ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ
Πεπεισμένοι ότι η επέκταση της ανάπλασης στο κέντρο του Αιγίου θα δώσει ώθηση και στον κλάδο τους που, το τελευταίο διάστημα, αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα, παρουσιάζονται οι εκπρόσωποι των οδηγών ταξί της περιοχής που δείχνουν να συμφωνούν στα όσα περιλαμβάνει η επικαιροποιημένη μελέτη, η οποία ήδη εγκρίθηκε από το συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου. Την ίδια στιγμή, συγκρατημένοι παρουσιάζονται οι εκπρόσωποι του Αστικού ΚΤΕΛ, αναμένοντας τις τελικές προτάσεις του δήμου που θα έρθουν προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ερωτηθείς από τo “protionline.gr”, ο πρόεδρος του Σωματείου Ταξί Αιγίου και Περιχώρων Παναγιώτης Αγγελόπουλος, αναφέρθηκε στις αλλαγές που περιλαμβάνει η επικαιροποιημένη μελέτη, έτσι όπως είχε παρουσιαστεί στους φορείς στην προ μηνών διαβούλευση που εκλήθησαν να καταθέσουν τις προτάσεις τους αλλά και στην προχθεσινή συνεδρίαση.
Ικανοποιήθηκε η πρόταση για πιάτσα ταξί στο πάνω μέρος της πλατείας
Όπως είπε, ΄΄ενημερωθήκαμε για τις αλλαγές στην φορά κάθετων δρόμων στην Μητροπόλεως όπως η Π. Χαραλάμπους ώστε να αποσυμφορηθεί η Σολωμού και βέβαια για την ανάπλαση της Μητροπόλεως που μας βρίσκει σύμφωνους. Επίσης, θετικά βλέπουμε και το σχέδιο για την διαμόρφωση της πλατείας Αγ. Λαύρας με την πλακόστρωση των δύο δρόμων, από τη στιγμή βέβαια που υιοθετήθηκε η πρότασή μας να δημιουργηθεί η πιάτσα ταξί στο πάνω μέρος και απορρίφθηκε η αρχική εισήγηση για… κρύψιμο της πιάτσας στον κάτω δρόμο. Όπως μας έκαναν γνωστό, η πιάτσα θα ξεκινά περίπου από το κατάστημα της Wind και θα φτάνει μέχρι την τράπεζα Πειραιώς, δηλαδή θα δημιουργηθούν θέσεις για οκτώ αυτοκίνητα΄΄.
Πάντως, ο κ. Αγγελόπουλος παρατήρησε πως θα πρέπει να εξεταστεί το θέμα των εσοχών για ολιγόλεπτη στάση τόσο στην Κλ. Οικονόμου όσο και στην Μητροπόλεως, διότι, όπως είπε, μέχρι στιγμής έχει αποτύχει, αφού παρκάρουν (οι ίδιοι που διαμαρτύρονται) τουλάχιστον για ένα οκτάωρο καθημερινά τα αυτοκίνητά τους.
Κυκλικός κόμβος στην συμβολή των οδών Ρ. Φεραίου – Κανελλοπούλου – Κορίνθου
Ένα ακόμη θετικό που επισήμανε ο πρόεδρος των ταξί και περιλαμβάνεται στο σχέδιο, είναι η δημιουργία κυκλικού κόμβου στην συμβολή των οδών Ρήγα Φεραίου, Κανελλοπούλου και Κορίνθου, εκεί όπου παρατηρείται το αδιαχώρητο και η αναμονή σε ώρες αιχμής επιβαρύνει και τους επαγγελματίες ταξί αλλά και όλους τους οδηγούς. ΄΄Είναι βέβαιο ότι έτσι θα λυθεί το πρόβλημα αφού θα έχουν προτεραιότητα αυτοί που θα κινούνται στον κόμβο και θα εξυπηρετείται καλύτερα η κυκλοφορία και με μεγαλύτερη ασφάλεια΄΄, επισήμανε ο κ. Αγγελόπουλος. ΄΄Ευελπιστούμε ότι οι αλλαγές αυτές θα αναβαθμίσουν το κέντρο της πόλης, θα το κάνουν πιο ελκυστικό και θα δώσουν ώθηση και στο δικό μας επάγγελμα που αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα, δεδομένου ότι η κίνηση φέτος το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερα υποτονική, θα λέγαμε σε χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι΄΄, πρόσθεσε ο πρόεδρος του Σωματείου Ταξί.
Κομβικό σημείο για το Αστικό η Τρίγωνη Πλατεία
Από την πλευρά του, ερωτηθείς από τo “protionline.gr” σχετικά με το θέμα της ανάπλασης, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου Σωτήρης Σπηλιωτόπουλος, εμφανίστηκε επιφυλακτικός τονίζοντας πως ακόμη δεν είναι σε θέση να γνωρίζει ποιες θα είναι οι τελικές προτάσεις. Όπως είπε, αίτημα του Αστικού ΚΤΕΛ παραμένει να μην βγουν εντελώς από το κέντρο της πόλης τα αστικά λεωφορεία που εξυπηρετούν εκατοντάδες κόσμου.
΄΄Αυτό που είχαμε προτείνει στην διαβούλευση είναι ότι, εφόσον θα γίνει διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και στο τμήμα της Κλ. Οικονόμου πάνω από την Τρίγωνη Πλατεία, τα αστικά λεωφορεία να μπορούν να κινούνται έστω στο κάτω μέρος αυτής και να κυκλοφορούν στην οδό Βασ. Κωνσταντίνου, ώστε να μην βγουν εντελώς από το κέντρο της πόλης. Η Τρίγωνη Πλατεία αποτελεί για μας κομβικό σημείο με επιβίβαση και αποβίβαση καθημερινά εκατοντάδων ανθρώπων και δεν μπορούν να μας απομακρύνουν από εκεί. Μία τέτοια πρόταση θα μας βρει εντελώς αντίθετους και θα αντιδράσουμε έντονα΄΄, τόνισε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, προσθέτοντας: ΄΄Δεν μπορεί για πέντε καταστήματα, να μην εξυπηρετούνται εκατοντάδες πολίτες΄΄. Πάντως, ο πρόεδρος του Αστικού ανέφερε ακόμη πως αναμένουν επίσημη ενημέρωση από τον δήμο για τις τελικές προτάσεις…
Αδιευκρίνιστο ωστόσο παραμένει ως ώρας, υπό ποιο θεσμό θα λειτουργήσει το μίνι μπας που περιλαμβάνεται στο σχέδιο της επικαιροποιημένης μελέτης, το οποίο θα μπορεί να διέρχεται στην αναπλασμένη Κλ. Οικονόμου και την Μητροπόλεως, κάτι που δεν είναι εφικτό για τα σημερινά λεωφορεία του Αστικού, λόγω του όγκου τους.