background img
banner
banner

Επιτυχημένη εκδήλωση – συζήτηση στο Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας

ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ… ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΠΑΙΔΙ»

Άλλη μια επιτυχημένη εκδήλωση-συζήτηση, με θέμα «Μεγαλώνοντας εμείς τα παιδιά μας… μεγαλώνοντας εμείς ως παιδί» πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Μαρτίου στην αίθουσα του Δημοτικού Σχολείου Αιγείρας. Η ημερίδα οργανώθηκε από τον Διευθυντή και τους Εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Αιγείρας σε συνεργασία με την 7η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Π.Ε. Αχαΐας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, ο πρώην Διευθυντής του Λυκείου Ακράτας κ. Παναγιώτης Κουμπούρας, η Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ακράτας κ. Χαρά Μαμωνά, ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Διακοπτού κ. Τάκης Σταμόπουλος, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Αιγείρας κ. Αγγέλα Καρραβά, η Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Ακράτας κ. Αγγελική Αδαμοπούλου, όλο το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας αλλά και των γύρω Σχολείων αλλά και πολλοί γονείς.

Ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Αργύρης Νικολόπουλος, αφού καλωσόρισε το ακροατήριο παρουσίασε τον ομιλητή της εκδήλωσης κ. Νίκο Τομαρά, Ειδικό Εκπαιδευτικό – Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας κάνοντας μια αναφορά στο πλούσιο βιογραφικό του και ευχήθηκε καλή  συνέχεια στις εργασίες. Ο κ. Τομαράς παρουσίασε την ψυχοδυναμική προσέγγιση και τη συνέδεσε με πρακτικές οδηγίες στο μεγάλωμα των παιδιών. ΄΄Με τη συνάντηση αυτή ενημερωθήκαμε πώς μπορούμε να εμβαθύνουμε στα στάδια εξέλιξης του παιδιού και ενισχυθήκαμε στο ρόλο μας ως γονείς στα βήματα αυτονομίας τους. Στη συνέχεια έγινε αναφορά στα ηλικιακά στάδια, σύμφωνα με τους ψυχαναλυτές, που ταυτίζονται με την προσοχή του ανθρώπου σε ορισμένα μέρη του σώματος. Σε όσα επιδρούν σημαντικά στην πορεία της ανθρώπινης ανάπτυξης, στα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας η καθήλωση ή η παλινδρόμηση σε κάποιο από αυτά τα στάδια΄΄, αναφέρεται σε δελτίο Τύπου του σχολείου, που τονίζονται και τα εξής: ΄΄Αναλύθηκε επαρκώς το οιδιπόδειο σύμπλεγμα και η έξοδος από αυτό, πώς μπορεί να μας βοηθήσει η εμπειρία της ψυχανάλυσης, πώς θα βοηθήσουμε το παιδί να χαράξει μόνο του το δρόμο του, τι εφαρμογή έχει η ψυχαναλυτική έρευνα στην ψυχοθεραπεία σε παιδιά και πώς διαβάζουμε ένα σύμπτωμα (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες) και το νόημα που διακυβεύεται΄΄.

Ο Νίκος Τομαράς στηριζόμενος στη θεωρία του Σίγκμουντ Φρόυντ, της Μέλανι Κλάιν, του Ντόναλντ Γουίνικοτ, του Ζακ Λακάν, της Άννας Φρόυντ, της Φρανσουάζ Ντολτό και της Αννύ Κορντιέ μας χάρισε μια ξεχωριστή ψυχαναλυτική βραδιά.

Ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση, την οποία συντόνισε η κ. Βασιλική Φελούκα. Τέθηκαν ενδιαφέροντα ερωτήματα, ενώ κατατέθηκαν και προβληματισμοί των γονέων για τα θέματα που αναπτύχθηκαν στα οποία τοποθετήθηκε ο ομιλητής και η συντονίστρια της εκδήλωσης.

΄΄Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δ.Σ. Αιγείρας που ετοίμασαν ένα πλούσιο μπουφέ με κέικ, πορτοκαλόπιτα, μπισκότα, αλλά και την κ. Ασπασία Γληγόρη για τον καφέ, μα πιο πολύ όλους εσάς που με την παρουσία σας μάς δίνετε δύναμη να συνεχίζουμε…και δεσμευόμαστε για τη συνέχεια παρόμοιων δράσεων΄΄, αναφέρει ο Διευθυντής του σχολείου κ. Νικολόπουλος.


Κατηγορίες Άρθρου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr