background img
banner
banner

Sense City: Η εφαρμογή που… λύνει τα χέρια των πολιτών!

ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Στην άμεση ενημέρωση, καταγραφή και αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών, στοχεύει η νέα εφαρμογή μέσω κινητού, που θα υλοποιήσει ο δήμος Αιγιαλείας. Πρόκειται για εφαρμογή που έχουν αναπτύξει Καθηγητές και φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών, η οποία είναι απλή στη χρήση και ιδιαίτερα ικανοποιητική.
Το sense.city επιτρέπει σε όσους το “κατεβάσουν” από την έξυπνη συσκευή τηλεφώνου τους να επισημαίνουν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη γειτονιά τους ή οπουδήποτε στον δήμο. Οι αρμόδιοι θα παραλαμβάνουν από την ειδική πλατφόρμα όλα τα παράπονα και τις επισημάνσεις των πολιτών και στη συνέχεια θα τα διανέμουν στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να δρομολογηθεί η αντιμετώπισή τους.

Βράβευση του Πανεπιστημίου για την καινοτομία

Η εφαρμογή sense.city έχει αναπτυχθεί από τα μέλη της ομάδας Αρχιτεκτονικής και Διαχείρισης Δικτύων του Εργαστηρίου Ενσύρματης Επικοινωνίας του Τμήματος Ηλεκτρολόγων του Πανεπιστημίου Πατρών κι έλαβε το 3ο Βραβείο στο διαγωνισμό IT4GV που διεξήχθη υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του με αυτή την εφαρμογή: «Οι πολίτες είστε οι αισθητήρες της πόλης! Χρησιμοποιώντας τις δικές σας συσκευές επικοινωνίας, είτε μέσω της εφαρμογής sense.city είτε με άλλες συσκευές που αναφέρουν στο sense.city δεδομένα της πόλης, ενημερώνετε τους συμπολίτες και το δήμο για προβλήματα και συμβάντα που συμβαίνουν κάθε στιγμή.

Συμμετέχετε ενεργά στις διαδικασίες και στην επίλυση προβλημάτων που αφορούν τη ζωή σας στη πόλη. Χρησιμοποιώντας απλά την συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό σας, γίνεστε αισθητήρας της πόλης με ένα κλικ! Η εφαρμογή στέλνει ανώνυμα το γεγονός που θέλετε να καταγραφεί. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει κάποια χρέωση για την υπηρεσία (Προσοχή μόνο στην ογκοχρέωση των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας)».

H νέα εφαρμογή του Δήμου Αιγιαλείας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, δίνει την δυνατότητα στον κάθε δημότη να ενημερώνει άμεσα τις υπηρεσίες του Δήμου, για όποιο πρόβλημα, βλάβη ή δυσλειτουργία συναντάει στην καθημερινότητά του. Έτσι, οι υπηρεσίες του δήμου, έχουν την δυνατότητα να επεξεργαστούν τα αιτήματα και να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους διαθέσιμους πόρους τους.

Στόχος, η βελτίωση της καθημερινότητας μέσα από έναν τεχνολογικά εξελιγμένο δήμο

΄΄Εγκαινιάζουμε μία νέα μορφή επικοινωνίας με τους συμπολίτες μας, πιο άμεση, πιο λειτουργική, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία. Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, θέτουμε σε λειτουργία μία ηλεκτρονική εφαρμογή, μέσω της οποίας, με τέσσερις κινήσεις στο κινητό μας τηλέφωνο, θα μπορούμε να μεταφέρουμε τα προβλήματα στην εκάστοτε υπηρεσία. Τα προβλήματα αυτά μπορεί να έχουν σχέση με τον ηλεκτροφωτισμό, με θέματα της Τεχνικής Υπηρεσίας, με την Καθαριότητα και άλλες ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να βελτιώσουμε ουσιαστικά την καθημερινότητά μας και να μπορέσουμε να κάνουμε τον δήμο μας έναν βιώσιμο και τεχνολογικά εξελιγμένο δήμο΄΄, επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Νίκος Καραΐσκος.

Εξηγώντας τη διαδικασία, αναφέρει: ΄΄Πρώτο μας βήμα είναι να ανοίξουμε την εφαρμογή. Στη συνέχεια επιλέγουμε τον τομέα που μας ενδιαφέρει, π.χ. ηλεκτροφωτισμός. Επιλέγουμε την κατηγορία του προβλήματος, π.χ. καμένη λάμπα, πατάμε «επόμενο», ή γράφουμε το σχόλιό μας ή τραβάμε φωτογραφία, η οποία αυτόματα κοινοποιείται στην αντίστοιχη υπηρεσία απλά και γρήγορα΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr