banner
banner

Χορήγηση και ανανέωση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ

ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Ε.Π.

Από την Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας έγινε γνωστό ότι η χορήγηση ή ανανέωση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2017 αρχίζει στις 26 Οκτωβρίου και λήγει στις 30 Νοεμβρίου και πραγματοποιείται από την Υπηρεσία που βρίσκεται στην Πάτρα (Π.Π. Γερμανού 98, 1ος όροφος, γραφείο 4) αλλά και τα κατά τόπους ΚΕΠ.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι: Αίτηση – υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερόμενου (δίνεται από την υπηρεσία), γνωμάτευση υγειονομικής επιτροπής όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω και θα αναφέρεται η διάρκεια αυτής της απόφασης ΚΕ.Π.Α. (φωτοτυπία). Όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑΜΕΑ (επίδομα) από τις αρμόδιες υπηρεσίες Πρόνοιας των δήμων ή το διατροφικό επίδομα από τις Περιφερειακές Ενότητες, δικαιούνται κάρτα χωρίς την προσκόμιση γνωμάτευσης.

Η πιστοποίηση γίνεται με βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων από τους δήμους ή τις Περιφερειακές Ενότητες. Ακόμη χρειάζεται φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας, εκκαθαριστικό σημείωμα της αρμόδιας ΔΟΥ για το προηγούμενο φορολογικό έτος 2016. Οι δικαιούχοι οι οποίοι, με υπεύθυνη δήλωσή τους, δεν επιθυμούν την προμήθεια του σχετικού δελτίου για το Αστικό ΚΤΕΛ αλλά μόνο για το Υπεραστικό, δεν υποχρεούνται να προσκομίζουν φορολογική δήλωση. Για νέους δικαιούχους, απαιτούνται όλα τα παραπάνω συν δύο πρόσφατες φωτογραφίες.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Αχαΐας (Π.Π. Γερμανού 98, Πάτρα), τηλ. 2613620746 -2613620739 -717-731 ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).


Κατηγορίες Άρθρου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr