background img
banner
banner

Πανδαισία το Σαββατοκύριακο με το 9ο «Laser Derma Med” Rally Sprint Αιγίου

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Α.Λ.Μ.Α. ΑΙΓΙΟΥ ΣΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Αυτό το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Ιουλίου η Α.Λ.Μ.Α. Αιγίου (Αγωνιστική Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) θα διοργανώσει για μία ακόμη χρονιά αγώνα ράλλυ αυτοκινήτων. Το διήμερο 9ο «Laser Derma Med” ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΙΓΙΟΥ αναμένεται να “κλέψει την παράσταση” δίνοντας την δυνατότητα στους Αιγιαλείς και τους επισκέπτες να παρακολουθήσουν έναν αγώνα υψηλού επιπέδου που πλέον έχει γίνει θεσμός.

Στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων, Σάββατο βράδυ (8.30) θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση (θα προηγηθεί ο αρχικός τεχνικός έλεγχος από 16.00-18.30). Επίσης, εκεί θα βρίσκονται και τα σέρβις των αγωνιστικών ομάδων τις δύο μέρες του αγώνα, που θα ολοκληρωθεί την Κυριακή μετά το μεσημέρι (15.15) με την απονομή επάθλων. Το 9ο Rally Sprint Αιγίου να σημειωθεί, ότι αποτελεί τον τρίτο γύρο του κυπέλλου ράλλυ Νοτίου Ελλάδος.

Η αγωνιστική Ειδική Διαδρομή θα είναι το οδικό τμήμα από την έξοδο του χωριού Φτέρη, περνά τα χωριά Πυργάκι και Αχλαδιάς έως την είσοδο του χωριού Σελινούντας. H διαδρομή αυτή είναι κατηφορική, το Σάββατο θα είναι και νυχτερινή, κάτι που ανεβάζει τον βαθμό δυσκολίας για τα αγωνιστικά πληρώματα και αυξάνει το θέαμα για τους θεατές. Η σχεδίαση του περσινού αγώνα, που σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών στα πλαίσια του θεσμού και το γεγονός ότι η ΑΛΜΑ δέχτηκε πολλά θετικά σχόλια για αυτήν, θα ακολουθηθεί και φέτος με μερικές βελτιώσεις. Κύριο μέλημα της ΑΛΜΑ Αιγίου είναι να προσφέρει έναν ασφαλή και απολαυστικό αγώνα, τόσο για τα πληρώματα (28 συνολικά, 11 από την ΑΛΜΑ) όσο και για τους θεατές.

Κάθε χρόνο δίπλα της βρίσκεται το ΝΠΔΔ Αιγιαλείας που στηρίζει οικονομικά και υλικά. Επίσης φέτος ο αγώνας παίρνει την ονομασία του από τον μέγα χορηγό “Laser Derma Med”, το κέντρο αισθητικής ιατρικής και αποτρίχωσης laser (βλ. laserdermamed.gr), όπου εξασφάλισε την δωρεάν διαμονή για τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν εκτός νομού Αχαΐας. Ακόμη, τον αγώνα στηρίζουν η BKP Cars and Racing Team, το Ρεκτιφιέ ΟΤΕΜ, το ΚΤΕΟ Αιγίου και το κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων του Λάμπη Παπαδόπουλου.
Για τον σπουδαίο αυτόν αγώνα μας μίλησε ο πρόεδρος της ΑΛΜΑ Σάκης Παπαδημητρίου, ο οποίος έκανε και μια ιστορική αναδρομή στην πορεία μέχρι σήμερα της Λέσχης.

Κύριε Παπαδημητρίου πείτε μας πότε ιδρύθηκε η ΑΛΜΑ Αιγίου.

Ιδρύθηκε το 2007 και ήταν κάτι που έλειπε από την πόλη μας. Αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) η οποία διαδέχθηκε την Ε.Λ.Π.Α. και ο αριθμός αναγνώρισης από την Γ.Γ.Α. ειναι ΦΞ 45. Στο καταστατικό της αριθμεί 31 ιδρυτικά μέλη και αυτή τη στιγμή ο αριθμός πλησιάζει τα 100 και όχι μόνο από την περιοχή της Αιγιάλειας. Έχουμε αθλητές από Αθήνα, Χαλκίδα αλλά και άλλες πόλεις της Ελλάδας. Να αναφέρω επίσης, ότι από το 2013 η ΑΛΜΑ έχει εγγράψει στο ενεργητικό της ως επίτιμο μέλος, τον δήμαρχο Αιγιάλειας Θανάση Παναγόπουλο, ο οποίος είναι λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η βοήθειά του όλα αυτά τα χρόνια είναι πολύτιμη και τον ευχαριστούμε.

Ποιοι ήταν οι σκοποί της ίδρυσης;

Ως γενικοί σκοποί είναι η ανάπτυξη, η προαγωγή, η αξιοποίηση και η καλλιέργεια του αθλητισμού και του αθλητικού εν γένει πνεύματος. Και ειδικότερα η καλλιέργεια και η ανάπτυξη των δυνατοτήτων των αθλητών για τη συμμετοχή τους σε κάθε μορφής αγώνα αυτοκινήτου ή καρτ. Να προσθέσω επίσης, η ανάπτυξη του πνεύματος συναδέλφωσης και ψυχαγωγία μέσα και έξω απο τους χώρους του σωματείου, αλλά και η φυσική, σωματική, πνευματική και ψυχική διάπλαση των μελών.

Να μας πείτε και λίγα λόγια για τις δραστηριότητες.

Η ΑΛΜΑ άρχισε να γίνεται πανελλαδικά πιο γνωστή και δημοφιλής μετά το 2010 που της ανατέθηκε το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κυπέλλου Ελλάδος, το οποίο γίνεται στη μοναδική ειδική διαδρομή “ΦΤΕΡΗ”. Ακολούθησαν και άλλοι σπουδαίοι αγώνες και φτάσαμε σήμερα να διοργανώνουμε για 9η φορά το Ράλλυ Σπριντ που πλέον αποτελεί θεσμό. Η προετοιμασία για έναν τέτοιο αγώνα δεν είναι τόσο απλή υπόθεση όπως ίσως φαντάζονται κάποιοι. Ξεκινάει 2 – 2,5 μήνες πριν πραγματοποιηθεί, αρχικά από 2-3 άτομα που τρέχουν για να συγκεντρώσουν όλες τις σχετικές άδειες. Και δεν είναι λίγες. Από Αστυνομία, Τροχαία, Δημοτική Κοινότητα Αιγίου, Πυροσβεστική, αφού προηγηθεί η έγκριση τέλεσης αγώνα από την Ομοσπονδία. Μετά ακολουθεί η στελέχωση, από κριτές, χρονομέτρες, στελέχη, βοηθούς, μέτρα και οχήματα ασφαλείας, Πυροσβεστικά και ασθενοφόρα. Φτάνουμε στο τέλος στη συνεργασία 90 ατόμων και καταλαβαίνετε πόσο δύσκολος είναι ο συντονισμός. Και βέβαια όλα αυτά υπό το βλέμμα του παρατηρητή που ορίζεται από την Ομοσπονδία.

Πόσο περίπου είναι το κόστος του αγώνα και ποια είναι τα οφέλη για την πόλη και τη περιοχή;

Την περιοχή θα επισκεφτούν για δύο ημέρες τουλάχιστον 500 άτομα και φυσικά τα οφέλη για τα καταστήματα και τις διάφορες επιχειρήσεις είναι σημαντικά και πολλαπλά. Τώρα, όσο αφορά στο κόστος αξίζει να να γίνει μία αναφορά γιατί είναι πολύ υψηλό. Αγγίζει το νούμερο των 10.000 ευρώ μαζί με τις απονομές και ίσως ακούγεται εξωπραγματικό, είναι όμως η αλήθεια.

Η ΑΛΜΑ δεν διοργανώνει όμως μόνο αγώνες ράλλυ, έχει και άλλες δραστηριότητες. Να μιλήσουμε και για αυτές.

Μέχρι σήμερα έχει παρουσιάσει τέσσερις εκθέσεις με οχήματα αγωνιστικά, ιστορικά και αντίκες μιας άλλης εποχής. Επίσης, είναι πάντα ευαισθητοποιημένη σε θέματα οδικής ασφάλειας και έχει συνεργαστεί με το “Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) Πάνος Μυλωνάς”. Είχε έρθει στο Αίγιο ειδικευμένο προσωπικό με έντυπο υλικό και μηχανήματα για την ενημέρωση του κοινού όσο αφορά στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και τα ατυχήματα. Η προσέλευση του κόσμου ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη. Το 2018 διοργάνωσε για πρώτη φορά και αγώνα Regularity ιστορικών αυτοκινήτων για το πρωτάθλημα Ελλάδας. Ήταν και πρωτιά για όλη την Αχαϊα γιατί ποτέ δεν είχε διεξαχθεί αντίστοιχος αγώνας στο νομό. Ούτε από λέσχες της Πάτρας που έχουν μεγαλύτερη ιστορία από την ΑΛΜΑ.

Αρκετές είναι και οι διακρίσεις για αθλητές της ΑΛΜΑ. Μπορείτε να αναφέρετε τις πιο σημαντικές;

Ο Κωνσταντίνος Κουνιάκης από το Αίγιο, έχει αναδειχθεί πρωταθλητής αναβάσεων στην κατηγορία Ε10 και ήταν τρίτος στο κύπελλο νοτίου Ελλάδας στην κατηγορία 6. Ο Παναγιώτης Κονδύλης, επίσης από το Αίγιο, ήταν πρωταθλητής αναβάσεων το 2007 στην κατηγορία ΑΟ και 2ος δυο φορές στο ΕΠΑΘΛΟ, στην ίδια κατηγορία. Ο Γεώργιος Καρούζος από την Κλειτορία ήταν 1ος στο ράλλυ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ στην κατηγορία C4 το 2014 και 3ος στο κύπελλο νοτίου Ελλάδος στην κατηγορία Ε10. Και ο Νίκος Κορδαζής από την Αθήνα, είναι πρωταθλητής Ν2 στις αναβάσεις.
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω εκ μέρους όλων των μελών της Λέσχης, τους αρωγούς του αγώνα και των αγώνων που διοργανώνουμε γενικότερα. Είναι ο Δήμος Αιγιάλειας, το ΝΠΔΔ, η ΔΗΚΕΠΑ, ο Εμπορικός Σύλλογος, το ΙΚΤΕΟ Αιγίου, επιχειρήσεις και καταστήματα της πόλης που χωρίς την πολύτιμη στήριξη και βοήθειά τους θα ήταν σχεδόν αδύνατη έως ακατόρθωτη η διοργάνωση και διεξαγωγή ενός αγώνα.
Φυσικά ευχαριστούμε θερμά την εφημερίδα “Πρώτη της Αιγιάλειας” και την ιστοσελίδα “Protionline.gr” για το αφιέρωμα αλλά και τη συνεχή προβολή που κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης, όσο αφορά στον ειδικό Τύπο, ευχαριστούμε το “time2rally.gr” που έχει αναλάβει το Γραφείο Τύπου του αγώνα.


Κατηγορίες Άρθρου
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr