τη “δική του λογική” και θα το δεχόμουν. Είναι βολικό ή όπως αλλιώς συνηθίζουμε να το λέμε: είναι …..δημοκρατικό…..

Ξέρετε η δημοκρατία είναι το χειρότερο των πολιτευμάτων όταν δεν υπάρχει παιδεία.

Γιατί άνθρωπος απαίδευτος είναι όχλος. Γι’ αυτό ένας μεγάλος δάσκαλος του γένους , ο Κοραής σ’ένα γράμμα του προς τους Έλληνες νέους λέει: “ Δημοκρατία αν είναι δυνατόν, παιδεία όμως παντί τρόπω”.

Η λογική λοιπόν ως μάθημα έπαψε να διδάσκεται στα παιδιά μετά το 1980. Κάπου εκεί κοντά κατάργησε ο ……αείμνηστος και τη βαθμολογία στα παιδιά στο δημοτικό . Τότε όμως δεν μίλησε κανείς από την κοινωνία, γιατί ήταν μετά τη Χούντα, γιατί μοίραζε μεροκάματο ο ….. λαοπρόβλητος.

Ήταν η αρχή της απαιδευσιάς του Ελληνικού λαού. Ήταν η αρχή του τέλους μας . Ήταν το μεγαλύτεροακό που έφερνε η 21η Απριλίου. Ήταν το άλλο άκρο. Ήταν το νέο που έφερνε στην εκπαίδευση όλος εκείνος ο πληθυσμός που σπούδασε στη ντελικάτη Αγγλία ,στη Γαλλία,όταν ήρθε η Χούντα.

Σήμερα λοιπόν, (αργά , πολύ αργά), αφού ακόμα και το “παιδί” της Λογικής , την έκθεση ιδεών , αφού είδαν ότι τα παιδιά δεν γινόντουσαν καλύτερα με το …..κατάντημα της ελληνικής γλώσσας, με το μάθημα με τον ακαταλαβίστικο τίτλο “έκθεση-’έκφραση’’ , έβαλαν στον εξεταζόμενο στοιχείο στο πιο πάνω μάθημα και το κεφάλαιο “συλλογισμοί-επιχειρήματα”. Ανάθεμα και αν ξέρουν οι μισοί το κεφάλαιο αυτό της Λογικής. Φτάσαμε λοιπόν και στο σημείο που ξεκινήσαμε.

Ακόμα και ο υπουργός ….παιδείας λέει έναν παραλογισμό μεταξύ Σημαίας,Σχολείου και στρατού και κανείς από τους 140 της αντιπολίτευσης δεν κατάλαβε τι……τους είπε. Αρκεί να σκεφτούμε ότι στο σχολείο πηγαίνουν και αλλοδαποί και πρόσφυγες και μετανάστες και κορίτσια.

Αρκεί να τους πεί κάποιος. “Στο Δημοτικό φοιτούν και κορίτσια. Πάνε στο στρατό; όχι . Στη σημαία όμως πρέπει να συμμετάσχουν.

Φοιτούν και αλλοδαποί ή πρόσφυγες. Πάνε στο στρατό; Σωστός αν πρόκειται να τους πάει αφού δίνει σε όλους τον τίτλο του Έλληνα πολίτη. Άλλωστε πωλείται σε τιμή ευκαιρίας!

Ο κ. Πρωθυπουργός είπε επίσης προς την αντιπολίτευση: “ Μιλάτε εσείς που αντί για βιβλία μοιράζατε φωτοτυπίες μέχρι το Σεπτέμβρη!” Σωστά! Όμως το επιχείρημά του ισχύει για την εκπαίδευση και όχι για τη …..σημαία. Δηλαδή είναι εκτός θέματος ! Κι όμως! Το κατάπιαν.

Που σημαίνει: Είναι όλοι τους παιδιά της ίδιας εκπαίδευσης. Του ΠΑΣΟΚ. Γι αυτό βγάλανε νέους για να μιλάνε την ίδια γλώσσα, την τότε γνωστή. Ο άλλος λέει πήρε στις πανελλήνιες 20! Που σημαίνει ότι πήρε και στην έκθεση ιδεών 20! Κι όμως οι καταστάσεις μου εμένα (από το υπουργείο) λένε ότι κανείς δεν πήρε 20-20 στην έκθεση ιδεών ποτέ!

Και για να επανέλθουμε. Σε λίγο τελειώνουν οι παρελάσεις, τελειώνει και ο στρατός ( θα γίνει ενιαίος Ευρωπαϊκός ) θα καταργηθεί και η σημαία και η προσευχή.

Θέλω να συγχαρώ τους γονείς και κηδεμόνες για την προσπάθεια που κάνουν. Μόνο ο αγώνας τους , ο αγώνας για τα παιδιά τους μπορεί κάτι να κάνει τουλάχιστον να καθυστερήσει τους καταστροφείς. Όσο για μας, ας μάθουμε ότι, δεν τιμωρούμε τον λάθος υπουργό με το να ψηφίσουμε κακό ή ανίκανο.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΡΝΑΚΙΩΤΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ φροντιστηρίου “ΠΑΛΛΑΔΙΟ-Α.ΒΑΡΝΑΚΙΩΤΗΣ”


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΠΟΨΗ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr