background img
banner
banner

Βήμα εξόδου από το μαρασμό

ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ

Μια… ευχάριστη έκπληξη για τα καταστήματα και το λιανεμπόριο, ήταν η ανταπόκριση του κόσμου της Αιγιάλειας κατά τη χθεσινή πρώτη ημέρα λειτουργίας των καταστημάτων. Καταναλωτές όλων των ηλικιών, πάρα το τσουχτερό κρύο… κατέκλυσαν το κέντρο εκμεταλλευόμενοι και τις εκπτώσεις που φέρνουν την τοπική αγορά ένα βήμα πριν την «κανονικότητα» και την έξοδο από τον μαρασμό. Θετική εντύπωση και κλίμα εμπιστοσύνης, δημιούργησε η πιστή τήρηση των μέτρων ασφαλείας από όλα τα εμπορικά καταστήματα.

Οι καταναλωτές βγήκαν στους δρόμους να στηρίξουν την τοπική αγορά, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους σε αγορές κάθε είδους και παρ’ όλο το παγωμένο τοπίο της Αιγιάλειας, η… κατάσταση κινήθηκε αρκετά ¨ζεστά¨. Τα υγειονομικά μέτρα ασφαλείας τηρούνταν κατά γράμμα, με τους επαγγελματίες να έχουν εφοδιάσει τα καταστήματα με αντισηπτικά και εφαρμόζοντας με συνέπεια, όλα τα απαραίτητα. Το protionline.gr βρέθηκε στο κέντρο της πόλης και συνομίλησε με τρεις επαγγελματίες που πάτησαν… restart στις επιχειρήσεις τους χθες Δευτέρα, προσπαθώντας να καταγράψει τον παλμό και τις προθέσεις του κόσμου.

Κολοβρεντή:  «Η καλή ψυχολογία των  καταναλωτών…  χρειάζεται χρόνο»

Η εκπρόσωπος του καταστήματος ένδυσης “Gracia” Κωνσταντίνα Κολοβρεντή, το κατάστημα της οποίας βρίσκεται στον “πυρήνα” της αγοράς, επισημαίνει για την εικόνα της πρώτης ημέρας της επανεκκίνησης: «Ο κόσμος είναι διστακτικός. Θεωρώ ότι “κλείστηκε” αρκετό καιρό στο σπίτι του και αυτό τον έκανε αρκετά διστακτικό και με επιφυλάξεις. Αυτό, πιστεύω ότι σύντομα θα αλλάξει. Θα επανέλθει σιγά – σιγά η καλή ψυχολογία του κόσμου, απλά χρειάζεται χρόνο. Οι εκπτώσεις ξεκίνησαν και αυτό βοηθάει ακόμα πιο πολύ τα πράγματα, ο κόσμος θέλει να βγει και να κοιτάξει, να ψάξει, να ψωνίσει. Στο κατάστημά μας, υπάρχουν πολύ ωραία και προσεγμένα ρούχα, έχουμε νέες παραλαβές και οι εκπτωτικές τιμές αγγίζουν έως και το 50%» αναφέρει η εκπρόσωπος της επιχείρησης στην οδό Κ. Οικονόμου.

«Το ¨Click Away¨ δεν… έτρεξε, η διαπροσωπική σχέση δεν συγκρίνεται»

Η κ. Κολοβρεντή, που έχει συμπληρώσει ήδη 20 συναπτά έτη… εμπειρίας στον κλάδο, τονίζει στo protionline.gr επίσης: «Η υπηρεσία “Παραλαβή Εκτός” δεν δούλεψε. Δεν γνωρίζω γενικότερα αν το προτίμησε ο κόσμος, αλλά στην δική μας επιχείρηση δεν “κύλησε”. Οι τζίροι που έχουν “χαθεί” λόγω του κορωνοϊού είναι αρκετά μεγάλοι και δεν είμαι σίγουρη ότι μπορεί η επανεκκίνησή μας, να ισορροπήσει τα πράγματα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το βάζουμε κάτω! Λειτουργούμε με συνέπεια και σεβασμό απέναντι στον πελάτη, με πραγματικά ωραία κομμάτια ένδυσης και σε τιμές που είναι κάτι περισσότερο από ελκυστικές. Στις μικρές επαρχιακές επιχειρήσεις, η σχέση πωλητή και αγοραστή, δεν είναι απρόσωπη. Και αυτό βοηθούσε πάντα. Δε συγκρίνεται με το ¨Click Away¨».

Γρηγοροπούλου: «Υπάρχει “ιικό φορτίο” στην τσέπη του κόσμου και στην επιφύλαξή του»

«Η πρώτη αίσθηση, είναι ότι ο κόσμος έχει κουραστεί. Αυτό είναι το πρώτο που “λαμβάνω” σαν γενικό συναίσθημα. Έχει ένα διαρκές “μούδιασμα”. Στην επιχείρησή μας, τα υγειονομικά μέτρα τηρούνται υπέρ το δέον, είμαστε παντελώς σχολαστικοί σε αυτό τον τομέα.
Ο δικός μας κλάδος, ήταν και απ’ τους “τυχερούς”… επειδή ανοίξαμε για κάποιο μικρό διάστημα και έπειτα… ξανακλείσαμε. Όπως και να ‘χει, ο covid έχει τελικά έντονο “ιικό φορτίο” και στην τσέπη του κόσμου. Αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι το αύριο. Δηλαδή μήπως ο κόσμος συνηθίσει την διαφορετικότητα που έμαθε να ζει μαζί με τον κορωνοϊό και τον ¨προσαρμόσει¨ στην ποιότητα ζωής του σε όλα τα επίπεδα, ζώντας με “στερήσεις” σαν να είναι αυτός, η νορμάλ κατάστασή του. Καθαρά από τον φόβο του και μόνο…» αναφέρει η Αγγελική Γρηγοροπούλου, ιδιοκτήτρια του κομμωτηρίου «Angel’s».

«Ο κόσμος δεν κάνει αλλαγές, δεν ανανεώνεται, μονάχα.. συντηρείται»

Η ¨μετρ¨ της κομμωτικής τέχνης, απαντά στην ερώτηση του protionline.gr για το ποιες ήταν οι προτιμήσεις του κόσμου: «Συγκριτικά, το παιδικό κούρεμα έχει αισθητή πτώση λόγω της απαγόρευσης του γονέα συνοδού, κατά την διαδικασία. Η ζήτηση στον καλλωπισμό προσώπου, μανικιούρ και πίλινγκ, επίσης είναι σε χαμηλά επίπεδα. Όμως τα ραντεβού για κούρεμα, βαφές και χτενίσματα είναι στην “πρώτη γραμμή” και σε άμεση ζήτηση. Αλλά… υπάρχει μια ανασφάλεια στον κόσμο, γενικότερα. Φοβάται μήπως αποφασιστεί ανά πάσα στιγμή, κάποιο νέο lock down ή κάποιος νέος περιορισμός. Για αυτό τον λόγο, κυρίως “συντηρείται”. Δεν κάνει αλλαγές, δεν ανανεώνεται. Κάνει μόνο ότι κρίνεται απαραίτητο και ό,τι έχει… μακρά διάρκεια» τονίζει η κ. Γρηγοροπούλου και καταλήγει: «Είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα τώρα, απ’ ότι ήταν στην καραντίνα του Μαρτίου – Μαϊου. Ίσως τότε, ο κόσμος ένιωσε ότι τελείωσε όλο αυτό και… “ξεχύθηκε”. Τώρα είναι τελείως διαφορετικά, η ψυχολογία του είναι πολύ αλλιώς» καταλήγει να πει η γνωστή επαγγελματίας.

Μαντζώρου: «Οι πρώτες ενδείξεις είναι πολύ καλές»

«Η επανεκκίνηση στο δικό μας κατάστημα έχει ήδη… θετικό “πρόσημο”. Ο κόσμος δείχνει ότι θα κινείται γιατί του έχει λείψει αρκετά η διαδικασία της αγοράς και του shopping. Είναι μεν πιο διστακτικός και επιφυλακτικός, αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως λόγω των υγειονομικών συνθηκών και τις “φοβίες” που γεννήθηκαν λόγω του κορωνοϊού, όχι για άλλον λόγο. Οι πρώτες ενδείξεις είναι καλές. Οι πελάτες, στήριξαν το μαγαζί μας και με την διαδικασία των διαδικτυακών υπηρεσιών και του “Click Away”. Αυτό θα κάνει και τώρα πιστεύω. Ο κόσμος στηρίζει την τοπική αγορά και θα συνεχίσει να το κάνει» αναφέρει από την πλευρά της η επιχειρηματίας γυναικείας ένδυσης Μαρίνα Μαντζώρου, που διαθέτει κατάστημα που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, στην οδό Μητροπόλεως.

«Προτιμότερη η επανεκκίνηση για τους επιχειρηματίες από το “Click Away”»

Η ιδιοκτήτρια του κεντρικού καταστήματος γυναικείας ένδυσης, σε ερώτηση αν ο κόσμος ανταποκρίθηκε θετικά στο ¨κάλεσμα¨ της πρώτης ημέρας, εξηγεί: «Υπάρχει κόσμος που θέλει να ψωνίσει και έχει αυτή την πρόθεση. Έχουμε παραλάβει πολύ ωραία, κομψά και οικονομικά ρούχα και οι τιμές μας, λόγω των εκπτώσεων είναι πραγματικά δελεαστικές. Κάποια ρούχα φθάνουν ως και 70% έκπτωση. Ο κόσμος κλείστηκε αρκετά “μέσα” και τώρα θέλει το “έξω”. Μας εντυπωσίασε ευχάριστα η σημερινή επανεκκίνηση, είμαστε ευχαριστημένοι. Ίσως απλά… ο κόσμος θέλει πλέον να καταναλώσει, να διαθέσει. Μπορεί να μην “πιάσουμε” τα περσινά καλά επίπεδα, αλλά απ’ το να είμαστε εντελώς κλειστά… Σαφώς αυτός ο τρόπος, είναι προτιμότερος για τους επιχειρηματίες από το “Click Away”. Η ίδια η αγορά από σήμερα, έκανε ένα καλό και θετικό κοινωνικό βήμα και για τους αγοραστές και τους καταστηματάρχες» καταλήγει η κ. Μαντζώρου.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr