background img
banner
banner

Απεργούν τη Δευτέρα δάσκαλοι και νηπιαγωγοί της Αιγιάλειας

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Με την ημέρα του Παναιγιαλείου Συλλαλητηρίου που έχει προγραμματιστεί τελικώς για την προσεχή Δευτέρα 11 Οκτωβρίου συνέπεσε η πανελλαδική απεργία της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας, καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν στην απεργία, λέγοντας «όχι» στην αξιολόγηση έτσι όπως επεβλήθη από το υπουργείο Παιδείας.

Οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι ΄΄η αξιολόγηση οδηγεί στην κατάταξη των σχολείων σε κατηγορίες, στην αναζήτηση χορηγών, στην επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών και μαθητών΄΄. Ξεκαθαρίζουν δε πως η αντίδρασή τους αφορά στον εκφοβισμό, στην απαράδεκτη γραφειοκρατία, στη συνεχή και αδυσώπητη υπερπληροφόρηση των εκπαιδευτικών, στην άγνοια της υπουργού για τις πραγματικές συνθήκες διδασκαλίας σε ένα ελληνικό σχολείο, όπως αναφέρουν τονίζοντας πως ΄΄οι εκπαιδευτικοί που μπορούν να διαμορφώσουν προσωπικότητες, μπορούν να σταματήσουν τον κυκεώνα που έρχεται΄΄.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., με ανακοίνωσή του, όπως τονίζει, ΄΄χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι αψηφώντας την εκστρατεία τρομοκράτησης εναντίον τους από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική και καταστροφική για το δημόσιο σχολείο, «εσωτερική κι εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει, η Υπουργός Παιδείας. Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ, η οποία κατάργησε τον θεσμό του Αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων, ο οποίος είχε εκατό χρόνια ζωής και λειτουργεί τα υπηρεσιακά συμβούλια με δοτά μέλη, έπειτα από μήνες άθλιων εκφοβισμών και απειλών, ομολογεί την ήττα της και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, διαφωνούν κάθετα με την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και τις εκτρωματικές διαδικασίες που επιβάλλει στο έργο των σχολείων. Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει με τη στάση του να βάλει απέναντι το σύνολο των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών΄΄.

Αφορούν όλη την κοινωνία…

Επίσης, σημειώνει: ΄΄Τα ζητήματα της μόρφωσης και της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης, της ύπαρξης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας, η αποτροπή της υλοποίησης της αντιπαιδαγωγικής και καταστροφικής για το δημόσιο σχολείο «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ., αφορούν όλη την κοινωνία, αποτελούν ζητήματα καθημερινού αγώνα-διαπάλης όπως έχει αποδείξει η εκπαιδευτική κοινότητα στις σχολικές μας τάξεις΄΄.

Τέλος, καλεί τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές και όλους τους εργαζόμενους να συστρατευτούν μαζί με την εκπαίδευση στη μάχη για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, της κοινωνίας και των εργασιακών δικαιωμάτων, σημειώνοντας: ΄΄Η μαζικότητα, η ενότητα και η καθολική συμμετοχή στην απεργία και στον ανυποχώρητο αγώνα θα βάλουν φραγμό στην υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών και αντεργατικών πολιτικών΄΄.

Πολλά τα κενά στα σχολεία της Αιγιάλειας

Την ίδια στιγμή, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας έδωσε στη δημοσιότητα τα κενά που υπάρχουν σε σχολεία της περιοχής, επισημαίνοντας «την απαράδεκτη και πρωτοφανή υποστελέχωση στα Τμήματα Ένταξης και τα Ειδικά Σχολεία της Αιγιάλειας». Η καταγραφή έγινε μετά από επικοινωνία με τους Διευθυντές και Προϊστάμενους των σχολείων της Αιγιάλειας, και φανερώνει τις εξής ελλείψεις:

2ο Δημοτικό σχολείο Αιγίου: 2 ώρες Φυσική Αγωγή, 2 ώρες Πληροφορική, 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου: Εκπαιδευτικός ΠΕ 70 για το Ολοήμερο, 5o Δημοτικό Σχολείο Αιγίου: 2 ώρες Αγγλικά, 7ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου: 2 εκπαιδευτικοί στο Τμήμα Ένταξης, 9 Δημοτικό Σχολείο Αιγίου: 3 ώρες Αγγλικά, Δημοτικό Σχολείο Αβύθου: 1 εκπαιδευτικός στο Τμήμα ένταξης, Δημοτικό Σχολείο Ροδοδάφνης: 5 ώρες Εικαστικά, Τ.Υ-ΖΕΠ, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας: Εικαστικών, 2ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας : Φυσική Αγωγή και Εικαστικά, Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας: 2 εκπαιδευτικοί στο Τμήμα Ένταξης, Εικαστικά, 1ο Ειδικό Σχολείο Αιγίου: εκπαιδευτικός Μουσικής, εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής, 1 εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής που μετακινήθηκε για να καλύψει κενό σε άλλο σχολείο.

Ακόμη, Δημοτικό Σχολείο Διακοπτού: ΖΕΠ-Τάξη Υποδοχής, Φυσική Αγωγή, Δημοτικό Σχολείο Καμαρών: Εικαστικών, Τ.Υ, ΖΕΠ, Τμήμα ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας: 1 εκπαιδευτικός ΠΕ 70, Νηπιαγωγείο Καμαρών: εκπαιδευτικός Αγγλικών, 3ο Νηπιαγωγείο Αιγίου: 1 εκπαιδευτικός στο Τμήμα ένταξης, 4ο Νηπιαγωγείο Αιγίου: 1 εκπαιδευτικός στο Τμήμα ένταξης.

Ελλείψεις σε Σχολικούς Νοσηλευτές και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό: Δημοτικό Σχολείο Ελίκης :Σχολικός Νοσηλευτής, Ειδικό Νηπιαγωγείο Αιγίου: Ψυχολόγος, Κοινωνικός Λειτουργός, Λογοθεραπευτής, 7ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου: Ψυχολόγος, Κοινωνικός Λειτουργός, 1ο Νηπιαγωγείο Αιγίου: Σχολικός Νοσηλευτής, Δημοτικό Σχολείο Τέμενης: Ψυχολόγος, Κοινωνικός Λειτουργός, 1ο Ειδικό Σχολείο Αιγίου: Κοινωνικός Λειτουργός, Δημοτικό Σχολείο Αιγείρας: Ψυχολόγος, Κοινωνικός Λειτουργός, Δημοτικό Σχολείο Διακοπτού: Ψυχολόγος, Κοινωνικός Λειτουργός, Σχολικός Νοσηλευτής, 1ο Δημοτικό σχολείο Ακράτας: Ψυχολόγος,Κοινωνικός Λειτουργός.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr