background img
banner
banner

Εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού και μόνο τα επείγοντα

ΓΙΑ ΕΦΟΡΙΑ – ΤΕΛΩΝΕΙΟ – ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ

Ο Σύλλογος Εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. Αχαΐας, Ηλείας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας, αναγνωρίζοντας την ιδιαιτερότητα της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στις υπηρεσίες της περιφέρειας με την ραγδαία εξάπλωση των κρουσμάτων του κορωνοϊού, ιδιαίτερα στο Νομό Ηλείας, Αχαΐας και Ζακύνθου και δεδομένου ότι οι υπηρεσίες είναι ανοχύρωτες και απροετοίμαστες για την υποδοχή κοινού που πιθανόν είναι φορέας της συγκεκριμένης ασθένειας, ζητά: Από την πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία την εφαρμογή των ελαχίστων και αυτονόητων: Ίση αντιμετώπιση όλων των δημόσιων υπαλλήλων και στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών (Δ.Ο.Υ. , Κτηματικές, ΥΕΔΔΕ, κ.λπ.). Λειτουργία των υπηρεσιών με ΑΜΕΣΗ απαγόρευση εισόδου κοινού σε αυτές στους Νομούς Αχαΐας-Ηλείας-Ζακύνθου. Αναστολή εντολών για συνεργεία επιτόπιου προληπτικού ελέγχου. Εξοπλισμό των Υπηρεσιών μας με όλα τα απαραίτητα είδη υγιεινής και απολύμανσης. Την εξασφάλιση πρόσθετων αδειών με πλήρεις αποδοχές και ασφάλιση σε όσους συναδέλφους τυχόν αρρωστήσουν, προκειμένου να αναρρώσουν και για πρόληψη της διασποράς.

Όπως τονίζει, ΄΄οι εργαζόμενοι στο Υπουργείο Οικονομικών δεν είναι αναλώσιμοι, δεν είναι  εργαζόμενοι β΄ κατηγορίας. Δεν είναι δυνατόν εργαζόμενοι σε άλλες υπηρεσίες (δημοτικές κ.ά.) να προστατεύονται με κλείσιμο αυτών ή με απαγόρευση εισόδου κοινού και η ηγεσία των υπηρεσιών μας (υπηρεσιακή και πολιτική) να «σφυρίζει αδιάφορα». Το δικαίωμα προστασίας της υγείας των εργαζομένων και των οικογενειών τους δεν μπορεί να είναι επιλεκτικό δικαίωμα΄΄.

Πάντως, από τη Δευτέρα 16/3 αλλάζει ο τρόπος επικοινωνίας και συναλλαγής με τις ΔΟΥ, τα Τελωνεία και τα υποκαταστήματα του Χημείου σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, με γνώμονα την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στις υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Η προσέλευση του κοινού περιορίζεται στο απολύτως απαραίτητο και η επικοινωνία θα γίνεται ως εξής: Οι συναλλασσόμενοι θα διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά ή μέσω email. Στη δεύτερη περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο). Όλα τα έγγραφα, που ζητούν οι ενδιαφερόμενοι, θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου. Σε περίπτωση, που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό γίνεται μόνο μέσω ραντεβού. Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου. Στην είσοδο των υπηρεσιών, θα υπάρχει υπάλληλος, που θα υποδέχεται τους συναλλασσόμενους, θα ελέγχει αν όντως έχουν κλείσει ραντεβού, και θα τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως ανακοινώθηκε, το Τελωνείο Αιγίου από τη Δευτέρα 16/3 θα λειτουργεί με το 1/3 του προσωπικού που θα αλλάζει κάθε Δευτέρα και με κλειστές πόρτες. Η εξυπηρέτηση θα περιοριστεί στο απολύτως αναγκαίο και με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καλέσουν τα τηλ. 2691362506, 2691362520-1 μόνο εάν δεν είναι δυνατή η εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικό τρόπο, διαδικασία που θα ενθαρρυνθεί. ΄΄Τα μέτρα κρίθηκαν απαραίτητα από την ηγεσία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για την αποφυγή της ανεξέλεγκτης εξάπλωσης του ιού αλλά και τη συνέχιση λειτουργίας των υπηρεσιών. Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κρούσμα εντός της υπηρεσίας θα πραγματοποιηθεί απολύμανση΄΄, ανέφερε η προϊσταμένη του Τελωνείου Αιγίου Σοφία Αντωνάτου.

Επίσης από το Γ΄ Λιμενικό Τμήμα Αιγίου έγινε γνωστό ότι αναστέλλονται από τη Δευτέρα οι συναλλαγές του κοινού εκτός ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης, ενώ εξαιρούνται μόνο οι σοβαρές υποθέσεις, οι οποίες θα εξετάζονται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού, για την διεκπεραίωση διοικητικών διαδικασιών. Σε περίπτωση βεβαιώσεων συνδρομής νομίων προϋποθέσεων άσκησης επαγγελμάτων για τις οποίες απαιτείται μέχρι 30-04-2020 η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης ότι δεν έχει εκλείψει καμία προϋπόθεση από τις επαναλαμβανόμενες για την έγκριση άσκησης των επαγγελμάτων αυτών καθώς και τυχόν ανανεώσεων αδειών άσκησης επαγγελμάτων που απαιτείται να διεκπεραιωθούν μέχρι την ως άνω ημερομηνία, παρατείνεται η διεκπεραίωση μέχρι 01-06-2020. Αναβάλλονται κάθε είδους προγραμματισμένες εξετάσεις που διέπονται από νομοθετικές διατάξεις αρμοδιότητας ΔΛΑ, ενώ αναστέλλεται και η ανανέωση όλων των ατομικών επαγγελματικών αδειών αλιείας από λήψεως έως και 30-04-2020, άδεις που λήγουν εντός του προαναφερόμενου χρονικού διαστήματος καθώς και άδειες με ημερομηνία λήξεως έως και 31-05-2020 παραμένουν σε ισχύ και θα ανανεώνονται από 01-05-2020 έως και 31-07-2020.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close