background img
banner
banner

Στο Szeghalom της Ουγγαρίας το Ε.Κ. Αιγίου

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ERASMUS

Πραγµατοποιήθηκε µε επιτυχία η επίσκεψη αντιπροσωπίας του Εργαστηριακού Κέντρου Αιγίου από έξι µαθητές και δύο εκπαιδευτικούς συνοδούς στο Szeghalom της Ουγγαρίας. Το σχολείο είχε τη χαρά να συµµετάσχει στην κινητικότητα µέσω του προγράµµατος ERASMUS «Συµπράξεις ανταλλαγών µεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να µεταβεί στο Szeghalom της Ουγγαρίας και να λάβει µέρος στις εργασίες του προγράµµατος “F.E.E.L.”, στο διάστηµα από 10 µέχρι 14 Οκτωβρίου.

Στο πρόγραµµα συµµετείχαν 30 µαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, την Ουγγαρία και την Τουρκία. Το 1ο Ε.Κ. Αιγίου εκπροσώπησαν οι εκπαιδευτικοί Κωστοπούλου Αντωνία ΠΕ 87.02 και Πιλαφτσόγλου Φώτιος ΠΕ 84 καθώς και οι µαθητές: Ζαχόπουλος Χρήστος, Καραΐσκος Ηλίας, Κουνάβης Γεώργιος, Παναγόπουλος Ηλίας, Τζαφέρη Αικατερίνη και Τριανταφύλλη Έλενα.

Ανταλλαγή καλών πρακτικών και τη γνωριμία µε τους εταίρους

Σκοπός της συνάντησης, όπως τονίζεται σε δελτίο Τύπου του σχολείου, ΄΄ήταν η υλοποίηση από τους µαθητές δραστηριοτήτων µε σκοπό την αλλαγή των άσχηµων συµπεριφορών και συγκεκριµένα της ρητορικής µίσους και τη δηµιουργία όµορφων συναισθηµάτων µέσα από την ενσυναίσθηση και συγκεκριµένα την ανάπτυξη ανοχής και υποµονής στις σχέσεις µε τους ανθρώπους. Ο στόχος αυτός επιτεύχθηκε µέσα από τη συγγραφή και εικονογράφηση παραµυθιών και το διάνθισµά τους µε την κατασκευή µουσικών οργάνων από στοιχεία της φύσης καθώς επίσης και κουκλών από υλικά που δόθηκαν στους µαθητές. Ο στόχος επιτεύχθηκε µέσα από τις δράσεις αυτές αλλά κυρίως µέσα από την ανταλλαγή καλών πρακτικών και τη γνωριµία µε τους Ευρωπαίους εταίρους µας . Για να ενισχύσουµε τα θετικά συναισθήµατα αλλά και για να εξαλείψουµε τις κακές συµπεριφορές, αποφασίσαµε να βάλουµε τους συµµετέχοντές µας στον κόσµο των παραµυθιών , όπου µέσα από την φαντασία καλλιεργήθηκαν η συνεργασία, η ανταλλαγή κουλτουρών και αναπτύχθηκαν δυνατές φιλίες΄΄.

Τα παραμύθια, η κοινή συνισταμένη

Επίσης, τονίζονται και τα εξής: ΄΄Μέσα από την κινητικότητα αυτή αλλά και εν γένει από το πρόγραµµα Erasmus , οι µαθητές χτίζουν γέφυρες συνεργασίας, ανταλλάσουν καλές πρακτικές, εξασκούν την Αγγλική γλώσσα και τις ΤΠΕ και γνωρίζουν την καθηµερινότητα και την κουλτούρα των άλλων χωρών – εταίρων. Η εξάλειψη των κακών πρακτικών είναι ευθύνη όλων µας. Στην προσπάθειά µας να κινητοποιήσουµε τους µαθητές πρέπει να ενδυναµώσουµε τους δεσµούς µεταξύ της παλιάς και της νέας γενιάς. Γι΄αυτό βρήκαµε µία κοινή συνισταµένη µεταξύ αυτών: τα παραµύθια, που είναι η πρωταρχική πολιτιστική κληρονοµιά που µεταφέρεται από γενιά σε γενιά σε όλο τον κόσµο. Πιστεύουµε ακράδαντα ότι οι καλές πρακτικές θα διανθιστούν και θα καταφέρουµε µέσα από το πρόγραµµα αυτό να αναπτυχθεί η ενσυναίσθηση στους µαθητές µας ώστε οι τοξικές συµπεριφορές όπως η δυσπιστία, η ρητορική µίσους, ο ρατσισµός και το bullying να γίνουν δηµοκρατική συµµετοχή, ισότητα, ανοχή και αποδοχή του διαφορετικού. Κατά τη διάρκεια της παραµονής του σχολείου µας στο Szeghalom είχαµε την ευκαιρία να επισκεφθούµε το ∆ηµαρχείο της, την παλαιά πόλη Gyula, το πάρκο Vesto-Magor καθώς επίσης και τη βιβλιοθήκη της πόλης στην οποία στεγάζεται και το λαογραφικό µουσείο΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
· ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr