background img
banner
banner

Μπορεί και να μην λύσει κάβους…

ΑΒΕΒΑΙΗ Η ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΙΓΙΟΥ – ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΟΣΟ ΑΡΓΟΥΝ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ

Μειώνονται οι πιθανότητες επαναλειτουργίας της πορθμειακής γραμμής Αιγίου – Αιγίου Νικολάου για φέτος, όσο περνούν οι μέρες και δεν ξεπερνιούνται τα εμπόδια που υπάρχουν… Από τη μία η απέραντη γραφειοκρατία και από την άλλη ο φόβος να «παγώσουν» οι μετακινήσεις λόγω covid, οδηγούν την πλοιοκτήτρια εταιρεία στο να εξετάζει εάν θα… λύσει για φέτος τους κάβους ή αυτό θα γίνει κατόπιν επανεκτίμησης της κατάστασης, την ερχόμενη άνοιξη…

Μπορεί οι συζητήσεις αλλά και οι προσπάθειες από πλευράς δήμου Αιγιαλείας να έχουν ξεκινήσει μήνες πριν, μπορεί να υπάρχει η βούληση από την ιδιοκτήτρια εταιρεία του φέρι μπόουτ «Παναγία Τρυπητή», ωστόσο οι υπηρεσίες έκδοσης των πιστοποιητικών, εν μέσω γενικότερης στασιμότητας λόγω των συνθηκών του covid, καθυστερούν την έκδοση των πιστοποιητικών, τόσο που βάζουν σε σκέψεις τους πλοιοκτήτες εάν η έναρξη στην παρούσα χρονική στιγμή θα ήταν συμφέρουσα και θα έδινε προοπτική στην ίδια τη γραμμή.

Παρά το γεγονός ότι θα έκλεινε κάθε εκκρεμότητα και θα ξεκινούσαν τα δρομολόγια αρχικά από τον Ιούλιο και εν συνεχεία από… εβδομάδα σε εβδομάδα, πέρασε και το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου το οποίο υπό κανονικές συνθήκες είναι το πιο αποδοτικό του έτους από άποψη κίνησης σε όλους τους τομείς, χωρίς το πολυπόθητο… σήκωμα της άγκυρας.

«Μη συμφέρουσα η έναρξη το φθινόπωρο»  λέει ο πλοιοκτήτης

Το πλοίο της ενδιαφερόμενης εταιρείας επισκευάστηκε και είναι έτοιμο από τον προηγούμενο Μάιο, δένοντας στο λιμάνι του Αιγίου. Η επιθεώρηση στέφθηκε με επιτυχία και δόθηκε το «πράσινο φως», όμως, όπως εξηγεί στo protionline.gr ένας εκ των ιδιοκτητών του Κώστας Τρωγιάνος, ΄΄υπάρχουν ακόμη κάποια πιστοποιητικά προς έκδοση και εκκρεμούν τα αποτελέσματα των ελέγχων στα δύο λιμάνια που θα δένει, δηλαδή Αιγίου και Αγίου Νικολάου Φωκίδας΄΄. ΄΄Εμείς ήμασταν έτοιμοι την κατάλληλη στιγμή όμως όσο αργεί η έκδοση των πιστοποιητικών και περνούν οι μέρες, αντιλαμβάνεστε ότι τα δρομολόγια δεν μπορούν να ξεκινήσουν Σεπτέμβριο. Το σκεπτικό μας ήταν να αρχίσουν τους καλοκαιρινούς μήνες ώστε να δοθεί μία ώθηση, να μάθει ο κόσμος τη γραμμή όσο κυκλοφορεί κι έτσι να πορευτεί φθινόπωρο και χειμώνα. Όμως το φθινόπωρο η κίνηση είναι περιορισμένη, ο κόσμος δεν κυκλοφορεί και μία πιθανή έναρξη τότε, δεν θα είναι συμφέρουσα ούτε για εμάς ως εταιρεία αλλά ούτε και για την ίδια τη γραμμή, αφού ένα υποτονικό ξεκίνημα δεν προδιαθέτει βιωσιμότητα΄΄, πρόσθεσε εκφράζοντας τον προβληματισμό του.

Υπάρχει η διάθεση στήριξης…

Ο κ. Τρωγιάνος αναφέρθηκε επίσης και στο γεγονός ότι πλέον η κατάσταση λόγω covid είναι ρευστή, γεγονός που δεν ευνοεί οποιοδήποτε ξεκίνημα. Εστίασε ακόμη στο υψηλό κόστος λέγοντας πως ΄΄τα λειτουργικά έξοδα είναι τεράστια (καύσιμα, πλήρωμα) και δεν γίνεται να ξεκινήσει με απώλειες, όσο κι αν υπάρχει η διάθεση στήριξης της γραμμής΄΄. Πρόσθεσε ακόμη πως ΄΄έτσι όπως πάει η κατάσταση φαίνεται πως στο λειτουργικό μέρος δεν θα είναι εφικτό να ξεκινήσουν τα δρομολόγια΄΄.

Από πλευράς τοπικής αυτοδιοίκησης πάντως αλλά και πολιτών έχει δηλωθεί επανειλημμένως η διάθεση στήριξης της γραμμής, ενώ σε επίπεδο δήμου και νομικών προσώπων υπάρχει η απόφαση για έμπρακτη ενεργοποίηση ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και παγίωση της γραμμής. Ήδη, οι δύο γειτονικοί δήμοι και οι Περιφέρειες Δυτικής και Στερεάς Ελλάδας, έχουν αποφασίσει να δώσουν ως χορηγία με τη μορφή της προβολής τους εντός του φέρι μπόουτ από 5.000 ευρώ με σκοπό να επιτευχθεί η μονιμότητα της γραμμής. Αρκεί βέβαια να ξεκινήσει…


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr