background img
banner
banner

Οι εκλογές… τρενάρουν το τρένο

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ

Οι πρόωρες εκλογές φαίνεται πως τρενάρουν την έλευση του τρένου στην Αιγιάλεια μετά από έντεκα χρόνια… Το έργο που έχει ήδη δημοπρατηθεί και δεν είναι άλλο από την ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη, θα καθυστερήσει καθώς μετατίθεται χρονικά για μετά το καλοκαίρι. Φορέας Υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ, έχει ήδη ανατεθεί στην εταιρεία «ΑΚΤΩΡ», το κόστος είναι περίπου 83 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από το ΕΣΠΑ 2014-20 μέσω του ΕΠ ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ.

Κι ενώ αναμένονταν οι τελικές υπογραφές για να ξεκινήσει, οι εκλογές του Ιουλίου φέρνουν ανατροπές στην εξέλιξη. Μετά τα εγκαίνια του Απριλίου με το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο, δεν υπάρχει η απαιτούμενη κινητικότητα, με τις υπογραφές να προσδιορίζονται χρονικά μετά τις εκλογές. Ήδη, και πριν προκηρυχθούν οι εκλογές, το έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Ροδοδάφνη ήταν σε φάση εξέτασης των εγγράφων ενώ τώρα αναμένεται η αποστολή των συμβάσεων στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Σε ό,τι αφορά τη νέα γραμμή, υπενθυμίζεται ότι είναι έτοιμη κατασκευαστικά όμως υπολείπεται η σηματοδότηση καθώς προέχει η ασφάλεια των πολιτών. Εκτιμάται ότι ως ντιζελοκίνητο, το τρένο θα τεθεί σε λειτουργία στο τέλος του καλοκαιριού και όχι σε περίοδο αιχμής για ευνόητους λόγους. Βεβαίως και δεν είναι εφικτός όμως ο στόχος έναρξης της ντιζελοκίνητης αμαξοστοιχίας εντός 18 μηνών, οπότε και είχε προγραμματιστεί να είναι έτοιμο το ένα ρεύμα προς Ψαθόπυργο. Το άλλο ρεύμα, υπολογιζόταν να είναι έτοιμο σε 24 μήνες κάτι που βέβαια είναι αμφίβολο… ελέω εκλογών…


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close