background img
banner
banner

Ικανοποιητικά αλλά πιο κάτω από την προ covid εποχή

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2022

Με εξαίρεση τον μήνα Ιούνιο ο οποίος χαρακτηρίστηκε από τους ίδιους τους επιχειρηματίες του κλάδου ως … “κακός μήνας” η Αιγιάλεια αποχαιρετά το φετινό καλοκαίρι με θετικό πρόσημο στον τουρισμό, παραμένοντας ένας πολύ βολικός και οικονομικός τουριστικός προορισμός. Οι πληρότητες από τα μέσα του Ιουλίου και έπειτα, χτύπησαν “κόκκινο” και οι επισκέπτες από κάθε σημείο της Ελλάδας, έδειξαν ανοιχτά ότι λογίζουν την Αιγιάλεια ως μια πολύ καλή λύση διακοπών, με πολλά και ποικίλα πλεονεκτήματα.

Από 80% έως και ούτε… καρφίτσα

Πολλοί επιχειρηματίες “φοβήθηκαν” την τουριστική κίνηση από τις αρχές του καλοκαιριού, λέγοντας ότι ο πόλεμος που μαίνεται στην βόρεια πλευρά της Ευρώπης, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις των καυσίμων και της ενέργειας, αλλά και τις “τρελές” ανοδικές τάσεις του πληθωρισμού που σημειώθηκαν όλο το καλοκαίρι, θα αποτελούσαν τους λόγους να χαρακτηριστεί η σεζόν, ένα πολύ μέτριο καλοκαίρι από πλευράς επισκεψιμότητας.

Τελικά, όχι μόνο οι εκδρομείς κατέφτασαν κατά… ορδές, από το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουλίου και μετά στην ευρύτερη περιοχή, αλλά σίγουρα, τα νούμερα που τελικά έγιναν, ξεπέρασαν κατά πολύ τα έσοδα, τις πληρότητες και την διάθεση του κοινού για διακοπές, από πέρσι ή και την προηγούμενη χρονιά, το 2020 δηλαδή.

Χρ. Κανελλής: «Μεταξύ 80% και 100% οι πληρότητες»

Μιλώντας στo protionline.gr ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας Χρήστος Κανελλής και σχολιάζοντας την μέχρι τώρα τουριστική κίνηση στην Αιγιάλεια, τόνισε: “Τους δύο τελευταίους μήνες οι ξενοδοχειακές μονάδες κινήθηκαν ικανοποιητικά, ωστόσο δεν μπορέσαμε να αγγίξουμε τα νούμερα της προ κορωνοϊού εποχής. Ωστόσο η κίνηση ήταν αυξημένη, σαφώς καλύτερη από το περσινό καλοκαίρι και σε όλο το φάσμα του δήμου, οι επιχειρήσεις παρουσίασαν πληρότητες μεταξύ του 80% τις ημέρες του Ιουλίου και το 100% τις ημέρες του Αυγούστου” ανέφερε ο ξενοδόχος, ο οποίος μάλιστα επισήμανε ότι μπορεί η ρευστότητα κατά την φετινή σεζόν να ήταν καλύτερη από ποτέ τα τελευταία τρία χρόνια, εν τούτοις όμως οι ανατιμήσεις σε προϊόντα πρώτης ανάγκης και κυρίως σε ρεύμα και πετρέλαιο, ήταν τέτοιες, που… τρόμαζαν πολλούς υποψηφίους εκδρομείς, αποτρέποντας τους από το να κάνουν διακοπές, έστω και για λίγες ημέρες.

“Έρχονται” πολύ σύντομα οι δύο νέες μονάδες, σχέδια για δύο ακόμη

Εν τω μεταξύ, η Αιγιάλεια αρχίζει και πάλι να… κάνει βήματα προς τουριστικές επενδύσεις. Τα δύο νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα που βρίσκονται πλέον ένα… βήμα πριν την οριστική έναρξή τους, αφενός δίδουν μια καινούρια “πνοή” στον τουριστικό χάρτη της Αιγιάλειας, αφετέρου θα ενεργοποιήσουν μια σειρά… επαγγελματιών που έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενο.
Οι μονάδες, αφενός του επιχειρηματία Γιάννης Αναστασίου στην παραλία και αφετέρου της Χριστίνας Θανασούλια της περιοχή της Δεξαμενής, βρίσκονται στο τελικό στάδιο της κατασκευής τους και η λειτουργία τους υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσει και επίσημα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Δύο έργα πνοής που έχουν ήδη σηματοδοτήσει την έναρξη μίας νέας τουριστικής εποχής για το κέντρο της πόλης. Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του “Amario Suites Hotel” και του “Eleven Suites Hotel” αντίστοιχα, που θα εποπτεύουν οι Μυρτώ Ανδριανοπούλου και ο Πάρις Ανδριανόπουλος, είναι δύο δυνατές επιχειρήσεις που λογίζονται να φέρουν πάρα πολύ θετικά αποτελέσματα και στην οικονομία της περιοχής και στους ίδιους τους επιχειρηματίες.

Οι επιχειρήσεις των δύο γνωστών επενδυτών του Αιγίου θα είναι… “luxury κατάσταση” που σκοπό θα έχει την πληρότητα των παροχών σε όλα ανεξαιρέτως τα επίπεδα για τον πελάτη, ενώ ταυτόχρονα θα ανεβάζει κατακόρυφα και το πρεστίζ της ευρύτερης περιοχής.

Το ενδιαφέρων όμως δεν σταματά εδώ, αφού σύμφωνα με πληροφορίες γνωστός επιχειρηματίας της πόλης αγόρασε το κτίριο που στεγαζόταν το παλιό ξενοδοχείο «Χελμός» στα σκαλάκια της Φιλοποίμενος , ενώ σχέδιο για κατασκευή ξενοδοχείου πόλης υπάρχει και επί της Κλ. Οικονόμου.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close