background img
banner
banner

Νέο κατάστημα με προοπτικές εν μέσω πανδημίας…

Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΗΝ «ΚΑΡΔΙΑ» ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ

Ακολουθώντας τα βήματα του πατέρα του, που εμπράκτως έχει αποδείξει πως το εμπόριο είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, επενδύοντας και κάνοντας τη διαφορά εν μέσω κρίσεων, ο Αριστοτέλης Παναγόπουλος, γιος του Τάκη Παναγόπουλου του καταστήματος «Home-Expert Tools-Mega Euronics», δημιούργησε προσφάτως το δικό του κατάστημα στην «καρδιά» της Πάτρας.

Σε συνεργασία με την κορυφαία ανά την Ευρώπη «SPAR» έθεσε από την περασμένη Τετάρτη σε λειτουργία ένα πληρέστατο σούπερ μάρκετ, πηγαίνοντας… κόντρα στις δυσλειτουργίες που έχει επιφέρει η πανδημία.

΄΄Μετά το αρχικό σοκ στο οποίο όλοι βρεθήκαμε με την εξάπλωση της επιδημίας του κορωνοϊού και με την ελπίδα πως όλα θα πάνε καλά στη χώρα μας αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, μαζί με την SPAR Hellas προχωρήσαμε το πλάνο μας κανονικά΄΄, σημειώνει στo protionline.gr ο Αριστοτέλης Παναγόπουλος. Αν μη τι άλλο, παρά τις δυσκολίες, η κίνηση αυτή στέλνει και ένα μήνυμα αισιοδοξίας ότι ο κόσμος προχωράει και ότι αργά ή γρήγορα, η ζωή θα επανέλθει στους πρότερους ρυθμούς της. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι σε όλη την Ευρώπη είναι ελάχιστες οι επιχειρήσεις που έκαναν έναρξη σε αυτή την τόσο δύσκολη συγκυρία που επηρεάζει κατά πολύ τις καταναλωτικές συνήθειες.

Το κατάστημα βρίσκεται στην οδό Κορίνθου 221-223 στην Πάτρα και είναι σχεδόν 400τ.μ. διαθέτοντας ό,τι μπορεί να αναζητήσει κανείς σε σούπερ μάρκετ. Η SPAR ιδρύθηκε στην Ολλανδία το 1932 από τον Adriaan van Well και 14 άλλους ομοϊδεάτες του. Σήμερα, αριθμεί περισσότερα από 12.500 καταστήματα, με παρουσία σε 44 χώρες και 4 ηπείρους (στοιχεία 2016).Η ανάπτυξη της SPAR υπογραμμίζεται από αξίες, οι οποίες καθοδηγούν την οργάνωση της εταιρείας για περισσότερα από 80 χρόνια. Στην καρδιά αυτών των αξιών βρίσκεται η δέσμευση των καταστημάτων SPAR σε όλο τον κόσμο για φρεσκάδα, για επιλογή, για ποιότητα και για εξυπηρέτηση.

Δημιουργείται μία νέα καταναλωτική τάση

Ο 30χρονος Αριστοτέλης Παναγόπουλος είναι γνώστης του αντικειμένου, όχι μόνο επειδή έχει σπουδάσει λογιστής – χρηματοοικονομικός αναλυτής, όχι μόνο γιατί μέσα από τη χοντρική έχει συνεργαστεί με τον τομέα των σούπερ μάρκετ, αλλά γιατί είναι μέλος της οικογενειακής επιχείρησης Παναγόπουλου, διδασκόμενος πολλά από τον πατέρα του για πολλά χρόνια. Αναφορικά με το εγχείρημα αυτό του γιου του, ο Τάκης Παναγόπουλος επισημαίνει: ΄΄Το άνοιγμα αυτό συνέπεσε με την αρχή μίας νέας τάξης πραγμάτων που δημιουργεί καινούριες καταναλωτικές τάσεις. Αναμφισβήτητα ενισχύεται η λογική του σούπερ μάρκετ που αποκτούν νέα δυναμική, των αγορών του ίντερνετ, ωστόσο στην παρούσα φάση δεν μπορούν να γίνουν εκτιμήσεις γιατί μιλάμε για μία πρωτόγνωρη κατάσταση. Άλλωστε, το εμπόριο είναι μία διαρκής μάχη και ένας αγώνας σε δύσκολες συνθήκες κάτι που το γνωρίζει πολύ καλά ο Αριστοτέλης όπως και όλοι οι νέοι άνθρωποι γιατί βγήκαν στην αγορά εργασίας εν μέσω κρίσης.

Όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα με την πανδημία, το βέβαιο ότι θα πληγεί ο μικρομεσαίος επαγγελματίας και θα ενισχυθούν οι πολυεθνικές και αυτό θα έχει αντίκτυπο στις τοπικές οικονομίες. Προβλέπω πως θα έρθουμε σε κατάσταση των πρώτων χρόνων του μνημονίου… Από την άλλη, κανείς δεν πρέπει να μένει στάσιμος αλλά να εξελίσσεται. Το σίγουρο είναι ότι από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και μετά, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο΄΄.

Στήριξη της τοπικής αγοράς

΄΄Για εμάς, η στήριξη της τοπικής αγοράς αποτελεί προτεραιότητά μας και με αυτή τη φιλοσοφία λειτουργεί και η SPAR που τα καταστήματά της ανήκουν και λειτουργούν από τους ντόπιους, για τους ντόπιους. Υποστηρίζουμε τους τοπικούς προμηθευτές, οι οποίοι παραμένουν ανεξάρτητοι, απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα ενός παγκοσμίου εμπορικού σήματος. Επίσης, η διασφάλιση της ποιότητας διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο σε κάθε μας ενέργεια΄΄, επισημαίνει ο Αριστοτέλης Παναγόπουλος. Σε ό,τι αφορά το πώς βλέπει να εξελίσσεται η κατάσταση στο εμπόριο λόγω κορωνοϊού, σημειώνει: ΄΄Γενικά, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ είναι ενισχυμένος, ωστόσο αυτό καταγράφεται περισσότερο στα περιμετρικά και όχι σε αυτά που είναι στο κέντρο. Μάλιστα, το κέντρο της Πάτρας δεν παρουσιάζει την ίδια κίνηση καθώς έχουν φύγει φοιτητές ενώ είναι κλειστά και τα καταστήματα που δεν σχετίζονται με το τρόφιμο. Μοιραία δεν μπορούμε να εξάγουμε από τώρα συμπεράσματα. Ευελπιστούμε όμως σταδιακά να αλλάξει, αλλά και κι εμείς μέσα από την οργανωμένη προσπάθειά μας και την άριστη παροχή προϊόντων να κάνουμε τη διαφορά…΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΡΟΣΩΠΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr