background img
banner
banner

Τέλος σε άσυλο και 4η Νομική, παράταση στα μηχανογραφικά

ΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Μια ώρα διήρκεσε η επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αμέσως μετά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε τις επόμενες κινήσεις και τους στόχους του υπουργείου. Το θέμα κατάργησης του ασύλου που συζητήθηκε περιλαμβάνεται στο πρώτο ν/σ. Η κ Κεραμέως είπε:

  • Δίνεται παράταση στην υποβολή μηχανογραφικών ώστε να δούμε αν έχουν αδυναμίες τα νέα τμήματα. Θα ενημερωθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι», είπε η κ. Κεραμέως.
  • Διασφάλιση ότι τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά στις 11 Σεπτεμβρίου χωρίς ελείψεις σε δυναμικό και βιβλία.
  • Εντός της ημέρας αναμένεται να ανακοινωθεί η ανάκληση της απόφασης για την ίδρυση της 4ης Νομικής στην Πάτρα- «Η χώρα μας έχει χιλιάδες άνεργους δικηγόρους, δεν χρειάζεται 4η Νομική», είπε χαρακτηριστικά.
  • Κανονικά θα προχωρήσουν οι 4.500 προσλήψεις στην ειδική αγωγή.
  • Δεν  αλλάζει το σύστημα των Πανελληνίων για τα παιδιά που εισάγονται φέτος, δεν θα αιφνιδιαστεί κανένας μαθητής αλλά θα υπάρξει εξορθολογισμός στην ύλη.

Εχουμε θέσει πολύ συγκεκριμένους στόχους και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα είπε από την πλευρά του ο πρωθυπουργός τονίζοντας ότι οι εκπαιδευτικοί είναι σύμμαχοί μας σε αυτή την μεγάλη προσπάθεια που καταβάλουμε και επισημαίνοντας ότι για την κυβέρνηση δίνεται έμφαση στο αποτέλεσμα.  «Θα προχωρήσουμε με ταχύτητα στην εφαρμογή του σχεδίου μας για ποιοτική δημόσια παιδεία και διασύνδεση με την αγορά εργασίας». «Είναι μεγάλη χαρά που ξεκινώ τον κύκλο των επισκέψεων από το υπουργείο Παιδείας, θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία και καλή δύναμη στη νέα ηγεσία του υπουργείου. Δεν έχω κρύψει ποτέ ότι η Παιδεία αποτελεί για μένα απόλυτη πολιτική προτεραιότητα, θα προχωρήσουμε με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή του σχεδίου μας για ποιοτική δημόσια παιδεία και διασύνδεση των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας», ανέφερε ο πρωθυπουργός.

Στη συνέχεια εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στους εκπαιδευτικούς που επιτελούν με αυταπάρνηση και με αγάπη το καθήκον τους λέγοντας πως «είναι σύμμαχοι μας στην προσπάθεια που θα καταβάλλουμε για όσο το δυνατόν καλύτερη Παιδεία για να μπορέσουν τα παιδιά μας να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσκολου κόσμου που αλλάζει συνεχώς».

«Εμφαση μας πάντα είναι το αποτέλεσμα και όχι η επικοινωνία, το αποτέλεσμα για το πώς θα κάνουμε καλύτερη τη ζωή για την Ελληνίδα και τον Ελληνα με έμφαση πάντα στα παιδιά μας», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Ο πρωθυπουργός έφτασε στο υπουργείο στις 9 το πρωί ακριβώς όπως ήταν προγραμματισμένο, κάτι το οποίο επισήμανε και ο ίδιος, λέγοντας ότι «όταν λέμε εννέα εννοούμε εννέα».

Στο υπουργείο τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε η υπουργός Νίκη Κεραμέως, ενώ στην είσοδο τον περίμεναν συγκεντρωμένοι υπάλληλοι, οι οποίοι τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα. Ο πρωθυπουργός χαιρέτισε αρκετούς δια χειραψίας και αντάλλαξε μερικές κουβέντες μαζί τους.

Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης κατευθύνθηκε προς το γραφείο της υπουργού όπου πραγματοποιείται η σύσκεψη για τις προτεραιότητες που έχει θέσει η κυβέρνηση για την Παιδεία, με τη συμμετοχή της υπουργού κ. Κεραμέως, της υφυπουργού για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής Σοφίας Ζαχαράκη και του υφυπουργού για θέματα ανώτατης εκπαίδευσης Βασίλη Διγαλάκη, καθώς επίσης και του Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη ο οποίος συνοδεύει τον πρωθυπουργό στην επίσκεψή του.

Κατά την υποδοχή ήταν και ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος όμως στη συνέχεια αποχώρησε.

Όσον αφορά το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι βασικές στρατηγικές επιλογές, οι στόχοι και οι άμεσες προτεραιότητες της κυβέρνησης διαμορφώνονται ως εξής:

  • Στρατηγικές Επιλογές
  • Εκπαίδευση που απελευθερώνει το δυναμικό των Ελλήνων

Στόχοι

  • Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο
  • Ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από λύση ανάγκης για λίγους, σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.
  • Ανώτατη Εκπαίδευση: Για ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Πανεπιστήμιο
  • Άμεσες Κυβερνητικές Προτεραιότητες
  • Απελευθέρωση του σχολείου από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου – Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.
  • Έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων πληροφορικής και ξένων γλωσσών.
  • Ουσιαστικός σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.
  • Ενίσχυση του θεσμού των προτύπων και των πειραματικών σχολείων
  • Ανασχεδιασμός της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Ενίσχυση ειδικής αγωγής.
  • Ίδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.
  • Κατάργηση του Ασύλου ανομίας και πραγματική προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.
  • Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη του πρωθυπουργού σε υπουργείο, με ιδιαίτερο συμβολισμό για την προτεραιότητα των ζητημάτων της Εκπαίδευσης για την κυβέρνηση.

www.thetoc.gr


Κατηγορίες Άρθρου
ΕΛΛΑΔΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr