background img
banner
banner

Με λεωφορεία η μετακίνηση του κόσμου λόγω…

ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ HELLENIC TRAIN – ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΑΤΟ – ΑΙΓΙΟ

Μη λειτουργική και ασύμφορη παραμένει η περιορισμένη διαθεσιμότητα των ημερήσιων δρομολογίων της γραμμής Αίγιο – Κιάτο / Κιάτο – Αίγιο, της εταιρίας “Hellenic Train” που εποπτεύει το έργο. Τις τελευταίες δεκαπέντε ημέρες παρατηρούνται αναβολές δρομολογίων λόγω τεχνικών και άλλων προβλημάτων – όπως επικαλείται η εταιρεία – με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν τουλάχιστον δύο προγραμματισμένα δρομολόγια επί καθημερινής βάσεως, φέρνοντας δικαιολογημένη αγανάκτηση στο επιβατικό κοινό καθώς θέλοντας και μη, μετακινούνται με λεωφορεία που έχουν οριστεί για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Το πρόγραμμα των δρομολογίων όπως έχει διαμορφωθεί και συνεχίζει να υφίσταται, αφενός δείχνει να μην ανταποκρίνεται σωστά στα γενικά ωράρια που επιλέγει το κοινό να κινηθεί περισσότερο (καθώς πολλοί εργαζόμενοι δεν βρίσκουν οργανικά δρομολόγια ώστε να εξυπηρετούνται χρονικά) αφετέρου δείχνουν να μην είναι λειτουργικά και στις μετακινήσεις φοιτητών της περιοχής, εκπροσώπων της εκπαίδευσης ή άλλων πολιτών που μετακινούνται πολύ συχνά για συναλλαγές ή εργασία επί καθημερινής βάσεως σε υπηρεσίες, εταιρείες ή καταστήματα αναψυχής – εστίασης.

Παράπονα από εκδρομείς και επαγγελματίες του τουρισμού

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της “δυσλειτουργίας” των δρομολογίων αυτών των ημερών, είναι ότι πολλοί κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής της δυτικής Κορινθίας μετακινούνται με δικά τους οχήματα μέχρι το Κιάτο, προκειμένου να επιβιβαστούν στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Το πρόβλημα παίρνει επιπλέον… έκταση, αφού από τις 20 Αυγούστου και μετά, η προβληματικότητα των μετακινήσεων έχει οξυνθεί, σε σημείο μάλιστα που τα τελευταία εικοσιτετράωρα έχουν ξεσπάσει έντονες διαμαρτυρίες από τουρίστες και εκδρομείς, αλλά πολύ περισσότερο από τον επαγγελματικό κόσμο της περιοχής, ο οποίος δέχεται μία ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Μάλιστα, η αγανάκτηση διπλασιάζεται, καθώς κανείς δεν μπορεί να βρει εκπρόσωπο της εν λόγω εταιρείας, προκειμένου να ενημερωθεί ή να του δοθεί μια πιο συμφέρουσα λύση για την εκάστοτε μετακίνησή του.

Πολλοί λένε, ότι οι γραμμές της διαδρομής Αίγιο- Κιάτο στερούνται βασικών υπηρεσιών και υποδομών, όπως τα εκδοτήρια εισιτηρίων και καρτών, οι άμεσοι και εξυπηρετικοί δρόμοι σύνδεσης με τον αστικό ιστό ή γενικά, η συγκοινωνία. Η ζήτηση από το επιβατικό κοινό που από μέρα σε μέρα γίνεται όλο και εντονότερη και πιο συχνή, πλέον προβληματίζει ιδιαίτερα και τον κόσμο αλλά και τους φορείς και τους επαγγελματίες της περιοχής που εργάζονται για τον τουρισμό, την επισκεψιμότητα και την καθημερινή συναλλαγή. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό, γίνεται λόγω της έλλειψης προσωπικού και γιατί είναι υπερβολικά λίγοι οι εργαζόμενοι που απασχολούνται από την εταιρεία και μάλιστα με… εξαντλητικά ωράρια. Ταυτόχρονα, η προοπτική της ηλεκτροκίνησης της γραμμής με νέα τεχνικά μέσα δεν έχει ενεργοποιηθεί, η οποία θα μπορούσε να δώσει αρκετές λύσεις σε πολλά προβλήματα που προκύπτουν κατά διαστήματα.

