background img
banner
banner

Αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι στην Ελλάδα – 385 στη Δυτική Ελλάδα

ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ

Σε 7.000 σημεία- καρμανιόλες του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου θα γίνουν επεμβάσεις με την χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων που θα εγκριθεί το προσεχές διάστημα.

Σύμφωνα με το «ΕΘΝΟΣ» τα έργα θα πραγματοποιηθούν σε οδικούς άξονες που εκτείνονται σε όλες τις περιφέρειες της χώρας και προτείνονται από εξήντα μελέτες που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός ΑΕ και ξεκίνησε το 2011.

Οσο για τα περισσότερα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο;… Αυτά συγκεντρώνονται στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω και της μεγάλης γεωγραφικής της έκτασης. Στην εν λόγω περιφέρεια περιλαμβάνονται 1.008 επικίνδυνα σημεία, καθώς µόνο στη Χαλκιδική εντοπίστηκαν 400. Ακολουθούν η Αττική µε 673, η Πελοπόννησος µε 619 και υψηλότερη συγκέντρωση στην περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας (146), και η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη µε 607, εκ των οποίων τα περισσότερα στον Έβρο (144). Από τη νησιωτική χώρα, στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων εντοπίστηκαν 471 επικίνδυνα σημεία, στην Κρήτη 457 και στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 366.

Το πρόγραμμα των επεμβάσεων στα 7.000 σημεία εγκρίθηκε πριν από λίγες ημέρες από τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ενώ αναμένεται η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομίας και Υποδομών. Το κόστος των επεμβάσεων στο οδικό δίκτυο υπολογίζεται σε περίπου 470 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 250 έχουν ήδη δεσμευτεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για αυτόν τον σκοπό.

Πηγή:   iefimerida.gr


Κατηγορίες Άρθρου
ΕΛΛΑΔΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close