background img
banner
banner

Βιντεοκλήση τώρα και στα ΚΕΠ – Πώς θα λύνετε προβλήματα από το σπίτι σας

Tη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων από τα ΚΕΠ με βιντεοκλήση, σε ειδική πλατφόρμα, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, δίνει τροπολογία που κατατέθηκε νωρίτερα σήμερα στη Βουλή.

Όπως εξήγησε ο υφυπουργός, η βιντεοκλήση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού, στο οποίο θα επιλέγει ο πολίτης συγκεκριμένη θεματική ενότητα του ενδιαφέροντός του, ώστε να κατευθύνεται το ερώτημα σε εξειδικευμένο υπάλληλο του ΚΕΠ που θα μπορεί να απαντήσει επί της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας, μέσω της βιντεοκλήσης.

Όπως εξάλλου ανέφερε, δεν θα είναι απαραίτητο να υπάρχει συνεχής εικόνα αν ο υπάλληλος δεν το επιθυμεί, αλλά θα υπάρχει συνομιλία χωρίς εικόνα, αφού όμως ο πολίτης προηγουμένως έχει επιδείξει την ταυτότητά του.

Ο υφυπουργός επισήμανε ότι ο υπάλληλος του ΚΕΠ, εφόσον γνωρίζει από πριν το ερώτημα, θα έχει προετοιμαστεί για την απάντηση και θα υπάρχουν έτοιμοι και κόμβοι επικοινωνίας ώστε να αντλείται πληροφορία, ακόμη και τη στιγμή της συνομιλίας.

Όπως είπε ο κ. Γεωργαντάς, ήδη εκπαιδεύεται προσωπικό των ΚΕΠ από τους δήμους. Η πρόσθετη αυτή υπηρεσία θα ξεκινήσει αρχικά σε ορισμένα ΚΕΠ αλλά στη συνέχεια προβλέπεται διεύρυνση των καταστημάτων που θα εξυπηρετούν τον πολίτη, με τον τρόπο αυτό.

Πάντως, όπως έσπευσε να υπογραμμίσει ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού δεν είναι εξοικειωμένο με ψηφιακές δεξιότητες, θα υπάρχουν πάντα τα ΚΕΠ αναβαθμισμένα και στελεχωμένα και τεχνικώς επαρκώς εξοπλισμένα ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες.

Πηγή


Κατηγορίες Άρθρου
ΕΛΛΑΔΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close