Δεν αλλάζει η τιμή των εισιτηρίων

Να σημειωθεί ότι, τα κόμιστρα που καλούνται να καταβάλουν οι επιβάτες που επιβιβάζονται στα λεωφορεία, αντί τους συρμούς, έχουν παραμείνει ακριβώς τα ίδια, με το κόστος να βρίσκεται στα 16 ευρώ (το ολόκληρο εισιτήριο) για την διαδρομή Κιάτο – Αθήνα και 19 ευρώ για την διαδρομή Κιάτο – Ελευθ. Βενιζέλος. Την ίδια στιγμή, οι μειωμένες τιμές και τα εκπτωτικά εισιτήρια που ισχύουν για τους συρμούς που δεν… διατίθενται προς στιγμήν, ισχύουν και για τις διαδρομές των λεωφορείων. Έτσι, τα φοιτητικά εισιτήρια, τα παιδικά, τα εισιτήρια ΑΜΕΑ και των ηλικιών άνω των 60 ετών, λογίζονται κανονικά ως εκπτωτικά. To protionline.gr παρ’ όλο που μπήκε στην διαδικασία να αναζητήσει κάποιον επίσημο εκπρόσωπο ή υπεύθυνο της Hellinic Train, προκειμένου να δοθούν απαντήσεις, εν τούτοις αυτό δεν κατέστη δυνατό.

Τέλος, να επισημανθεί ότι από τις 20 Αυγούστου και έπειτα, έχοντας επιστρέψει αρκετοί στην καθημερινότητά τους, από τις ημέρες των διακοπών τους, η κίνηση και η ζήτηση για μετακινήσεις τέτοιου είδους σημειώνει αύξηση 20% σε σχέση με την περσινή χρονιά, ενώ αρκετοί πολίτες κάνουν λόγο για “λανθασμένη εκτίμηση” της εταιρείας για το θέμα των μεγάλων αναγκών του επιβατικού κοινού, παρ’ όλο που υπάρχει ένα ποσοστό κόσμου (25% περίπου) που πιστεύει ότι δεν υφίσταται και μεγάλη ταλαιπωρία, με τα δρομολόγια των λεωφορείων που έχουν δημιουργηθεί.
Να υπενθυμίσουμε ότι η γραμμή Αίγιο – Κιάτο θεωρείται ως “κομβικής σημασίας” λύση, καθώς λογίζεται πως είναι γραμμή υψίστης σημασίας και ζήτησης, ενώ για πολλούς Αιγιαλείς η “αντικατάσταση” των σιδηροδρομικών δρομολογίων με λεωφορεία, έχει κοστίσει εκτός από πρακτικά (σε οικονομικό επίπεδο δηλαδή) και ηθικά, φέρνοντάς τους πολλές φορές… νεύρα, αγανάκτηση, απορία και απελπισία στο ευρύ κοινό.

Κανονικά λειτουργούν τα δρομολόγια του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου

Από το πρωί τις 30ης Αυγούστου έχει δοθεί στην διάθεση του επιβατικού κοινού ο συρμός της γραμμής Διακοπτό – Καλάβρυτα, του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου. Έπειτα από την πρόσφατη κατολίσθηση, η “ταλαιπωρία” για τους εκδρομείς έχει τελειώσει οριστικά, αφού από την γραμμή έχει απομακρυνθεί κάθε λογής “εμπόδιο” που είχε προκύψει, από την σφοδρή κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή. Η αρμόδια εταιρεία, έχει φροντίσει να γίνονται επ’ ακριβώς και στην ώρα τους όλα τα καθημερινά δρομολόγια, με την επισκεψιμότητα να παραμένει στο 100%, καθώς ήδη ο μήνας Σεπτέμβριος έκανε την εμφάνισή του μεν, δίχως όμως να… προβληματίζει τους εκδρομείς, που προτιμούν τις περιοχές της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων, πολύ περισσότερο από άλλες πιο… famus, προβαλλόμενες και φημισμένες περιοχές.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr