background img
banner
banner

Υψηλές βαθμολογίες στην Θετική Κατεύθυνση

ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΑΡΙΣΤΑ

Ιδιαίτερα υψηλές βαθμολογίες συγκέντρωσαν υποψήφιοι Λυκείων της Αιγιάλειας και στην Θετική Κατεύθυνση, γεγονός που τους ανοίγει τον δρόμο για είσοδο σε σχολές με σχετικό επιστημονικό πεδίο. Πρόκειται για μαθητές με ιδιαίτερη κλίση στα Μαθηματικά, την Φυσική και την Χημεία, κάποιοι από τους οποίους μάλιστα… άγγιξαν το άριστα!

Ανάμεσά τους, η μαθήτρια Ιωάννα Καφφέζα του 1ου Λυκείου Αιγίου που συγκέντρωσε 18.400 μόρια, λαμβάνοντας μάλιστα τον υψηλότερο βαθμό στο Μάθημα της Φυσικής στην περιοχή. Ποιος είναι; Μα το «20»! Η ίδια, μιλώντας στο Protionline.gr , αναφέρθηκε στην αγάπη της για τα Μαθήματα στα οποία διαγωνίστηκε, κάνοντας γνωστό πως από την Α΄ Λυκείου φρόντιζε ώστε να μην αφήνει κενά σε αυτά. ΄΄Οι πανελλήνιες είναι το αποκορύφωμα μιας χρόνιας προετοιμασίας, η οποία κορυφώνεται στην Γ΄ Λυκείου. Διάβαζα από την Α΄ Λυκείου και συμβουλεύτηκα κι άλλα παιδιά που είχαν ακολουθήσει αντίστοιχο δρόμο. Ωστόσο, το διάβασμά μου δεν ήταν εξαντλητικό΄΄, αναφέρει η ίδια, όταν ρωτήθηκε από το Protionline.gr, ΄΄πώς τα κατάφερε να αριστεύσει». Στο ερώτημα, πόσες ώρες την ημέρα διάβαζε την τελευταία χρονιά, η 18χρονη Ιωάννα, επισημαίνει: ΄΄Κατά μέσο όρο, περίπου 4-5 ώρες και ήταν αρκετές, με έξτρα βέβαια τις ώρες του φροντιστηρίου΄΄. Επιπλέον, δεν παραλείπει να ευχαριστήσει για την καθοδήγηση που της παρείχαν, τους καθηγητές της στο σχολείο, στο φροντιστήριο «Βαρνακιώτης» για την βοήθεια που της παρείχαν και βέβαια την οικογένειά της που την στήριξε. Όσο για το ποια σχολή θα δηλώσει, η Ιωάννα σκέφτεται το Πολυτεχνείο ή ίσως κάποιο Βιολογικό τμήμα.

Ένας ακόμη μαθητής με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία για την θετική κατεύθυνση, είναι ο Βασίλης Αγγελόπουλος που κατάφερε να συγκεντρώσει 16.680 μόρια. Μαθητής του 2ου Γενικού Λυκείου, ο Βασίλης είχε θέσει από την αρχή στόχο την είσοδό του στο Χημικών Μηχανικών Πάτρας και απ’ ό,τι φαίνεται το επιτυγχάνει. Όπως σημειώνει στο Protionline.gr, ΄΄μου αρέσει το συγκεκριμένο αντικείμενο και θέλω να το σπουδάσω. Δεν γνωρίζω εάν θα βοηθήσει στην επαγγελματική μου αποκατάσταση, δυστυχώς στην χώρα που ζούμε τίποτα δεν είναι σίγουρο. Είναι όμως βασικό να σπουδάσω ένα αντικείμενο που μου αρέσει και να πορευτώ με αυτή την επιστήμη΄΄. Στο ερώτημα «πώς τα κατάφερε», τόνισε: ΄΄Δεν μπορώ να πω πως διάβαζα πολλές ώρες την ημέρα. Όμως, όλο τον χρόνο που διέθετα για διάβασμα, ήμουν συγκεντρωμένος και αυτό για μένα έχει την μεγαλύτερη σημασία. Δεν αρκεί να είμαστε πάνω από ένα βιβλίο. Ο σκοπός είναι όσο είμαστε πάνω από αυτό, να αποτυπώνουμε πράγματα. Πιστεύω πως ο καθένας έχει τον τρόπο του με αυτό. Ο δικός μου τρόπος ήταν ουσιαστικός και δεν με άφησε να κουραστώ. Ωστόσο, θα πρέπει να πω πως είχα τις σωστές βάσεις και από τα προηγούμενα χρόνια μου στο σχολείο΄΄. Τέλος, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει αυτούς που τον βοήθησαν. ΄΄Θέλω να ευχαριστήσω τους δικούς μου, καθώς επίσης τους φροντιστές μου από το φροντιστήριο «Κωστάρας» και τους καθηγητές μου στο σχολείο και ιδίως την κ. Αλέκα Τηλιγάδη που με κατηύθυνε στο μάθημα της Έκθεσης και παρότι φοβόμουν το συγκεκριμένο μάθημα, ο βαθμός μου ήταν 17,1΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr