background img
banner
banner

Επιτυχημένη ημερίδα στο Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας

ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΠΩΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ–ΕΓΓΟΝΙ ΣΑΣ»

Με μεγάλη επιτυχία και με τη συμμετοχή πολλών εκπαιδευτικών, καθώς και πολλών γονέων της ευρύτερης περιοχής, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Απριλίου η προγραμματισμένη ημερίδα από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Αιγείρας με θέμα: «Πώς να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με το παιδί-εγγόνι σας» στην ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου Αιγείρας με ομιλητή τον κ. Νίκο Τομαρά, Εκπαιδευτικό κλάδου Δασκάλων με μεταπτυχιακές σπουδές στη Συμβουλευτική και την Ψυχοθεραπεία και ειδίκευση σε προγράμματα διάγνωσης και αποκατάστασης Ειδικών Μαθησιακών Διαταραχών.

Την εκδήλωση επρόκειτο να προλογίσει η κ. Βασιλική Φελούκα, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου 8ης Ενότητας Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Ευθύνης ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας, η οποία, δυστυχώς, δεν μπόρεσε να παραστεί λόγω έκτακτου κωλύματος. Ωστόσο, διαβίβασε μέσω του Διευθυντή του Σχολείου τους επαίνους της για το υποστηρικτικό έργο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου συγχαίροντάς τους για την άριστη συνεργασία τους με όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό και τις πρωτοβουλίες τους για τη στήριξη και υποστήριξη της μαθητικής κοινότητας του σχολείου, καθώς και τις ευχές της για την επιτυχία της ημερίδας.

Ουσιαστική, ζεστή, αρμονική σχέση με το παιδί

Ο κ. Νίκος Τομαράς στην ομιλία του αναφέρθηκε στη σχέση των γονέων-παππούδων και γιαγιάδων με το παιδί-εγγόνι τους εστιάζοντας στους τρόπους βελτίωσης αυτής της σχέσης. Ειδικότερα εστίασε στα εξής ζητήματα: Πώς οι γονείς-παππούδες και γιαγιάδες να διευκολύνουν το παιδί-εγγόνι τους να αναγνωρίζει τις ανάγκες του, να αντιμετωπίζει τα δυσάρεστα συναισθήματα και να λύνει αποτελεσματικά τα προβλήματά του, με τρόπο υποστηρικτικό και όχι παρεμβατικό.

Πώς το παιδί-εγγόνι να διεκδικεί τις ανάγκες των γονέων-παππούδων, όταν αυτές παρεμποδίζονται από τη συμπεριφορά του, με τρόπο που να ενισχύει την αυτοπειθαρχία του και να μην μειώνει την αυτοεκτίμησή του. Πώς οι γονείς-παππούδες να δημιουργούν μία ουσιαστική, ζεστή, αρμονική σχέση με το παιδί-εγγόνι τους, ώστε αυτό να μπορεί να μοιράζεται τις δυσκολίες του μαζί τους, αντί να αποσύρεται. Πώς να προλαβαίνουν συγκρούσεις και εντάσεις. Πώς να επιλύουν τις συγκρούσεις αναγκών που προκύπτουν, με τρόπο ισότιμο και αμοιβαία αποδεκτές λύσεις, χωρίς νικητές και ηττημένους. Πώς να διαχειρίζονται τις συγκρούσεις αξιών με σεβασμό και ευαισθησία.

Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των παρευρισκομένων και των ομιλητών και στο τέλος της εκδήλωσης όλοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους και την ευχή να συνεχιστούν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις μέσα στη δύσκολη εποχή που ζούμε όλοι μας.

Κλείνοντας ο Διευθυντής του σχολείου κ. Αργύρης Νικολόπουλος, ανέφερε πως μέσα σε μία υγιή σχέση, που προάγει τα έμφυτα θετικά στοιχεία του καθενός, μεγαλώνουν παιδιά με χαρακτηριστικά: υπευθυνότητας, αυτοπειθαρχίας, συνεργασίας, αυτονομίας και σεβασμού. Αυτό επιτυγχάνεται όχι με αυταρχικό ή υποχωρητικό τρόπο, αλλά με σεβασμό στις ανάγκες του καθενός, δουλεύοντας ο ένας μαζί με τον άλλο, αντί ο ένας απέναντι στον άλλο.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr