background img
banner
banner

Φωτήλας : Παράλειψη παράπλευρων έργων στη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου – Ροδοδάφνης

Παραλείψεις στην κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου – Ροδοδάφνης δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα όχι μόνο των κατοίκων στα χωριά Νικολέικα και Ριζόμυλο αλλά και των χιλιάδων τουριστών στις παραθαλάσσιες αυτές περιοχές επισημαίνει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών ο Ιάσονας Φωτήλας, βουλευτής Αχαΐας και Αν. Τομεάρχης Υγείας της Νέας Δημοκρατίας.

Συγκεκριμένα, υπάρχει μόνο μία(!) ασφαλής δίοδος προσπέλασης των κατοίκων προς την εκατέρωθεν πλευρά της γραμμής και αυτή είναι ο σταθμός του προαστιακού – κάτι που από τη μια δυσκολεύει τους κατοίκους και ειδικά τα άτομα με ειδικές ανάγκες ή τα παιδιά στην καθημερινότητά τους και από την άλλη μπορεί να προκαλέσει ατυχήματα. Για το λόγο αυτό ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός εάν είναι σε γνώση του τα προβλήματα αυτά και εάν θα προβεί σε άμεσες ενέργειες για την επίλυσή τους.

Αναλυτικά η ερώτηση του κ. Φωτήλα αναφέρει :

Η νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου – Ροδοδάφνης είναι ένα έργο υψίστης σημασίας για την περιοχή της Αιγιάλειας. Όμως, παραλείψεις στην κατασκευή της δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα όχι μόνο των κατοίκων στα χωριά Νικολέικα και Ριζόμυλο αλλά και των χιλιάδων τουριστών στις παραθαλάσσιες αυτές περιοχές.

Συγκεκριμένα, υπάρχει μόνο μία(!) ασφαλής δίοδος προσπέλασης των κατοίκων προς την εκατέρωθεν πλευρά της γραμμής και αυτή είναι ο σταθμός του προαστιακού. Οι κάτοικοι δηλαδή των εν θέματι χωριών στην περιοχή που θέλουν να πάνε στην θάλασσα ή στο εκατέρωθεν μέρος της γραμμής για την καθημερινότητά των, είναι υποχρεωμένοι να ανεβοκατέβουν τα 36 σκαλοπάτια του σταθμού – που αυτή τη στιγμή θεωρείται εργοταξιακός χώρος – και άρα με υπαρκτό το ενδεχόμενο να υπάρξει ατύχημα. Επιπλέον, δεδομένου ότι εκατέρωθεν της γραμμής υπάρχουν κατοικίες, τα άτομα με ειδικές ανάγκες ή οι γονείς που θέλουν να πάνε βόλτα τα παιδιά τους, δεν έχουν αυτή την δυνατότητα.

Η περιοχή μάλιστα των Νικολέϊκων έχει πληγεί περισσότερο διότι ο παρακαμπτήριος δρόμος του παλαιού δρόμου Νικολέϊκων – Παραλία Νικολέϊκων που έγινε εξ αιτίας της σιδηροδρομικής γραμμής είναι πολύ στενός, απαγορευτικός για τους περιπάτους των κατοίκων και στερούμενος τελείως από φώτα. Το σπουδαιότερο δε για τον παρακαμπτήριο δρόμο είναι ότι περνάει κάτω από την γέφυρα της γραμμής ύψους μόλις 3μ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να περάσει ούτε πούλμαν για την παραλία των Νικολέικων ούτε λεωφορείο αστικής συγκοινωνίας με αποτέλεσμα την παντελή έλλειψη επικοινωνίας της παραλίας με το Αίγιο και τα λοιπά χωριά. Τέλος δεν μπορεί να περάσει ούτε πυροσβεστικό όχημα στην (απευκταία) περίπτωση πυρκαγιάς. Η μόνη επικοινωνία που υπάρχει είναι μία πρόχειρη υπόγεια δίοδος (δεν αναφέρεται καν στη μελέτη και στα τοπογραφικά σχεδιαγράμματα) πεζών, χωρίς φώτα και η οποία πλημυρίζει από νερά όταν βρέχει ή όταν το ακριβώς διπλανό φρεάτιο γεμίζει νερό, αφού οι κατασκευαστές έχουν τοποθετήσει δύο μικρούς σωλήνες διοχέτευσης υδάτων από φρεάτιο στη δίοδο. Επίσης, η εν θέματι δίοδος είναι απροσπέλαστη μετά την δύση του ηλίου λόγω της απόστασης 300μ από τον διακοπέντα δρόμο αφ’ ενός και από τον φόβο της επικρατούσας παραβατικότητας στην περιοχή αφ’ ετέρου.

Δεδομένων των ανωτέρω ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

  1. Είναι σε γνώση του τα ανωτέρω προβλήματα; Αν ναι, για ποιους λόγους μέχρι σήμερα δεν έχει προβεί σε ενέργειες βελτιωτικές της απαράδεκτης κατάστασης που και υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής και εγκυμονεί κινδύνους για τους κατοίκους και τους τουρίστες της θερινής περιόδου των άνω χωριών του δήμου Αιγιαλείας;
  2. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων; Ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα αυτών;

Διαβάστε περισσότερα:
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr