banner
banner

Συζήτηση επί της κυκλοφοριακής μελέτης

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Η ώρα για την έγκριση της επικαιροποιημένης κυκλοφοριακής μελέτης που συνέταξε για το κέντρο του Αιγίου ο συγκοινωνιολόγος Νίκος Μηλιώνης, φαίνεται πως έφτασε, καθώς την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου, το θέμα συζητείται στην ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας, προκειμένου να ληφθεί σχετική απόφαση.

Υπενθυμίζεται ότι η… αρχή για την έγκριση της επικαιροποίησης της μελέτης για την κυκλοφορία και στάθμευση στο κέντρο του Αιγίου, ώστε να κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες για την άντληση χρηματοδότησης για την εκτέλεση των όσων προβλέπει, είχε γίνει με την ομόφωνη απόφαση του Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου, που είχε κάνει αποδεκτές τις προβλεπόμενες αλλαγές, μετά την παρουσίαση από την συγκοινωνιολόγο Ανδριανή Γόγολα.

Στην  συνεδρίαση της Παρασκευής του Δημοτικού Συμβουλίου, παρών αναμένεται να είναι ο κ. Μηλιώνης παρουσιάζοντας την μελέτη και τεκμηριώνοντας τα όσα προβλέπει. Σύμφωνα με τα όσα η κ. Γόγολα είχε παρουσιάσει, η επικαιροποίηση φέρνει αρκετές ανατροπές και έχει πολλές διαφοροποιήσεις από την υφιστάμενη κατάσταση, με κυρίαρχη αυτή της συνέχισης της ανάπλασης της Μητροπόλεως μέχρι την Σολωμού με την πρόβλεψη μεγάλου αριθμού θέσεων στάθμευσης, αλλά και την διαπλάτυνση της πλατείας Αγ. Λαύρας με πλακόστρωση των οδών Γερμανού και Ζαΐμη. Το σχέδιο προβλέπει ακόμη, συνέχιση της ανάπλασης στην Κλ. Οικονόμου, από την Τρίγωνη Πλατεία ως την οδό Αιγιαλέως, καθώς και στην Ανδρέου Λόντου, από το Δημαρχείο της οδού Ανδρέου Λόντου μέχρι την οδό Βάλφουρ, που έχει μείνει εκτός πεζοδρόμησης εν αντιθέσει με το υπόλοιπο μεγαλύτερο μέρος της οδού.

Σαφής προσανατολισμός στις πεζοδρομήσεις

Επίσης, το σχέδιο της τεχνικής έκθεσης περιλαμβάνει κι άλλες προτάσεις που αλλάζουν την εικόνα του κέντρου της πόλης με σαφή προσανατολισμό στις πεζοδρομήσεις, στα πρότυπα ευρωπαϊκών πόλεων. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει πεζόδρομο στην Ερμού στο τμήμα από Κλ. Οικονόμου έως Πολυχρονιάδου, ανάπλαση περιμετρικά της πλατείας Αγ. Λαύρας, ώστε οι οδοί Γερμανού και Ζαΐμη να γίνουν τμήματα της πλατείας, πεζοδρόμηση της οδού Φιλίας, της Υψηλάντου από την οδό Σωτηρίου Λόντου μέχρι την Ανδρονοπούλου, με βασική προϋπόθεση βέβαια, την δημιουργία επιπλέον χώρων στάθμευσης. Ακόμη, αναβάθμιση των οδών 1ης Μάη, Ρωμανιώλη, Αράτου και Βύρωνος, με αλλαγή του υλικού επίστρωσης και κατάλληλο αστικό εξοπλισμό. Αλλαγές προβλέπονται και ως προς την κυκλοφοριακή κατεύθυνση και συγκεκριμένα μονοδρόμηση προς νότο της Εισοδίων έως Β. Κωνσταντίνου, μονοδρόμηση της Λ. Πετροπούλου ως συνέπεια της αντιδρόμησης της Παναγιωτοπούλων κ.ά. Επίσης, αναφέρει και την καθιέρωση γραμμής mini bus που θα χρησιμοποιεί τον άξονα Κλ. Οικονόμου – Μητροπόλεως – Σολωμού – Β. Κωνσταντίνου- Κλ. Οικονόμου, με δύο μικρά λεωφορεία.

Αμέσως μετά και εφόσον εγκριθεί ως έχει θα εξεταστεί το τι θα προταχθεί, πάντα σε συνάρτηση με τα οικονομικά δεδομένα που υπάρχουν, με τους ανθρώπους τής δημοτικής αρχής να ευελπιστούν ότι θα αντλήσουν κάποια χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ μέσω της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr