background img
banner
banner

Το ΓΕΛ Καμαρών αποχαιρετά την «κλάση 2020-21»

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ- ΑΝΟΙΞΕ… ΠΑΝΙΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ

Ενώ στο ΓΕΛ Καμαρών – όπως άλλωστε και σ’ όλα τα σχολεία της επικράτειας- μόλις σήμερα άνοιξαν τις πύλες του σχολείου για τη σχολική χρονιά 2020-21 εν μέσω όλων των περιορισμών και των δυσχερειών που θέτουν τα πρωτόκολλα για τον περιορισμό της διασποράς του COVID 19, συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να αποχαιρετήσουμε τους απόφοιτους του 2019-20 όπως τους αξίζει. Τελετές αποφοίτησης ακυρώνονται, γιορτές αναβάλλονται. Παρόλα αυτά ήταν μια φουρνιά αποφοίτων που χάρισε μια μεστή, αποδοτική χρονιά, με χαρές και ισορροπία και αξίζουν δημόσια συγχαρητήρια σ’ αυτά τα παιδιά.

Όπως τονίζεται σε δελτίο Τύπου του σχολείου, ΄΄είθισται τέτοια εποχή να ανακοινώνονται οι επιτυχίες των μαθητών ενός σχολείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Παρότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας κατήγαγε θρίαμβο στις εξετάσεις φέτος, πρώτα απ’ όλα τα παιδιά μας αξίζουν συγχαρητήρια, γιατί όλα τους επέδειξαν υπέροχο ήθος καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών τους στο ΓΕΛ Καμαρών. Δεν απασχόλησαν ποτέ τον σύλλογο Διδασκόντων για πειθαρχικούς λόγους, συνέβαλαν στο μέγιστο στη δημιουργία κλίματος ισορροπίας και συνεργασίας, συναίνεσαν στους σχολικούς κανόνες αντιλαμβανόμενοι την ωφέλεια τόσο την προσωπική όσο και την συνολική. Ακόμα και όσοι δεν ενδιαφέρονταν για το «μεγάλο διακύβευμα» της Γ΄ Λυκείου, τις Πανελλαδικές, επέδειξαν ωριμότητα και σεβάστηκαν το κλίμα δουλειάς και αφοσίωσης που έχει κατακτηθεί στο σχολικό περιβάλλον. Ευχόμαστε σε όλους να βρουν το δρόμο τους και να υλοποιήσουν τα όνειρά τους. Να θυμούνται το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς ως έναν ζωντανό οργανισμό που κατέβαλε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους και να τους διευκολύνει στην αναζήτηση της ταυτότητάς τους.

Για μας είναι τιμή που βάλαμε ένα λιθαράκι στην προσπάθειά τους να μεγαλώσουν και να εξελιχθούν νοητικά και κοινωνικά και ευχαριστούμε τους γονείς των μαθητών που δεν υπέκυψαν στις «σειρήνες»των μεγάλων μεγεθών, που μας εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους και σε αγαστή συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς συνέβαλαν στο έργο του σχολείου. Τους ευχόμαστε να δουν τα παιδιά τους επιτυχημένους επαγγελματίες σε όποιον τομέα διαλέξουν και κυρίως ολοκληρωμένους και ισορροπημένους ανθρώπους και σωστούς πολίτες.

Σπουδαίο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται δικαίως και στις επιτυχίες του σχολείου. Όπως τονίζεται, ΄΄οι βαθμοί που ανακοινώθηκαν στις 10 Ιουλίου προανήγγειλαν τη δικαίωση των κόπων των μαθητών και των μαθητριών μας, αλλά η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στις 28 Αυγούστου δεν άφηναν καμιά αμφιβολία. Από τα δεκατέσσερα παιδιά της Γ’ Λυκείου που προσήλθαν στις εξετάσεις πέρασαν οι έντεκα και μάλιστα στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε σχολές πρώτης επιλογής.

Η διευθύντρια του ΓΕΛ Καμαρών, Σταυρούλα Αλεξανδροπούλου, σημειώνει χαρακτηριστικά: «Τα φετινά αποτελέσματα είναι η συνέχεια των επιτυχιών και των προηγούμενων χρόνων. Είναι το επιστέγασμα μιας διαρκούς πορείας συντονισμένης και συλλογικής εργασίας και της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου μας. Η αφοσίωση του Συλλόγου Διδασκόντων στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο είναι δεδομένη. Οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι αυτό που στην Α’ Λυκείου φαινόταν αυστηρό πλαίσιο, έθεσε τις βάσεις της επιτυχίας στην Γ’ Λυκείου. Μοιραζόμαστε την χαρά των μαθητών μας για την επιτυχία τους και ενδιαφερόμαστε πάντα για την εξέλιξή τους κρατώντας σε πολλές περιπτώσεις επαφή μαζί τους. Αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα ενός μικρού περιφερειακού σχολείου. Ακόμα συγχαίρουμε και τους περυσινούς μας μαθητές που αξιοποιώντας το μέτρο του 10 % κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους τους Ευχόμαστε σε όλους καλή και ευδόκιμη ακαδημαϊκή πορεία».

Οι επιτυχόντες του σχολείου

΄΄Ο Νίκος Μπαρμπούνης εισάγεται στην Ιατρική Σχολή Πατρών και έχοντας ξεπεράσει το όριο των 18.000 μορίων επάξια παίρνει και το χρηματικό βραβείο της Eurobank και το Βραβείο Κουτσοχέρα, καθώς αποφοίτησε με τον υψηλότερο βαθμό από την Γ’ Λυκείου. Για όσους τον γνωρίσαμε τρία χρόνια ξέρουμε ότι το μεγαλύτερο προσόν του δεν είναι οι βαθμοί του, αλλά το ήθος του και η αγωγή του, η στοχοπροσήλωση και η πειθαρχία του που διασφαλίζουν ότι θα γίνει ένας γιατρός με συναίσθηση καθήκοντος και ανθρωπιά.

Αλλά και όσοι έπονται βαθμολογικά δεν υπολείπονται στο ελάχιστο σε ήθος και σε διάθεση για δουλειά. Αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητές τους -φυσικές και κοινωνικές- κι αυτό μας βεβαιώνει ότι έτσι θα συνεχίσουν και στο μέλλον. Ο Παν. Ντίνης (Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών Πολυτεχνείο Πάτρας) , η Μαρία- Εύα Σταματοπούλου (Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών ΠΑΠΕΙ), η Μαριεντίνα Ψαριάδη (Φιλολογία ΕΚΠΑ)- στην οποία ευχόμαστε και ευδόκιμη πορεία στις ποιητικές της αναζητήσεις – , η Ελένη Κυριακοπούλου, η Λεωνή Μπαλντημά (Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας), η Δήμητρα Τσούνη (Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην προσχολική ηλικία) και, η Γ. Λόκκα (Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Ιωαννίνων), η Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου (Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων Ιόνιο Παν/μιο) και η Αργυρώ Παρασκευοπούλου (Λογοθεραπείας Πάτρα) έχουν τις αμέριστες ευχές του Συλλόγου Διδασκόντων να τους συνοδεύουν στην ακαδημαϊκή τους πορεία.

Παναγιώτης Ντίνης (Τμήμα Αεροναυπηγών Πολυτεχνείου Πατρών)

«Τρία χρόνια φοίτησης στο ΓΕΛ Καμαρών μού άφησαν την εξαιρετικήεικόνα ενός σχολείου που δύναται να αποτελέσει πρότυπο για πολλά άλλα. Ένα από τα βασικότερα προτερήματά του ήταν και θα είναι ο μικρός αριθμός μαθητών. Τμήματα γενικής παιδείας και κατευθύνσεων είναι ολιγομελή, καθιστώντας έτσι το μάθημα πιο αποδοτικό και την σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή πιο στενή. Ταυτόχρονα, ήταν προφανής τόσο η όρεξη όσο και ο επαγγελματισμός των καθηγητών μας, όπως φάνηκε και στην περίοδο της καραντίνας μέσα από την συστηματική συμμετοχή τους στη πλατφόρμα διαδικτυακών μαθημάτων. Σίγουρα ορισμένες δραστηριότητες, (π.χ. πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών) δεν ήταν εφικτό να υποστηριχθούν από ένα σχολείο με συγκριτικά λίγους μαθητές. Όμως, δεν ένιωσα ποτέ ότι το ΓΕΛ Καμαρών υστέρησε σε κάτι έναντι των υπόλοιπων σχολείων. Τα είχαμε όλα: Ποιοτικό μάθημα, εκδρομές,εκδηλώσεις, ενημερώσεις φορέων, πάρτι, αιμοδοσίες. Γι’ αυτό και ευελπιστώ ότι η τοπική κοινωνία θα συνεχίσει να αναγνωρίζει την αξία του και να το υποστηρίζει», αναφέρει ο Παναγιώτης.

Μαρία – Εύα Σταματοπούλου (Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών ΠΑΠΕΙ)

Η Μαρία – Εύα σημειώνει: «Η χρονιά των πανελληνίων ήταν οπωσδήποτε δύσκολη και απαιτητική. Ύστερα από πολύ διάβασμα, κούραση και αγωνία, όμως, οι κόποι μου δικαιώθηκαν. Πέρασα στη σχολή της επιλογής μου και νιώθω πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα. Στην επιτυχία αυτή σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η στήριξη της οικογένειάς μου, του φιλικού μου περίγυρου αλλά και των εξαιρετικών εκπαιδευτικών μου. Στο σχολείο η υποστήριξη ήταν τεράστια. Οι καθηγητές μας, συνοδοιπόροι στην προσπάθεια αυτή ασχολήθηκαν πολύ μαζί μας, λύνοντας μας κάθε απορία και κάνοντας κάθε μάθημα όσο πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό γίνεται. Μας παρείχαν ακόμη ψυχολογική υποστήριξη, παροτρύνοντας μας να μιλήσουμε για τις ανησυχίες μας και προσπαθώντας να μας απαλλάξουν από το άγχος με συμβουλές, διασκεδαστικές συζητήσεις και γέλια. Οι καθηγητές σε συνεργασία με τους μαθητές έχουν δημιουργήσει ένα πολύ ευχάριστο και ανάλαφρο κλίμα στο σχολείο. Τα ζεστά χαμόγελα των καθηγητών,  η προθυμία τους για βοήθεια και το ενδιαφέρον τους για εμάς, η επικοινωνία που υπάρχει και η τάξη των πραγμάτων οπωσδήποτε μας βοήθησαν να ανταπεξέλθουμε αυτή δύσκολη τη χρονιά ακόμα και να την απολαύσουμε. Οι καθηγητές μας θα έχουν μια σημαντική θέση στις καρδιές μας και τους οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ!)».

Γεωργία Λόκκα (Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Ιωαννίνων)

«Ένας σημαντικός κύκλος της ζωής μας μόλις έκλεισε.  Απόφοιτοι πλέον! Απόφοιτοι από μια σχολική κοινότητα που μας προσέφερε πολλά. Γνώσεις κι αναμνήσεις…πολλές αναμνήσεις. Όσον αφορά την συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, μπορεί πολλοί να θεωρούν ότι το σχολείο αποδυναμώνεται και πως δεν στηρίζει τους μαθητές στο δύσκολο αυτό ταξίδι, όμως το δικό μας σχολείο μας στήριξε και ήταν δίπλα μας με κάθε τρόπο. Τα ολιγομελή τμήματα που συγκροτήθηκαν τη χρονιά αυτή συνέβαλαν στην καλύτερη ροή του μαθήματος αλλά και σε κάτι πιο σημαντικό που είναι η σχέση και η επικοινωνία μεταξύ μαθητών-καθηγητή. Οι καθηγητές δεν μας μετέδωσαν μόνο γνώσεις, αλλά μας έμαθαν να πιστεύουμε στον εαυτό μας και στα όνειρά μας.  Ήταν εκεί δίπλα μας κάθε φορά που “πέφταμε”, όλες εκείνες τις στιγμές που θελήσαμε να τα παρατήσουμε και μαζί τους φτάσαμε ως το τέλος και τα καταφέραμε! Είναι άξιοι συγχαρητηρίων για το έργο αυτό!», επισημαίνει η Γεωργία.

Ελένη Κυριακοπούλου (Παιδαγωγικό Τμήμα και Κοινωνικής Εργασίας Πατρών)

Τέλος, η Ελένη, αναφέρει: «Ως απόφοιτη του Λυκείου Καμαρών, θα ήθελα να αναφερθώ στο πόσο δίπλα μας ήταν το σχολείο μας και το γεγονός ότι ήταν ένας από τους κυριότερους αρωγούς και συμπαραστάτες μας σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα τον πανελληνίων. Με την σημαντική βοήθεια των καθηγητών μας εξελιχθήκαμε, ανταπεξήλθαμε και αισίως βγήκαμε νικητές μέσα από αυτόν τον αγώνα παρά τις δυσκολίες που ταλανίζουν αυτόν τον καιρό ολόκληρη την χώρα. Στην διάρκεια της καραντίνας το σχολείο στάθηκε βράχος δίπλα μας, ώστε να μην αποστασιοποιηθούμε από την γνώση και την μάθηση και να μην χαθούν οι κόποι δυο χρόνων! Μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλία, οι καθηγητές μας μάς ενημέρωναν καθημερινά με χρήσιμο υλικό για μελέτη. Ένας ακόμα συντελεστής της επιτυχίας όλων των συμμετεχόντων, είναι το φιλικό σχολικό περιβάλλον και οι εγκαταστάσεις του σχολείου που βοηθούν στην ομαλή κοινωνικοποίηση των μαθητών και όχι στην απρόσωπη επικοινωνία τους. Καταληκτικά, μέσα από αντίξοες συνθήκες καταφέραμε να επιβιώσουμε και να βγούμε νικητές. Αποδεικνύεται ότι η αξία ενός σχολείου δεν σχετίζεται απόλυτα με την επιτυχία ή την αποτυχία των μαθητών του στις πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά και από την οικειότητα και το φιλικό περιβάλλον που αποπνέει ο χώρος του και το προσωπικό του στους μαθητές!».


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr