background img
banner
banner

ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ: Είχε… “αύρα Αιγιάλειας” | ΒΙΝΤΕΟ

Η ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΟΥ 8ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Δεν είναι η πρώτη φορά που μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αιγίου, υπό την καθοδήγηση και εμψύχωση της διευθύντριας του σχολείου Ευτυχίας Τσουρούτη και του φιλόλογου Γιώργου Τσακελίδη, ξεχωρίζουν και διαπρέπουν σε δράσεις και δημιουργία. Οι μαθητές της περσινής Γ’ τάξης που φέτος ανήκουν πλέον στο Λύκειο, έδειξαν για ακόμα μια φορά πως όταν υπάρχει κέφι, διάθεση και πνεύμα συνεργασίας η… κορυφή δεν είναι μακριά.

Το Μουσείο της Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης και η Εκπαιδευτική Τηλεόραση του υπουργείου κάθε χρόνο διοργανώνουν την βράβευση των καλύτερων Γυμνασίων, τα οποία κάνοντας μία δράση διαφορετική κάθε φορά, επιβραβεύουν τις μαθητικές ομάδες που αποδίδουν τα… περισσότερα, από άλλες, σε διαφορετικά θέματα κάθε χρόνο, ανάλογα την επιλογή του θέματος.
Για την περσινή σχολική χρονιά που έφυγε, το 2ο Γυμνάσιο Αιγίου μπόρεσε και “έκλεψε” την παράσταση, στο θέμα “Το Σχολείο Αφηγείται”. Τα παιδιά της τρίτης τάξης της περσινής χρονιάς, πήραν το θέμα “ζεστά” και διέπρεψαν, βάζοντας το σχολείο τους στην πρώτη πεντάδα σε όλη την Ελλάδα!

Λίγα λόγια για τους διαγωνισμούς του Μουσείου Εκπαίδευσης

Κάθε σχολική χρονιά σε όλα τα σχολεία της χώρας, ξεκινά μαζί με διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιούνται από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης.
Σκοπός των διαγωνισμών είναι να μπορούν οι μαθητές προσαρμοσμένοι στις νέες συνθήκες της εποχής του κορωνοϊού, να συμμετέχουν σε μουσειοπαιδαγωγικές, βιωματικές δράσεις εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Ο “8ος Μαθητικός Διαγωνισμός” με τίτλο «Το σχολείο αφηγείται» του Μουσείου Σχολικής Ζωής και εκπαίδευσης για μαθητές και μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης– σχ. έτος 2020-2021 ήταν τελικά μία πρόκληση που για τα παιδιά του 2ου Γυμνασίου Αιγίου κύλησε “…χαλαρά!”.

Πολυχρονόπουλος: «Ήταν μια συνεργασία της κ. Τσουρούτη, του κ. Τσακελίδη και των συμμαθητών μου»

Μιλώντας στο protionline.gr ο μαθητής της Α’ Τάξης του 2ου Λυκείου Αιγίου Παναγιώτης Πολυχρονόπουλος, για την συμμετοχή του στον διαγωνισμό και την κοπιαστική… δουλειά που έγινε ώστε να διαπρέψει το 2ο Γυμνάσιο που πέρσι ανήκε, τόνισε: «Η ομάδα μας τα κατάφερε μια χαρά παρ’ όλες τις αντιξοότητες της συμμετοχής μας λόγω του κορωνοϊού. Η συνεργασία μεταξύ των παιδιών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν άψογη και βεβαίως, πολλά οφείλονται στην κ. Τσουρούτη την διευθύντρια του σχολείου μας και στον καθηγητή Γιώργο Τσακελίδη. Συνολικά ήμασταν πέντε με έξι άτομα και περάσαμε πολύ ωραία. Ρίξαμε “φως” σε μία εποχή που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος και καταφέραμε μέσω της δουλειάς μας να ξεχωρίσουμε» λέει ο μαθητής, ο οποίος δεν έχει αποφασίσει τι θα ήθελε να ακολουθήσει και ποιος κλάδος τον ενδιαφέρει επαγγελματικά.

Τσουρούτη: «Οι ¨αποσκευές¨ των συγκεκριμένων παιδιών έχουν γεμίσει με εμπειρίες και γνώσεις»

«Το πιο συνετό είναι να σταθούμε στην ουσία της όλης δραστηριότητας που δεν είναι άλλη, από την εμπειρία που πιστεύω ότι οι μαθητές αποκόμισαν και θα τους συνοδεύει σε όλη τους τη ζωή. Η ερευνητική τους εργασία ήταν πολύ συγκεκριμένη και κοπιαστική. ¨Έφαγαν¨ πολλές ώρες αναζήτησης σε αρχεία και βιβλιοθήκες και συνομίλησαν με πολλούς ανθρώπους συλλέγοντας πληροφορίες και στοιχεία. Στο ¨Γεώργιος Παππάς¨ τα παιδιά απέδειξαν πόσο μεγάλη και σημαντική δουλειά έκανα, τότε.
Οι μαθητικές ¨αποσκευές¨ των συγκεκριμένων παιδιών έχουν γεμίσει πλέον με εμπειρίες και γνώσεις, που θα αποδειχθούν πολύ σημαντικές στην μετέπειτα πορεία τους στην ζωή» ανέφερε στo protionline.gr η διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Αιγίου Ευτυχία Τσουρούτη, μιλώντας για τον διαγωνισμό και την συμμετοχή των ¨παιδιών¨ της. Το protionline.gr συγχαίρει την μαθηματική κοινότητα του 2ου Γυμνασίου Αιγίου και εύχεται “πάντα τέτοια”!


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr