background img
banner
banner

Καταγγελία για την έλλειψη σερβίτσιων και ιματισμού στο Νοσοκομείο

ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ

Σε αίτηση –καταγγελία προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Ανατολικής Αχαΐας (Αιγίου) καθώς και τον υπουργό και τον αναπλ. υπουργό Υγείας προχώρησε πολίτης, αναφερόμενη στην έλλειψη σερβίτσιων και ιματισμού καθώς και σε φθαρμένο εξοπλισμό. Πρόκειται για την Μαρία Φάκου, επαγγελματία Υγείας, η οποία θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα ζητώντας να ενημερωθεί γραπτώς…

Ειδικότερα, όπως καταγγέλλει, προχώρησε στην αίτηση με αφορμή δικές της διαπιστώσεις κατά την νοσηλεία συγγενικού της προσώπου στο τοπικό νοσηλευτικό ίδρυμα, που αφορούν την έλλειψη σερβίτσιου κατά το σερβίρισμα του πρωινού στον νοσηλευόμενο ασθενή και την προτροπή που έλαβε, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, να χρησιμοποιήσει τα σερβίτσια μιας χρήσης ή να φέρει από το σπίτι της. Στην καταγγελία της τονίζει ότι αφού επέμεινε, της διέθεσαν τρία σετ μαχαιροπίρουνων μιας χρήσης, ενώ, όπως αναφέρει, ενημερώθηκε από άλλους συνοδούς και ασθενείς πως ΄΄αυτή είναι τακτική πολιτική του νοσοκομείου όπως και για τον ιματισμό΄΄. Στην αίτησή της, ζητά να ενημερωθεί γραπτώς αν γίνονται προμήθειες για σερβίτσια και ιματισμό, πότε έγιναν τελευταία φορά, τι κόστος έχουν και αν το νοσοκομείο έχει οικονομική δυνατότητα, τι ενέργειες έχει κάνει το Δ.Σ. για να προμηθευτεί το νοσοκομείο ό,τι χρειάζεται. Αναφέρεται τέλος σε φθαρμένες καρέκλες τονίζοντας πως ΄΄οι ασθενείς πολίτες δικαιούνται σεβασμό σε ένα δημόσιο σύστημα Υγείας και την καλύτερη δυνατή φροντίδα και παροχή υπηρεσιών΄΄.

Έχουν γίνει παραγγελίες…

Για την καταγγελία ρωτήθηκε από τo Protionline.gr  η διοικήτρια του Νοσοκομείου Γιούλη Μαμμή, η οποία έκρινε ως λανθασμένη την κίνηση της κ. Φάκου να διαμαρτυρηθεί μέσω… μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επισημαίνοντας ότι εκείνο που θα έπρεπε να κάνει είναι να προχωρήσει σε αναφορά στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας του Νοσοκομείου, καθώς η ίδια η διοικήτρια ενημερώνεται καθημερινά για όσα εκεί μεταφέρονται και ανταποκρίνεται άμεσα. Επισημαίνει ταυτόχρονα πως κανένας διοικητής δεν είναι δυνατόν να βρίσκεται από το πρωί ως το βράδυ σε κάθε σημείο του νοσοκομείου, από την κουζίνα μέχρι το πλυντήριο, τονίζοντας ωστόσο πως καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να αλλάξουν τα δεδομένα.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Μαμμή, οι παραγγελίες που έχουν γίνει είναι πολλές, ενώ το Δ.Σ. του νοσοκομείου έχει απευθυνθεί και σε ιδιωτικά ιδρύματα που έχουν προχωρήσει σε αντικατάσταση υλικού, λαμβάνοντας προσφορές ή ακόμη και δωρεές, διαδικασίες όμως που απαιτούν αδειοδοτήσεις και καθυστερούν. ΄΄Έχουμε καταγράψει τα προβλήματα. Σαφώς πολλά πράγματα στο νοσοκομείο είναι σε αποσύνθεση. Και μόνο τα έξι κοντέινερς με άχρηστα και φθαρμένα αντικείμενα που αποσύραμε, λαμβάνοντας ανταποδοτικά 6.000 ευρώ, λένε πολλά. Όμως δεν μπορούν να γίνουν όλα από την μία στιγμή στην άλλη. Σε ό,τι αφορά τις πολυθρόνες, έχουν γίνει οι σχετικές παραγγελίες και αναμένεται να τις προμηθευτούμε άμεσα΄΄, σημείωσε χαρακτηριστικά.


Διαβάστε περισσότερα:
· ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr