banner
banner

Κινηματογραφική διαφήμιση για την πώληση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 21 ετών | ΒΙΝΤΕΟ

ΜΕ 225.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

Η πώληση ενός αυτοκινήτου ηλικίας 21 ετών με περισσότερα από 225.000 χιλιόμετρα, είναι σίγουρα και πάρα πολύ δύσκολο.

Όμως η Κάρι Χόλενμπεκ έχει ένα μυστικό όπλο: ο αρραβωνιαστικός της Μαξ Λάνμαν, ένας συγγραφέας και σκηνοθέτης με έδρα το Λος Άντζελες δημιούργησε μία έξυπνη και ξεκαρδιστική διαφήμιση που την ανέβασε στο eBay και φυσικά έγινε viral, κερδίζοντας περισσότερη προσοχή κι από ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο.

Πέντε ημέρες αφότου το ανέβασαν στο eBay, η προσφορά είχε φτάσει τα 150.000 δολάρια και το βίντεο είχε κερδίσει πάνω από 1,38 εκατομμύρια προβολές. Στη συνέχεια όμως, το eBay αποφάσισε να ακυρώσει την καταχώριση λόγω «ασυνήθιστης δραστηριότητας υποβολής προσφορών», σύμφωνα με δήλωσή τους.

Πώς ξεκίνησαν όμως όλα; «Πριν από μερικά χρόνια οδηγούσε με την τότε φίλη μου Κάρι για να πάμε για κάμπινγκ. Την ώρα που διασχίζαμε πανέμορφα τοπία, ένιωθα σαν να βρισκόμασταν σε μία διαφήμιση για αυτοκίνητο και τότε σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο να κάνουμε ένα high-end διαφημιστικό για ένα απαίσιο αυτοκίνητο» λέει ο Λάνμαν.

Η αγαπημένη του οδηγούσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από τότε που ήταν στο λύκειο και μετά από τόσα χρόνια ενέδωσε τελικά στην αγορά ενός νέο οχήματος με τεχνολογία Bluetooth ενώ ήθελε να μειώσει και τις εκκλήσεις άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Έτσι, το 2016 αποφάσισε να πουλήσει το «Greenie» (είναι το παρατσούκλι του στη διαφήμιση).

Η διαφήμιση μπορεί να χρειάστηκε σχεδόν όλο το 2017 για να πραγματοποιηθεί, αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο. Μοίαζει με μια επαγγελματική διαφήμιση αυτοκινήτου, με απίστευτες γωνίες και δραματικό φως… αλλά είναι για ένα Honda του 1996.

«Δεν χρειάζεστε αντικείμενα. Είστε ευτυχισμένοι με τον εαυτό σας. Δεν νοιάζεστε για τα χρήματα. Έχετε όλα όσα θέλατε», ακούγεται μια φωνή να λέει στο διαφημιστικό, καθώς βλέπουμε μια γυναίκα να μαζεύει κότσο τα μαλλιά της και να πηγαίνει μια βόλτα με τη γάτα της. Στο κάθισμα του συνοδηγού έχει μία καφετιέρα ενώ επειδή το αυτοκίνητο έχει κασετόφωνο αναγκάζεται να χρησιμοιεί ειδικό μετατροπέα για να συνδέσει το iPod και να ακούσει μουσική.

Η διαφήμιση καταλήγει στο συμπέρασμα πως το αυτοκίνητο είναι «για ανθρώπους που έχουν σκεφτεί τι θέλουν στη ζωή τους και που απλά χρειάζονται έναν τρόπο για να φτάσουν κάπου».

http://www.iefimerida.gr


Κατηγορίες Άρθρου
AUTO

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr