background img
banner
banner

Με περιορισμούς αλλά και σταθερότητα…

ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΙ «ΔΙΑΥΛΟΙ» ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Ανάλογη της επισκεψιμότητας στην περιοχή ήταν η κίνηση στα μέσα μεταφοράς που συνδέουν την Αιγιάλεια με τους άλλους νομούς και κυρίως με την Αττική απ’ όπου προέρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες. Αυξημένη για τα δεδομένα του covid ήταν η κίνηση του υπεραστικού ΚΤΕΛ, ενώ ανοδική πορεία καταγράφει και το τρένο που μοιάζει πλέον να… κερδίζει όλο και περισσότερους ταξιδιώτες.

Την ίδια στιγμή, ο Οδοντωτός πήρε την «ρεβάνς» παρουσιάζοντας εντυπωσιακή πληρότητα τον Αύγουστο, αποδεικνύοντας πως από μόνος του μπορεί να στηρίξει τον τουρισμό της Αιγιάλειας!

Αυξημένη η κίνηση του ΚΤΕΛ τον Αύγουστο, δεν θυμίζει όμως άλλες εποχές…

Ο περιορισμός των θέσεων (από 50 σε 35) για κάθε δρομολόγιο, αλλά και η γενικότερη στασιμότητα που προκαλεί ο covid, δεν θα μπορούσαν να μην έχουν πλήξει το υπεραστικό ΚΤΕΛ που τηρεί μεν όλα τα πρωτόκολλα, ωστόσο η κίνηση δεν θυμίζει σε τίποτα τους περσινούς καλοκαιρινούς μήνες. Όπως επισημαίνει στην «Π» ο υπεύθυνος των πρακτορείων ΚΤΕΛ Αιγίου- Ακράτας Άγγελος Ματθαίος, ΄΄καθ’ όλη τη διάρκεια του Αυγούστου η κίνηση είναι αυξημένη, όμως δεν έχει καμία σχέση με την κίνηση τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Πέρα από το ότι υπάρχει ο περιορισμός των θέσεων, ο κόσμος δεν ταξιδεύει όπως πριν τον κορωνοϊό. Υπολογίζουμε πτώση από 40% έως 60% σε κάθε δρομολόγιο. Δυστυχώς, ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος. Ίσως και η υποχρεωτική χρήση μάσκας μέσα στο λεωφορείο να είναι ανασταλτικός παράγοντας. Επομένως, ή προτίμησαν τα Ι.Χ. ή δεν πήγαν καθόλου διακοπές και έμειναν στα σπίτια τους. Ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος και η επόμενη μέρα θα είναι ακόμη πιο δύσκολη…΄΄. Παράλληλα, ο κ. Ματθαίος παρατήρησε σταδιακή μείωση της επιβατικής κίνησης τα τελευταία εικοσιτετράωρα, γεγονός που αποδίδει ή στο ότι μετά τον Δεκαπενταύγουστο οι περισσότεροι επέστρεψαν στα σπίτια τους ή στην δυσφήμιση της περιοχής από την έκταση που πήρε το θέμα με τα λιγοστά κρούσματα covid.

Εκτροχιάστηκε το τρένο

Αν και ξεκίνησε εν μέσω αρνητικής συγκυρίας, το τρένο φαίνεται πως σταδιακά κερδίζει έδαφος κι αυτό φάνηκε από την κίνηση που παρουσίασε από την 1η Αυγούστου και μετά. Ειδικότερα, ο μεγαλύτερος όγκος επιβατών αποβιβάστηκε στον Σταθμό του Αιγίου ενώ πολλοί ήταν αυτοί που επέλεξαν τους ενδιάμεσους σταθμούς, ώστε να βρεθούν πιο κοντά στα σημεία των διακοπών τους. Έτσι καθημερινά πολλοί είναι αυτοί που αποβιβάζονται στον Σταθμό της Ακράτας αλλά και στο Διακοπτό. Μεγάλη ώθηση στο τρένο δίνει και ο Οδοντωτός Σιδηρόδρομος αφού πολλοί συνδύασαν τα δύο τρένα για να βρεθούν στα Καλάβρυτα.

Την ίδια ώρα, προβληματισμό προκάλεσε ο εκτροχιασμός 500 μέτρα από το σταθμό στο Ξυλόκαστρο την περασμένη εβδομάδα που προκάλεσε την αναστολή από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ των δρομολογίων στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο-Κιάτο. Ο εκτροχιασμός συνέβη στο πρώτο βαγόνι του συρμού ευτυχώς χωρίς κάποιο τραυματισμό. Τα αίτια του εκτροχιασμού διερευνώνται από τον ΟΣΕ ενώ τα δρομολόγια ξεκίνησαν άμεσα μετά την αποκατάσταση της βλάβης.

Επιβατική πληρότητα στον Οδοντωτό

Είναι χαρακτηριστικό, όπως έγινε γνωστό στo protionline.gr από τον πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού Σιδηροδρόμου Γιάννη Καραπαναγιώτη, ότι όλο τον Αύγουστο και τα τρία δρομολόγια του Οδοντωτού παρουσιάζουν πληρότητα. Μάλιστα, όπως είπε, κάποια σε πολλά δρομολόγια αναγκάζονται να… διώχνουν κόσμο, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη για αύξηση των δρομολογίων από και προς τα Καλάβρυτα. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα από Διακοπτό οι αναχωρήσεις είναι 9.05, 11.30 και 14.05 και από Καλάβρυτα 10.15, 12.45 και 15.25 ενώ σε όλα αυτά υπάρχει πληρότητα. Σημειώνεται ότι και στα τρένα του Οδοντωτού υπάρχει περιορισμός από 106 επιβάτες στους 66 και βέβαια υποχρεωτική χρήση μάσκας, ωστόσο η κατάσταση αυτή παρουσιάζει τη δυναμική του Οδοντωτού ακόμη και κάτω υπό αυτές τις προϋποθέσεις.

΄΄Παρά το γεγονός ότι δεν πραγματοποιούνται οργανωμένες εκδρομές, δεν έχουμε τα πολυάριθμα γκρουπ των προηγούμενων χρόνων, εντούτοις τα τρένα και φεύγουν και καταφθάνουν γεμάτα στο Διακοπτό, το οποίο παρουσιάζει αυξημένη κίνηση ιδίως τον Αύγουστο΄΄, επισήμανε ο κ. Καραπαναγιώτης, εστιάζοντας στην ανάγκη ανταπόκρισης των δρομολογίων που ακόμη δεν έχει γίνει. ΄΄Παρότι η γραμμή Κιάτο – Αίγιο τέθηκε σε λειτουργία εδώ και ενάμιση μήνα, ακόμη δεν έχει ληφθεί μέριμνα για να υπάρχει ανταπόκριση τα δρομολόγια του Οδοντωτού ώστε να εξυπηρετείται ο κόσμος. Εκτιμώ ότι αν είχε γίνει αυτό, θα παρουσιαζόταν μεγαλύτερη κίνηση και στα δύο΄΄, σημείωσε χαρακτηριστικά.
Να σημειωθεί ότι ο Οδοντωτός, εκτός από Έλληνες επισκέπτες, εξυπηρέτησε μεγάλο αριθμό μεμονωμένων εκδρομέων από Γερμανία, Ιταλία και Γαλλία.

Αντιπλημμυρικά παράλληλα με το τρένο

Εν τω μεταξύ, συμπληρωματικά αντιπλημμυρικά έργα στο τμήμα της Σιδηροδρομικής Γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη προγραμματίζει να κατασκευάσει η ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. προκειμένου να αρθούν ανακολουθίες και ασυμβατότητες μεταξύ των κατασκευασμένων έργων του νέου αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Πατρών (Ολυμπία Οδός) και της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής η οποία αναπτύσσεται παράλληλα και σε κοντινή απόσταση από την Εθνική Οδό.

Σημειώνεται ότι οι μελέτες του αυτοκινητοδρόμου έχουν εκπονηθεί χρονικά, μεταγενέστερα των μελετών της νέας Σ.Γ.Υ.Τ., γεγονός που οδήγησε σε ορισμένες περιπτώσεις ανά τόπους, σε πλήρη επανασχεδιασμό των αντιπλημμυρικών έργων της Σιδηροδρομικής Γραμμής. Πρόσφατα εγκρίθηκαν οι σχετικές μελέτες από την ΕΡΓΟΣΕ και ετοιμάζεται η συμβασιοποίησή τους ύψους 20 εκ. ευρώ περίπου, προκειμένου να ξεκινήσουν άμεσα οι σχετικές εργασίες. Ενδεικτικές τοποθεσίες στις οποίες προβλέπονται παρεμβάσεις είναι Κιάτο, Δημινιό, Καρυώτικα, Ξυλόκαστρο, Καμάρι, Λυκοποριά, Λυγιά, Δερβένι, Αιγείρα και Ακράτα.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close