background img
banner
banner

Με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς το έργο των εσωτερικών δικτύων

ΑΣΚΗΣΗ ΠΙΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Οι ανατιμήσεις των υλικών, οι ιδιαιτερότητες του έργου, τα μικρά στενά που χρειάζεται να σκαφτούν, αλλά και οι αντικαταστάσεις προσώπων σε καίριες διοικητικές θέσεις της κατασκευάστριας εταιρείας, αποτελούν τους παράγοντες που συντελούν στην όποια καθυστέρηση παρουσιάζει το έργο των εσωτερικών δικτύων της αποχέτευσης των παραλιακών οικισμών της Αιγιάλειας.

Το πιο σημαντικό όλων είναι ότι οι χρηματοδοτήσεις «τρέχουν» και οι εργασίες συνεχίζονται έστω κι αν οι ρυθμοί δεν είναι οι προσδοκώμενοι… Δημοτική αρχή και ΔΕΥΑΑ παρακολουθούν στενά την πορεία των εργασιών με τις μηχανές να… παίρνουν ξανά πιο δυνατά εμπρός, μετά την ανάπαυλα της θερινής ραστώνης, όπου σε κάποια σημεία επιδίωξαν και οι τοπικές κοινωνίες.

Συντήρηση στο αντλιοστάσιο για να συνδεθεί η Άβυθος

Την περασμένη εβδομάδα, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του αναδόχου, ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος ζήτησε ενημέρωση για την εξέλιξη των εργασιών στα κατά τόπους εργοτάξια, λαμβάνοντας την απάντηση ότι μόνο στον οικισμό της Αβύθου έχει ολοκληρωθεί το έργο.

Πλην όμως και σε αυτή την περίπτωση δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της σύνδεσης, μολονότι αρχικά είχε ειπωθεί πως με την ολοκλήρωση τμηματικά θα γίνονται και οι συνδέσεις. Ο λόγος είναι ότι βρίσκεται σε εξέλιξη συντήρηση στο αντλιοστάσιο που παραδόθηκε από τον δήμο το οποίο είχε κατασκευαστεί με προηγούμενη εργολαβία. Μόλις ολοκληρωθεί, θα ξεκινήσει η διαδικασία της σύνδεσης ώστε να τεθεί σε λειτουργία το δίκτυο.

Διαπίστωση όλων είναι ότι υπάρχουν οι καθυστερήσεις που είχαν παρατηρηθεί από την αρχή, οι οποίες συνδέονται με την ακρίβεια και τις ανατιμήσεις στα υλικά και θεωρείται πως αυτός είναι ο νούμερο ένα λόγος που δυσκολεύει το έργο. Από την άλλη όμως, υπάρχει ένας ρυθμός κατασκευής που δεν έχει αλλάξει και το έργο εξελίσσεται.
Την ίδια στιγμή, υπάρχει ροή χρηματοδοτήσεων τόσο από το πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ όσο και από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Τρίτσης».

Οι στενοί δρόμοι δυσκολεύουν…

Φαίνεται δε πως το μόνο που χρειάζεται, είναι μεγαλύτερη “ένταση” από τους εργολάβους, οι οποίοι βρίσκουν δυσκολία και στο ότι έχουν μπει και δουλεύουν σε διάφορες περιοχές με μικρά στενά και περιορισμένους σε μήκος και πλάτος δρόμους, γεγονός που καθυστερεί χρονικά την όλη διαδικασία.
Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, φαίνεται ότι αντιμετώπισαν πιο πολλές δυσκολίες απ’ ό,τι αρχικά είχε υπολογιστεί. Στο Πανόραμα για παράδειγμα, παρότι έχει άνετους δρόμους, η ύπαρξη αγωγού όμβριων υδάτων σε δυσπρόσιτο σημείο και με ειδικές συνθήκες, δυσκόλεψε την πορεία των εργασιών, ενώ αρχικά δεν λογιζόταν έτσι.

Χρονοδιαγράμματα στην επόμενη συνάντηση που θα γίνει μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα ασκήθηκε πίεση από πλευράς δήμου και ΔΕΥΑΑ με αποτέλεσμα οι εκπρόσωποι της εταιρείας να δεσμευτούν ότι εντός του επόμενου δεκαπενθήμερου θα πραγματοποιηθεί μία νέα συνάντηση, προκειμένου να δοθούν πιο συγκεκριμένες ημερομηνίες και σαφείς οδηγίες για τα επιμέρους θέματα.
Όσον αφορά την κατά τόπους εξέλιξη των εργασιών, κάποια σημεία, όπως για παράδειγμα η Ακράτα, χρειάζονται αρκετή δουλειά ακόμα. Στη Δυτική Αιγιάλεια το δίκτυο έχει προχωρήσει πολύ, όμως δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι παρεμβάσεις, όπως για παράδειγμα στην κοινότητα των Καμαρών, που έχει εκκρεμότητες. Το σημείο που αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί, είναι η Άβυθος.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close