background img
banner
banner

Ενισχύεται ο αντιδήμαρχος Οικονομικών

ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Επιπλέον αρμοδιότητες ανέλαβε από χθες Τετάρτη 9 Μαΐου  ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του δήμου Αιγιαλείας Περικλής Παπαγιαννακόπουλος .

Με απόφαση του δημάρχου Θανάση Παναγόπουλου, ο αντιδήμαρχος αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου και το προσωπικό του δήμου, αρμοδιότητα που κατείχε μέχρι την παραίτησή του ο τ. Γενικός Γραμματέας του Δήμου Δημήτρης Καλογερόπουλος.  Με αυτή την απόφαση ο δήμαρχος πλέον κλείνει αυτό το κεφάλαιο και ενισχύει τον αντιδήμαρχο Οικονομικών με αυξημένη αρμοδιότητα για 400 και πλέον υπαλλήλους.

Οι επιπλέον αρµοδιότητες του Περικλή Παπαγιαννακόπουλου, που αφορούν τις υπηρεσίες και το προσωπικό του ∆ήµου Αιγιαλείας είναι οι εξής :

  1. Προΐσταται των Υπηρεσιών και του προσωπικού του ∆ήµου Αιγιαλείας.
  2. Παρέχει οδηγίες, κατευθύνσεις και γενικότερα συντονίζει τις υπηρεσίες του ∆ήµου κατά την άσκηση του έργου τους, σε συνεργασία µε τους αντίστοιχους προϊσταµένους.
  3. Οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δηµιουργείται στο ∆ήµο.
  4. Μεριµνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσµατικής δράσης των υπηρεσιών του ∆ήµου, την προσαρµογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού του ∆ήµου.
  5. ∆ύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση συντονιστικά συµβούλια στα οποία µετέχουν µε εκπροσώπους τους το σύνολο ή µέρος των υπηρεσιών του ∆ήµου.
  6. ∆ύναται να συστήνει οµάδες εργασίας, ή να επιλέγει υπαλλήλους συντονιστές ή υπαλλήλους – συνδέσµων, κατόπιν υπόδειξης των καθ’ ύλην αρµοδίων ∆ιευθυντών για την βέλτιστη εκτέλεση έργων ή προγραµµάτων του ∆ήµου.
  7. Υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών µε ή χωρίς αποδοχές και της µετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό ή εξωτερικό των υπαλλήλων του ∆ήµου
  8. Αξιολογεί τις περιοδικές ή όταν απαιτηθούν ποιοτικές και ποσοτικές εκθέσεις µέτρησης και αξιολόγησης του έργου των ∆ιευθύνσεων του ∆ήµου από τα στοιχεία που συγκεντρώνουν οι ∆/ντές των Υπηρεσιών, συνεπικουρούµενος από την αρµόδια υπηρεσία του ∆ήµου, ώστε να βρίσκονται στην διάθεση του κ. ∆ηµάρχου και για την βελτιστοποίηση των παρεχοµένων δηµοτικών υπηρεσιών.
  9. Υπογράφει σχετικά έγγραφα µε τις εν λόγω εκχωρούµενες αρµοδιότητες.

(Τις αρµοδιότητες που σχετίζονται µε τον διορισµό, τις µετατάξεις – τοποθετήσεις- µετακινήσεις και προαγωγές του προσωπικού του ∆ήµου διατηρεί ο ∆ήµαρχος).

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύµατος του ανωτέρω Αντιδηµάρχου τις αρµοδιότητές του ασκεί ο κ. ∆ήµαρχος.

 


Διαβάστε περισσότερα:
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr