background img
banner
banner

Πιάτσα στο πάνω μέρος της πλατείας αναμένουν οι οδηγοί ταξί

ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΑΞΙ ΑΙΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ – «ΨΗΦΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ» ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ

Σε αναμονή των νέων κυκλοφοριακών δεδομένων που θα επιφέρει η εφαρμογή τής σχετικής μελέτης που έχει συντάξει για λογαριασμό τού δήμου Αιγιαλείας ο συγκοινωνιολόγος Νίκος Μηλιώνης για το κέντρο της πόλης, βρίσκονται οι οδηγοί ταξί της περιοχής.

Το Σωματείο Ταξί Αιγίου και Περιχώρων αναμένει την υλοποίηση της δέσμευσης του δημάρχου για εγκατάσταση της πιάτσας ταξί στο πάνω μέρος τής πλατείας Αγ. Λαύρας, ξεκαθαρίζοντας πως οποιαδήποτε άλλη θέση θα σημάνει μεγάλο πλήγμα για έναν κλάδο που ήδη αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα.

Ήδη, το Σωματείο ανασυντάσσει δυνάμεις, μετά και τις εκλογές που διεξήχθησαν την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, στις οποίες στηρίχθηκε ο επί σειρά ετών πρόεδρος Παναγιώτης Αγγελόπουλος. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Αγγελόπουλος ήρθε πρώτος στην προτίμηση των συναδέλφων του – μελών τού Σωματείου και όλα δείχνουν ότι θα εκλεγεί για τρίτη τριετία πρόεδρος.

Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου

Τα μέλη που εκλέγονται στο νέο Δ.Σ. στο Σωματείο Ταξί Αιγίου και περιχώρων, είναι τα εξής: Παναγιώτης Αγγελόπουλος, Παντελής Παναγόπουλος, Παναγιώτης Αποστολίδης, Τάσος Αντωνόπουλος, Παναγιώτης Ραμπαβίλας, Βασίλης Κυριακόπουλος και Βασίλης Γκοτσόπουλος. Τα νέα μέλη στην διοίκηση είναι οι κ. Ραμπαβίλας και Κυριακόπουλος. Επίσης, για την Ομοσπονδία εκλέγονται οι κ. Αγγελόπουλος, Παναγόπουλος, Αποστολίδης και Αντωνόπουλος.

Το νέο Δ.Σ. του Σωματείου, απασχολεί έντονα το ζήτημα των νέων κυκλοφοριακών δεδομένων. Μάλιστα, εν όψει της επικαιροποίησης της μελέτης που εντός των ημερών θα κληθεί να εγκρίνει το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας, τα μέλη τής νέας διοίκησης παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις, κυρίως σε ό,τι αφορά την χωροθέτηση της πιάτσας ταξί στην πλατεία Αγ. Λαύρας. Ως γνωστόν, η πιάτσα αυτή την στιγμή βρίσκεται στην οδό Ζαΐμη, ωστόσο, με βάση τα προβλεπόμενα της κυκλοφοριακής μελέτης, θα πρέπει να φύγει από το σημείο, διότι η οδός Ζαΐμη θα πεζοδρομηθεί, όπως και η οδός Γερμανού που βρίσκεται ακριβώς απέναντι. Η σκέψη και μόνο να τοποθετηθεί στο κάτω μέρος της πλατείας, ανησυχεί τους οδηγούς ταξί, οι οποίοι είχαν συμμετάσχει τόσο στην συνεδρίαση του Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου όσο και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής εκεί όπου παρουσιάστηκε η μελέτη από την συγκοινωνιολόγο Ανδριανή Γόγολα και παρουσία του δημάρχου Θανάση Παναγόπουλου, ξεκαθαρίστηκε ότι η πιάτσα θα μεταφερθεί στην οδό Κλεομένους Οικονόμου ακριβώς πάνω από την πλατεία. Τα μέλη του Σωματείου Ταξί ξεκαθαρίζουν πως ενδεχόμενη αντίθετη απόφαση θα τους… βρει απέναντι, διότι θα έχει ως αποτέλεσμα την απομάκρυνσή τους από το κέντρο της πόλης.

΄΄Αναμένουμε την τελική εισήγηση και θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν έχει αλλάξει κάτι από αυτό που αποφασίστηκε παρουσία του δημάρχου, στην συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής΄΄, επισήμανε στο “protionline.gr” ο κ. Αγγελόπουλος, κάνοντας γνωστό πως όταν συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο γι’ αυτό το θέμα, οι εκπρόσωποι του σωματείου θα είναι παρόντες.

Αναζητούν… κοινή συνισταμένη

Να σημειωθεί ότι από πλευράς δήμου είχε προγραμματιστεί ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για σήμερα Παρασκευή, παρουσία του συγκοινωνιολόγου κ. Μηλιώνη, ωστόσο, όπως φαίνεται δεν θα πραγματοποιηθεί. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες, κατά την συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας της πλειοψηφίας, όπου έγινε παρουσίαση της μελέτης από τον κ. Μηλιώνη, εκφράστηκαν πολλές και διαφορετικές απόψεις και δεν υπήρξε κοινή συνισταμένη.

Υπενθυμίζεται πάντως, ότι σύμφωνα με τα όσα η κ. Γόγολα είχε παρουσιάσει, η επικαιροποίηση φέρνει αρκετές ανατροπές και έχει πολλές διαφοροποιήσεις από την υφιστάμενη κατάσταση, με κυρίαρχη αυτή της συνέχισης της ανάπλασης της Μητροπόλεως μέχρι την Σολωμού με την πρόβλεψη μεγάλου αριθμού θέσεων στάθμευσης, αλλά και την διαπλάτυνση της πλατείας Αγ. Λαύρας με πλακόστρωση των οδών Γερμανού και Ζαΐμη. Το σχέδιο προβλέπει ακόμη, συνέχιση της ανάπλασης στην Κλ. Οικονόμου, από την Τρίγωνη Πλατεία ως την οδό Αιγιαλέως, καθώς και στην Ανδρέου Λόντου, από το Δημαρχείο της οδού Ανδρέου Λόντου μέχρι την οδό Βάλφουρ, που έχει μείνει εκτός πεζοδρόμησης εν αντιθέσει με το υπόλοιπο μεγαλύτερο μέρος της οδού.

Επίσης, το σχέδιο περιλαμβάνει πεζόδρομο στην Ερμού στο τμήμα από Κλ. Οικονόμου έως Πολυχρονιάδου, ανάπλαση περιμετρικά της πλατείας Αγ. Λαύρας, ώστε οι οδοί Γερμανού και Ζαΐμη να γίνουν τμήματα της πλατείας, πεζοδρόμηση της οδού Φιλίας, της Υψηλάντου από την οδό Σωτηρίου Λόντου μέχρι την Ανδρονοπούλου, με βασική προϋπόθεση βέβαια, την δημιουργία επιπλέον χώρων στάθμευσης. Ακόμη, αναβάθμιση των οδών 1ης Μάη, Ρωμανιώλη, Αράτου και Βύρωνος, με αλλαγή του υλικού επίστρωσης και κατάλληλο αστικό εξοπλισμό. Αλλαγές προβλέπονται και ως προς την κυκλοφοριακή κατεύθυνση και συγκεκριμένα μονοδρόμηση προς νότο της Εισοδίων έως Β. Κωνσταντίνου, μονοδρόμηση της Λ. Πετροπούλου ως συνέπεια της αντιδρόμησης της Παναγιωτοπούλων κ.ά. Επίσης, αναφέρει και την καθιέρωση γραμμής mini bus που θα χρησιμοποιεί τον άξονα Κλ. Οικονόμου – Μητροπόλεως – Σολωμού – Β. Κωνσταντίνου- Κλ. Οικονόμου, με δύο μικρά λεωφορεία.

Σημειώνεται πάντως ότι η κυκλοφοριακή μελέτη θα εφαρμοστεί μετά την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου η οποία είναι άγνωστο το πότε θα υλοποιηθεί…


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr