background img
banner
banner

Επιτέλους, διαπλάτυνση του δρόμου προς Ζήρια!

ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ – ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ 1.000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΧΩΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ…

Τέλος σε ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί επί σειρά ετών τους κατοίκους της κοινότητας Ζήριας και γειτονικών χωριών, μπαίνει κατόπιν της ομόφωνης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας στην τελευταία συνεδρίασή του.

Πρόκειται για τη διαπλάτυνση της οδού από την παλαιά εθνική οδό ως τη Ζήρια, δρόμου που εγκυμονεί κινδύνους με την υπάρχουσα μορφή του ως προς την ασφάλεια των διερχόμενων ενώ στο παρελθόν έχουν σημειωθεί και ατυχήματα, μεταξύ των οποίων κι ένα θανατηφόρο.

Είχε προηγηθεί εδώ και μήνες απόφαση του Συμβουλίου Κοινότητας Ζήριας για κήρυξη απαλλοτρίωσης στην είσοδο του κεντρικού δρόμου της κοινότητας, που αρχίζει από την ΠΕΟ Πατρών – Αιγίου και φτάνει έως την ιδιοκτησία Ιωάννη Κουσκούτη, (περίπου 60 μέτρα μήκος) για τους λόγους της μεγάλης επικινδυνότητας που δημιουργείται από το πλάτος του δρόμου και ειδικότερα: Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι ο κεντρικός δρόμος της Κοινότητας Ζήριας, καθώς και ο παλαιός περιφερειακός δρόμος, Λαμπιρίου – Ζήριας – Σαρκουνά – Σαλμενίκου και είναι δρόμος πολύ μεγάλης κυκλοφορίας.

Η συνάντηση δύο μικρών ΙΧ γίνεται με δυσκολία. Η συνάντηση ενός μεγαλύτερου οχήματος η λεωφορείου (από τον δρόμο αυτό διέρχεται το Αστικό ΚΤΕΛ), με ΙΧ, υποχρεωτικά το ΙΧ θα οπισθοχωρήσει έως την ΠΕΟ με αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγάλος κίνδυνος τροχαίου ατυχήματος. Στο σημείο αυτό έχουν προκληθεί πάρα πολλά τροχαία ατυχήματα, με σοβαρούς τραυματισμούς, καθώς και θανατηφόρο ατύχημα.

Αναγκάζονται με όπισθεν να βγαίνουν στην Π.Ε.Ο.

Όπως έκανε γνωστό στo protionline.gr ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας Γιώργος Ντίνος, ΄΄είναι ένα σημείο του δρόμου το οποίο είναι πάρα πολύ στενό και δεν μπορούν να “διασταυρωθούν” δύο αυτοκίνητα, δηλαδή είναι τόσο στενά που δεν χωρούν και οι δύο. Πολύ περισσότερο δε, αν συναντηθούν εκεί, σε αυτό το σημείο, ένα επιβατικό όχημα με ένα λεωφορείο, από τις γραμμές που περνούν εκεί, είτε της Ζήριας είτε του Λαμπιρίου.
Κάποιος από τους δύο σε μία τέτοια περίπτωση, είναι υποχρεωμένος να κάνει όπισθεν και να “βγει” στην παλαιά εθνική οδό. Αυτό, όπως ο καθένας αντιλαμβάνεται, μπορεί να αποφέρει επικίνδυνες καταστάσεις… Ο δρόμος είναι δίχως ορατότητα και κάνει και “γωνία” ταυτόχρονα, που αυτό καθιστά την ορατότητα απολύτως περιορισμένη ενώ εξυπηρετεί ίσως και χίλια άτομα΄΄.

Και συνεχίζει ο κ. Ντίνος: ΄΄Στο επάνω τμήμα του δρόμου – σε περίπου ένα τμήμα 40 μέτρων – ένας εκ των τεσσάρων ιδιοκτητών ακινήτου, παραχώρησε οικειοθελώς ένα μέρος του οικοπέδου, προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα αυτό και να ομαλοποιηθεί η κατάσταση,. Έτσι, έγινε η αναδιάταξη του δρόμου περίπου ένα μέτρο ακόμα, με αποτέλεσμα να λυθεί το θέμα στο συγκεκριμένο σημείο. Λίγο πιο κάτω, στο υπόλοιπο 60% του δρόμου, εξακολουθεί όμως να μένει και να υπάρχει το ζήτημα αυτό, της χωρητικότητας΄΄.

΄΄Ψήφιση μακριά από… πολιτικά παιχνίδια΄΄

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ΄΄στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο έθεσα το ζήτημα, ύστερα από την ομόφωνη απόφαση του τοπικού συμβουλίου, να γίνει συνεννόηση με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες, προκειμένου να δοθεί κάποια λύση και να παραχωρηθεί αν γίνεται, οικειοθελώς, κάποιο κομμάτι ιδιοκτησίας, ώστε να ανοίξει ο δρόμος. Μετά λύπης μου αναφέρω πως υπήρξε μία υπόγεια κίνηση ώστε να μην εγκριθεί το θέμα από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Όμως το Σώμα αποφάσισε ομόφωνα είτε να γίνει οικειοθελής παραχώρηση προκειμένου να δοθεί το κομμάτι που χρειάζεται να ανοίξει ο δρόμος είτε να γίνει απαλλοτρίωση. Τώρα πια, που δεν παίχτηκαν πολιτικά παιχνίδια και δεν έγιναν κινήσεις “πίσω από τα φώτα” προκειμένου να εξυπηρετηθούν ιδιωτικά συμφέροντα, ψηφίστηκε ομόφωνα το θέμα κι έτσι δόθηκε επιτέλους λύση. Η διαβούλευση με τους ιδιοκτήτες ξεκινά από μέρα σε μέρα, άμεσα. Έπειτα από αυτό, θα προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα και θα ακολουθηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες΄΄.

΄΄Ο δήμος θα καταβάλει προσπάθεια οικειοθελούς παραχώρησης, αλλιώς θα προχωρήσει σε αναγκαστική απαλλοτρίωση, ώστε να εξασφαλιστεί το πλάτος που θα διασφαλίζει, τόσο την ομαλή είσοδο και έξοδο των διερχομένων οχημάτων, καθώς και θα απαλειφθεί κάθε κίνδυνος πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος΄΄, κατέληξε ο κ. Ντίνος

Να σημειωθεί ότι η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από το Σώμα, απουσίαζαν ωστόσο οι σύμβουλοι της παράταξης της κ. Ψυχράμη, δύο σύμβουλοι της παράταξης Γούτου και η Αγγελική Κουρή.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr