background img
banner
banner

Η τεχνολογία και η γνώση χέρι – χέρι με την ποιότητα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ‘‘ΚΡΙΝΟΣ’’ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ PROTIONLINE.GR

Η «Κρίνος» – Ι.Κ. Αναστασόπουλος & Υιός Α.Ε, δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις. Σε τοπικό επίπεδο, δραστηριοποιείται στον χώρο των αναψυκτικών και της ποτοποιίας από την δεκαετία του 1940. Η τελευταίας τεχνολογίας μηχανές παραγωγής, σε συνδυασμό με το μεράκι των ανθρώπων της επιχείρησης, τους κατατάσσει ήδη στην λίστα των πιο επιτυχημένων επαγγελματιών της Αιγιάλειας. Αποκορύφωμα της προσπάθειας αυτής, ήταν όταν κατά την περσινή περίοδο, έλαβε το βραβείο ανώτερης γεύσης δύο Χρυσών Αστεριών, για το προϊόν ¨φυσικό μεταλλικό νερό ΚΡΙΝΟΣ¨ από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης International Taste Institute, παγκόσμιο ηγέτη στην πιστοποίηση τροφίμων και ποτών.

Οι βασικοί άξονες είναι η τεχνολογία και η γνώση

Η εταιρεία είναι η μοναδική επιχείρηση στην Ελλάδα που συνεχίζει απρόσκοπτα την παραγωγή και εμφιάλωση προϊόντων σε τρείς διαφορετικούς κλάδους από το 1943: Την παραγωγή – εμφιάλωση προϊόντων ποτοποιίας, την παραγωγή – εμφιάλωση αναψυκτικών και ανθρακούχων ποτών, όπως και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό. Αυτή την περίοδο, η δεύτερη και τρίτη γενιά των ανθρώπων της… συνυπάρχουν αρμονικά προχωρώντας με σταθερά βήματα προς το μέλλον, προσηλωμένοι στο όραμα του ιδρυτή Ιωάννη Αναστασόπουλου που είχε ως οδηγό, το μότο «Πρώτη μας φροντίδα η ποιότητα». Διαθέτει επτά σύγχρονες γραμμές παραγωγής και εμφιάλωσης στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της, καθώς και μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους επενδύοντας και παρακολουθώντας όλες τις εξελίξεις σε τεχνολογικό επίπεδο. Οι βασικοί άξονες που οδηγούν την ανάπτυξή είναι η τεχνολογία και η γνώση. Δεν σταματούν πότε να ακολουθούν την τεχνολογική εξέλιξη και να κερδίζουν γνώση και εμπειρία για τα προϊόντα και τις μεθόδους παραγωγής τους.

«Η στρατηγική επιλογή μας είναι οι εξαγωγές»

Εκτός από τα αναψυκτικά ΚΡΙΝΟΣ, το φυσικό μεταλλικό νερό καθώς και το ΟΥΖΟ ΚΡΙΝΟΣ και KEFI, η επιχείρηση ασχολείται και με την παραγωγή και εμφιάλωση προϊόντων για λογαριασμό τρίτων καθώς και για την παραγωγή προϊόντων με ειδικές συμφωνίες για τις αγορές κυρίως του εξωτερικού. To protionline.gr συνομίλησε με τον εκπρόσωπο της εταιρείας Γιάννη Αναστασόπουλο, που εκπροσωπεί την τρίτη κατά σειρά γενιά της επιχείρησης και του έθεσε μερικά ερωτήματα περί των πωλήσεων και των εξαγωγών των προϊόντων σε διάφορες χώρες, περί του κορωνοϊού και των ιδιαιτέρων συνθηκών που επικρατούν παντού πια και πολλά άλλα. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρει αρχικά:

«Πραγματικά έχουμε εστιάσει στις εξαγωγές πολλά χρόνια τώρα και οφείλω να πω ότι αυτό αποτελεί την βασική στρατηγική επιλογή και προτεραιότητα μας. Αντιπροσωπεύουν σήμερα παραπάνω από το 70% του κύκλου εργασιών μας και προσπαθούμε συνεχώς με σταθερά βήματα να επεκτείνουμε την εξωστρέφεια μας βασισμένοι σε τρία βασικά συστατικά, την ανταγωνιστικότητα, την αξιοπιστία και την ποιότητα των προϊόντων μας».

«Οι απώλειες της ευρύτερης κατανάλωσης είναι μεγάλες λόγω του κορωνοϊού»

Τα προϊόντα της εταιρίας εξάγονται από την Αιγιάλεια, σε περισσότερες από 28 χώρες. Κύριες αγορές είναι ευρωπαϊκές και αραβικές χώρες, καθώς μεγάλη δραστηριοποίηση υπάρχει και στην Αμερική, την Αυστραλία και κάποιες λίγες εξαγωγές σε αφρικάνικά κράτη.

Η πανδημία έκανε αρκετή ζημιά παγκοσμίως, η οποία σαφώς επηρέασε και την επιχείρηση. Για το θέμα ο εκπρόσωπος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Σαφώς υπάρχει πολύ μεγάλη κρίση στις αγορές του εξωτερικού όπως και εγχώρια λόγω COVID-19. Αυτό προέρχεται από την ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων, καθώς έχει επηρεάσει και σε πολύ μεγάλο βαθμό, όχι μόνο την κατανάλωση των προϊόντων άλλα και τις διαδικασίες διακίνησης τους σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Βασικά κανάλια κατανάλωσης των προϊόντων μας όπως η εστίαση, ο τουρισμός και τα αεροδρόμια, έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα αυτή την χρονιά με τον κορωνοϊό. Κρατάμε μια ¨δυναμική¨ στο ράφι της μικρής και της μεγάλης λιανικής μεν, αλλά δεν μοιάζουν δυνατά αυτά να αντικαταστήσουν τις απώλειες της ευρύτερης κατανάλωσης. Σκοπός είναι να βγούμε όλοι υγιείς από όλο αυτό και θεωρώ πως όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Εύχομαι γρήγορα η ανθρωπότητα να απαλλαγεί από αυτή την απειλή» τονίζει ο Γιάννης Αναστασόπουλος και συνεχίζει για το οικονομικό πλαίσιο που υπάρχει και επικρατεί στην χώρα τα τελευταία χρόνια, λέγοντας με έμφαση: «οι εξελίξεις είναι ήδη εδώ και δυστυχώς ή ευτυχώς θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα τουλάχιστον για το χρονικό διάστημα που ισχύουν τα δεδομένα αυτά. Θα πρέπει λοιπόν ο καθένας μας από το μετερίζι του να θωρακιστεί όσο περισσότερο μπορεί. Δυστυχώς για την ελληνική οικονομία τα πράγματα θα είναι ακόμα δυσκολότερα λόγω του ότι έχει προηγηθεί η κρίση, η οποία δεν έχει αφήσει κανέναν ανεπηρέαστο και επιπροσθέτως θα πρέπει άμεσα να αναθεωρηθεί το οικονομικό και αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας. Μόνο ο τουρισμός δεν φτάνει. Η χώρα πάσχει από έλλειμμα παραγωγής καθώς και από αντί-επιχειρηματικό πνεύμα και εφαρμοσμένη πρακτική. Δεν αρκεί να παρέχουμε υπηρεσίες, είναι επιτακτική ανάγκη να παράγουμε καινοτομία και να γίνουμε εξωστρεφείς. Μόνο αυτό μπορεί να μας βγάλει ανταγωνιστικούς στην παγκόσμια οικονομία».

«Μας στηρίζει η Αιγιάλεια και χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ»

Ερωτώμενος από τo protionline.gr εάν η τοπική κοινωνία, είτε επαγγελματίες – είτε ιδιώτες, στηρίζει και προτιμά την εταιρεία, διευκρινίζει: «Σαφώς και μας στηρίζει και χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ. Προσπαθούμε με τις κοινωνικές μας δράσεις να το δείχνουμε εμπράκτως, στηρίζοντας με μεγάλη χαρά όλες τις προσπάθειές που κάνουν διάφοροι συμπολίτες μας μέσα από ομάδες, σωματεία συλλόγους και δράσεις. Δραστηριοποιούμαστε σε μια πόλη, που αγαπάμε και στηρίζουμε και θέλουμε φύση και θέση να συνεχίσουμε να το κάνουμε.

Ο τόπος μας και οι άνθρωποι του είναι το μεγαλύτερο κεφάλαιο και η μεγαλύτερη μας επένδυση. Σε όλα τα παραπάνω βασικότερο όλων είναι ο σεβασμός στον καταναλωτή».

Χρησιμοποιούνται 100% ανακυκλώσιμα υλικά

Το τελευταίο προϊόν της εταιρείας είναι η σειρά Premium αναψυκτικών Mixers ¨ROS SOLIS¨ η οποία και κυκλοφορεί σε έξι γεύσεις και αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή για ανθρώπους που δεν καταναλώνουν αλκοόλ και θέλουν χαμηλότερη περιεκτικότητα θερμίδων ή να τα χρησιμοποιήσουν ως λύση για την παρασκευή διάφορων coctails. Επίσης, αυτή την χρονιά επανακυκλοφορούν στην αγορά τα αναψυκτικά που παράγονται από το 1943 με την τότε αρχική και μοναδική τους συνταγή. Πρόκειται για προϊόντα βασισμένα σε εξαιρετικές πρώτες ύλες. Επιπροσθέτως, να σημειωθεί πως είναι η μοναδική εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών που κατήργησε τελείως την πλαστική φιάλη κάνοντάς τα 100% ανακυκλώσιμα υλικά. Εκεί στηρίζεται και η ανάλογη καμπάνια που ¨έτρεξε¨ όλη την προηγουμένη χρονιά στα σχολεία του νομού Αχαΐας με βασικό επίκεντρο τα σχολεία της Αιγιάλειας. Επίσης συμμετέχει σε μια πολύ μεγάλη δράση βασισμένη σε βιωματικά παιχνίδια για παιδιά, σχεδιασμένα από τους καλύτερους παιδαγωγούς της χώρας, ώστε να διδάξουν τους μαθητές πώς να διαχειρίζονται τα υλικά και ποια είναι η χρησιμότητα της ανακύκλωσης.
Τέλος, ο Ιωάννης Αναστασόπουλος καταλήγει: «Πρέπει να καταλάβουμε ότι μόνο με συνέργειες και συνεργασίες επιχειρηματικές, μπορεί να γίνουν ανταγωνιστικές οι παραγωγικές επιχειρήσεις της χώρας. Και επιτέλους να υπάρξει ένα λογικό οικονομικό και φορολογικό καθεστώς που θα προάγει την επιχειρηματικότητα και που θα επιδοτεί την εργασία. Όχι την ανεργία».


Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr