background img
banner
banner

Υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής

«ΒΛΕΠΕΙ» ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Τις δικές του προτάσεις για το πολυνομοσχέδιο που έφερε προς διαβούλευση στις αρχές Απριλίου το υπουργείο Παιδείας καταθέτει ο Επιστημονικός Σύλλογος Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Αιγιαλείας, δηλώνοντας ανοιχτά αντίθετος με το περιεχόμενό του, εκτιμώντας ότι υποβαθμίζει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στα σχολεία.
Όπως τονίζεται από τον Σύλλογο, ΄΄το πολυνομοσχέδιο, (όπως αρκετά αντίστοιχα, τα τελευταία χρόνια) υποβαθμίζει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.) με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μάθημα με σημαντικό επιστημονικό πεδίο (κινητική ανάπτυξη παιδιών, ψυχική υγεία, φυσική δραστηριότητα μέσω συγκεκριμένης ύλης και διδακτικής διαδικασίας) και ταυτόχρονα με σοβαρές κοινωνικές παραμέτρους και προεκτάσεις (δια βίου άσκηση, υγεία, διατροφή, κοινωνικοποίηση κ.ά). Παρά τις αρχικές αναφορές και προτάσεις της υπουργού παιδείας διαπιστώνουμε ότι: παραμένει το μάθημα της Φ.Α. ως 2ωρο από την Ε δημοτικού μέχρι και το λύκειο (πλην της Β λυκείου, 1 ώρα!!!) όταν επιστημονικές έρευνες αλλά και ευρωπαϊκές συμβάσεις (Συνθήκη Λισσαβώνας, ψήφισμα Ε.Κ. προτείνουν 3ωρο Φ.Α. σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Είναι το μόνο μάθημα, το οποίο αν και πανελλαδικά εξεταζόμενο για είσοδο σε πανεπιστημιακές σχολές, δεν μετράει στο μέσο όρο βαθμολογίας στο λύκειο. Το υπουργείο οπισθοχώρησε από την αρχική εξαγγελία της υπουργού για ένταξη της Φ.Α. στο νηπιαγωγείο παρά τις επιστημονικές έρευνες και προτάσεις από τις Σχολές Επιστήμης Φ.Α. όλης της χώρας.

Οι προτάσεις του Σύλλογου

Αυτά που ο Σύλλογος ζητά από το υπουργείο Παιδείας, είναι: Να συνεργαστεί επί της ουσίας με τις Σχολές Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και τους επιστημονικούς συλλόγους Π.Φ.Α. της χώρας για την ουσιαστική αναβάθμιση του μαθήματος με στόχο τα πολλαπλά οφέλη για τους μαθητές-τριες. Να λάβει υπόψη τις συνθήκες που έχουν υπογραφεί, τις επιστημονικές έρευνες, τις βέλτιστες πρακτικές από άλλες χώρες, να εναρμονιστεί πλήρως με το άρθρο 16 §2 του Συντάγματος της Ελλάδας «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων…».

Παράλληλα, -όπως τονίζει – ΄΄θα συμπράξουμε με τις αναφορές επιστημονικών και συνδικαλιστικών συλλόγων για προτάσεις του πολυνομοσχέδιου που οδηγούν σε προβληματικές καταστάσεις όπως η αύξηση αριθμού μαθητών ανά τάξη σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, καθιέρωση ελάχιστου αριθμού μαθητών ανά τάξη σε 7θέσια και πάνω δημοτικά σχολεία, αναγραφή διαγωγής σε απολυτήρια γυμνασίου και λυκείου κ.ά.΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr