background img
banner
banner

Οικονομικός μαρασμός εξαιτίας της παύσης των δρομολογίων του Οδοντωτού

ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 25 ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ…

Τεράστιες τουριστικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις έχει η μη λειτουργία του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου τις τελευταίες 25 ημέρες. Το γραφικό τρενάκι σταμάτησε να… σφυρίζει εξαιτίας μίας κατολίσθησης που σημειώθηκε στις 19 Απριλίου στο δρόμο που οδηγεί στο χωριό Κάτω Ζαχλωρού πλησίον του σημείου που περνά το τρένο και παρότι δεν επηρεάζει τη γραμμή, για λόγους ασφαλείας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισε την παύση των δρομολογίων, ζημιώνοντας την περιοχή και προκαλώντας την… ερήμωση του Διακοπτού και των γύρω περιοχών…

Και παρότι θα περίμενε κανείς να δοθεί το «πράσινο φως» ώστε το τρενάκι να ξανακυλήσει στις ράγες αμέσως μετά τις εργασίες αποκατάστασης (έσπασαν βράχο ώστε να ελευθερωθεί ο δρόμος και να υπάρχει οδική σύνδεση με το χωριό), εντούτοις, ακόμη κανείς δεν έχει πάρει την απόφαση να ξανατεθεί σε ισχύ η γραμμή. Σημειώνεται ότι οι εργασίες εκτελέστηκαν από τον υπεύθυνο δήμο Καλαβρύτων, μετά τον χαρακτηρισμό του δήμου σε έκτακτη ανάγκη, ωστόσο από τους υπεύθυνους για τη λειτουργία του Οδοντωτού Οργανισμούς, τονίζεται πως θα πρέπει να γίνουν κι άλλες παρεμβάσεις και κανείς δεν λαμβάνει την απόφαση για επανεκκίνηση των δρομολογίων.

Αγωνία από τον Σύλλογο Φίλων Οδοντωτού

Την αγωνία του για το τι μέλλει γενέσθαι, εξέφρασε στo “protionline.gr” ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού Σιδηροδρόμου Διακοπτού – Καλαβρύτων Γιάννης Καραπαναγιώτης, τονίζοντας πως παρά τις ενέργειες του Συλλόγου, μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει το παραμικρό, με αποτέλεσμα να έχουν περάσει 25 μέρες και να μην εκτελούνται τα δρομολόγια. Παράλληλα, αναφέρθηκε στο πλήγμα που έχει υποστεί το Διακοπτό και η ευρύτερη περιοχή εξαιτίας της κατάργησης των δρομολογίων, τονίζοντας πως η περιοχή έχει… μαραζώσει και χάνεται έτσι μία τεράστια πηγή εσόδων για την Αιγιάλεια.

΄΄Ο Απρίλιος και ο Μάιος είναι οι πιο παραγωγικοί μήνες για τον Οδοντωτό που παρουσιάζει τεράστια κίνηση κάθε χρόνο. Επιπλέον, φέτος δεν πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις «Εν συρμώ» που είχαν καθιερωθεί τα προηγούμενα χρόνια από τη ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α. και άλλους φορείς και αυτό είναι λυπηρό. Δόθηκαν μεν κάποιες εκπτώσεις στα εισιτήρια όπως ισχύει τα τελευταία χρόνια το Μάιο, πλην όμως, χωρίς δρομολόγια είναι χωρίς αντίκρισμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο τις πρώτες 18 ημέρες του Απριλίου, πραγματοποίησαν εκδρομές και χρησιμοποίησαν το τρενάκι 100 σχολεία, δηλαδή μέχρι και πέντε σχολεία την ημέρα και πολλές φορές είχαμε δύο συρμούς με 216 επιβάτες σε ένα δρομολόγιο! Φανταστείτε τι έχει χαθεί για την περιοχή μας΄΄, σημείωσε ο κ. Καραπαναγιώτης.

Ήταν κλεισμένος όλος ο Μάιος και ο μισός Ιούνιος…

Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι όλος ο Μάιος ήταν κλεισμένος μέχρι τα μέσα Ιουνίου από εκδρομείς και γκρουπ από το εξωτερικό που ακυρώθηκαν γενικότερα, αφού ο λόγος της επίσκεψής τους στην περιοχή ήταν ο Οδοντωτός και θα συνδυαζόταν με άλλες δραστηριότητες… ΄΄Μιλάμε για τεράστια οικονομική απώλεια. Η κατάργηση των δρομολογίων καταδικάζει μία ολόκληρη περιοχή σε μαρασμό και κάτι πρέπει να γίνει άμεσα. Αυτές τις 25 ημέρες που καταργήθηκαν τα δρομολόγια, έχει απολεστεί το 10% της ετήσιας κίνησης του Οδοντωτού που υπολογίζεται σε 250.000 επιβάτες το χρόνο!΄΄, σημείωσε ακόμη ο κ. Καραπαναγιώτης, συμπληρώνοντας: ΄΄Εκεί που ήμασταν υπερήφανοι γιατί από τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης («Telegraph», «Gardian») ο Οδοντωτός μας συγκαταλέγεται στις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο, εκεί που υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για να τον επισκεφθούν από κάθε γωνιά του πλανήτη, τα δρομολόγια έχουν καταργηθεί και μάλιστα παρά το γεγονός ότι ο δρόμος στον οποίο σημειώθηκε η κατολίσθηση δεν επηρεάζει τη γραμμή΄΄…


Κατηγορίες Άρθρου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ · ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr