background img
banner
banner

Ο κορωνοϊός επηρεάζει τις καταναλωτικές μας συνήθειες

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ – ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΔΙΑΔΕΧΘΗΚΕ ΠΤΩΣΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 30%

Την ώρα που η ασιατική επιδημία προχωράει και εξαπλώνεται σε κάθε πόρτα καθημερινά, η κοινωνία της Αιγιάλειας θωρακίζεται και αυτή κάθε ώρα που περνάει όλο και περισσότερο. Είναι τόσο μεγάλη η επιρροή, που άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες των Αιγιαλέων. Οι πρώτες μέρες διασποράς του ιού στην Αχαΐα προκάλεσαν αύξηση των πωλήσεων στα συνοικιακά μίνι μάρκετ, η οποία ωστόσο διαδοχικά έπεσε, με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχει κάμψη των πωλήσεων σε ποσοστό 25%-30%.

Σε εγρήγορση οι μικρές επιχειρήσεις τροφίμων της Αιγιάλειας

Η έντονη ανησυχία του κόσμου είχε αποτέλεσμα ως τώρα στο να παρατηρηθεί αύξηση ζήτησης αγαθών αρχικά στις μικρές επιχειρήσεις με τρόφιμα και τα μίνι μάρκετ της γειτονιάς και έπειτα ραγδαία πτώση των πωλήσεών τους μέσα σε λίγες μόνο ημέρες. Παρατηρήθηκε αρχικά μεγάλη ζήτηση αγαθών σε είδη πρώτης ανάγκης, μα… λίγες ημέρες μετά ως και σήμερα, πτώση της ζήτησης αγαθών ως και 25% από τους πελάτες τους.

Ποια αγαθά είναι σε πρώτη προτεραιότητα

Οι επιχειρηματίες της περιοχής μιλούν για αυξημένη ζήτηση σε συγκεκριμένα προϊόντα, σε είδη πρώτης ανάγκης και κυρίως τρόφιμα και αντισηπτικά. Όμως τις τελευταίες μέρες, όλοι με ένα στόμα μιλούν για «πάγωμα» του κόσμου και συγκεκριμένη και «επιλεκτική» αγορά στις προμήθειές τους. Πιο συγκεκριμένα, μεγάλη ζήτηση στις μικρές επιχειρήσεις, παρατηρήθηκε σε ζυμαρικά και ρύζι, κατεψυγμένα προϊόντα και αλεύρι. Ακόμη, τα είδη υγιεινής και γενικά τα προϊόντα καθαριότητας.

Το protionline.gr μίλησε με κάποιους καταστηματάρχες της Αιγιάλειας που διαθέτουν «επιχειρήσεις της γειτονιάς», οι οποίοι αναφέρθηκαν στο «πάγωμα» του κόσμου, στην επιλεκτική κατανάλωση και τις αγορές τους. Όμως μίλησαν για πτώση της ζήτησης και της πελατείας τους κατά 25 – 30% αποδίδοντας την εικόνα αυτή κυρίως στην έξαρση του ιού μα και την οικονομική δυσχέρεια γενικότερα.

Παναγιώτης Γιούλης: Πτώση ως και 30% του αγοραστικού κοινού

Μιλώντας στo protionline.gr ο ιδιοκτήτης παντοπωλείου στην περιοχή της Καλλιθέας Παναγιώτης Γιούλης, ανέφερε σχετικά: «Ο κορωνοϊός έχει φοβίσει τον κόσμο. Παρατηρώ στη δική μου πελατεία πτώση της ζήτησης γενικά και μεγάλη ανησυχία. Οι πελάτες μας ζητούν συγκεκριμένα προϊόντα περισσότερο, όπως γάλα και ζυμαρικά, ρύζι και χαρτί υγείας και προβλέπω τις επόμενες ημέρες έλλειψη σε προϊόντα στην επιχείρησή μας. Για παράδειγμα, αυτή την στιγμή καθαρό οινόπνευμα δεν έχουμε. Ο κόσμος έχει τρομοκρατηθεί με την έξαρση του κορωνοϊού και τον κατανοώ απολύτως. Η κατάσταση είναι δύσκολη όμως δυσκολεύει ακόμα περισσότερο γιατί οι καταναλωτές είναι ταυτόχρονα και πιεσμένοι οικονομικά. Δεν ξέρω με βεβαιότητα αν οι προμηθευτές μας τις επόμενες ημέρες θα έχουν ελλείψεις σε αγαθά, πάντως ετούτη την στιγμή που μιλάμε, στο δικό μας κατάστημα η μόνη έλλειψη που υπάρχει είναι σε αντισηπτικά και καθαρό οινόπνευμα».

Σωτηρία Χατζάκη: Η αρχική μαζική ζήτηση μετατράπηκε σε μείωση και ανησυχία

«Η πελατεία μας αρχικά έδειξε να αυξάνεται καθώς υπήρξαν περιπτώσεις που ¨έπεσαν με τα μούτρα¨ σε μαζικές αγορές και σε ορισμένα προϊόντα. Όμως αυτό το αρχικό κύμα μετατράπηκε λίγες μέρες μετά σε έντονη ανησυχία και κυρίως σε μεγάλη επιφύλαξη των ποσοτήτων στις αγορές των αγαθών. Με τον κόσμο διατηρούμε φιλική και συγκαταβατική σχέση και κατανοούμε απόλυτα και την ανησυχία και τον φόβο για τον ιό και την πορεία του στην τοπική μας κοινωνία», σημείωσε στo protionline.gr η Σωτηρία Χατζάκη (φωτό) ιδιοκτήτρια μίνι μάρκετ στον Συνοικισμό. Πρόσθεσε ακόμη τα εξής: «Στην παρούσα φάση στιγμή έλλειψη στο κατάστημά μας έχουμε μόνο στα αντισηπτικά προϊόντα, όμως καθαρό οινόπνευμα και χλωρίνη υπάρχουν. Φροντίζουμε μέσω των προμηθευτών μας να υπάρχει αδιάκοπα κάθε τι που θα χρειαστεί το αγοραστικό μας κοινό».


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr