background img
banner
banner

Έκτακτο Δ.Σ. από τον Σύλλογο Αλυκής για τη γλίστρα

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: «ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ 2014»

Η κατασκευή κεκλιμένου επιπέδου (ράμπα – γλίστρα) καθέλκυσης – ανέλκυσης σκαφών που ενεκρίθη κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αιγίου κατόπιν αιτήματος του Ιστιοπλοϊκού Ναυτικού Ομίλου Αιγίου, απασχολεί το Δ.Σ. του Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού Συλλόγου Αλυκής «Άγ. Νικόλαος» που σκοπεύει να πάρει επίσημα θέση για το θέμα. Μετά την χθεσινή ανάρτηση της απόφασης στο «διαύγεια» το Δ.Σ. θα αναζητήσει τι είναι αυτό που έχει αλλάξει ώστε να θεωρείται νόμιμη και σύμφωνη με το περιβάλλον η κατασκευή της γλίστρας, την οποία είχε… τρενάρει με επιχειρήματα πριν από έξι χρόνια.

Χθες επρόκειτο να γίνει μία πρώτη προσπάθεια για έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Συλλόγου για το θέμα, ενώ ήδη έχει προηγηθεί μία αίτηση που υπογράφεται από 15 κατοίκους της Αλυκής, μέσω της οποίας ζητούν από τον Σύλλογο να πάρει θέση στο θέμα. Μάλιστα, στην αίτηση αυτή η απόφαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου χαρακτηρίζεται ως «παράνομη» και «άκυρη» με την αιτιολογία ότι δεν εκλήθησαν οι κάτοικοι στη συνεδρίαση παρότι είχαν έννομο συμφέρον.

Ερωτηθείς από τo protionline.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Νίκος Παπαδόπουλος είπε πως η μερίδα των κατοίκων, που δεν είναι καν στην πλειοψηφία τους ενεργά μέλη του Συλλόγου, κατέθεσε την αίτηση μέσω μέλους του Δ.Σ. ενώ ξεκαθάρισε πως ο ίδιος και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. δεν είναι νομικοί ώστε να κρίνουν εάν πρόκειται για άκυρη και παράνομη απόφαση. Παρόλα αυτά, τόνισε πως ΄΄η διοίκηση του Συλλόγου γνωρίζει το θέμα καθώς με ενέργειές της είχαν εξεταστεί όλες οι παράμετροι πριν από έξι χρόνια και είχε αποσυρθεί το αίτημα για γλίστρα στο ίδιο σημείο. Ανέμενε την ανάρτηση της απόφασης ώστε να λάβει γνώση περί του τι περιλαμβάνει, θα την εξετάσει και θα κινηθεί αναλόγως΄΄. ΄΄Μένει να δούμε τι έχει αλλάξει και το Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κατά πλειοψηφία ενέκρινε το αίτημα΄΄, πρόσθεσε ο κ. Παπαδόπουλος, δεσμευόμενος ο Σύλλογος να πάρει θέση.

Η απόφαση στηρίζεται στο γεγονός ότι η υπάρχουσα γλίστρα δεν εξυπηρετεί

Να σημειωθεί ότι η αίτηση από πλευράς Ι.Ν.Ο.Α. είχε κατατεθεί από τις 17/01/2020 και περιελάμβανε κατασκευή κεκλιμένου επιπέδου (ράμπα – γλίστρα) καθέλκυσης – ανέλκυσης σκαφών, εντός της χερσαίας ζώνης λιμένα πλησίον του λιμενίσκου Αγίου Νικολάου, ακριβώς έναντι της εκκλησίας και να αποξηλωθεί η υφιστάμενη ανενεργή ράμπα που βρίσκεται δυτικά.
Το εν λόγω αίτημα έχει υποβληθεί και κατά το παρελθόν, με το προηγούμενο Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ.Α. να αποφασίζει θετικά (44/2014 Απόφαση Δ.Σ. Δ.Λ.Τ.Α.) και στην συνέχεια να αλλάζει την απόφαση και να αποφασίζει για μη κατασκευή νέας γλίστρας και επισκευή της υφιστάμενης (81/2014 Απόφαση Δ.Σ. Δ.Λ.Τ.Α.), όπως και κατά το έτος 2013 αρχικά αποφάσισε αρνητικά (49/2013 απόφαση Δ.Σ. Δ.Λ.Τ.Α.) και στη συνέχεια θετικά (59/2013 απόφαση Δ.Σ. Δ.Λ.Τ.Α.).

Όπως και το Υ/λιμεναρχείο με τα υπ΄ αριθμ. πρωτ. 8220/22/13/01-10-2013 και 8220/01/14-27-2-2014 έγγραφά του, γνωμοδοτεί θετικά και στη συνέχεια με το υπ΄ αριθμ. πρωτ. 8220/02/2014/26-5-2014 έγγραφό του, προτείνει την επισκευή της ήδη υπάρχουσας.

Στην απόφαση του Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ. φαίνεται πως συνετέλεσε το γεγονός ότι η υφιστάμενη γλίστρα είναι πλήρως ανενεργή και δεν εξυπηρετεί πλέον τους ιδιοκτήτες σκαφών, λόγω πλήθους τεχνικών προβλημάτων που περιγράφονται στην τεχνική έκθεση, με αποτέλεσμα πλήθος ιδιοκτητών σκαφών να μην μπορούν να τα καθελκύσουν – ανελκύσουν, όπως χαρακτηριστικά αναφερόταν στη σχετική εισήγηση.

Σημειώνει ακόμη ότι σύμφωνα με το άρθρο 27 του Ν.2636/1998 «Οι ράμπες, μετά την κατασκευή τους, αποτελούν κοινόχρηστες εγκαταστάσεις και η αρμοδιότητα της συντήρησής τους ανήκει στον οικείο δήμο ή κοινότητα.» επομένως θα εξυπηρετηθεί όχι μόνο ο Ιστιοπλοϊκός Ναυτικός Όμιλος Αιγίου (Ι.Ν.Ο.Α.) αλλά όλοι οι ιδιοκτήτες σκαφών.
Επίσης, η απόφαση συνοδευόταν από τεχνική έκθεση.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr