background img
banner
banner

Τον κατηγορεί για παραπληροφόρηση για το έργο της πλατείας

ΧΡ. ΓΟΥΤΟΣ: «ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ… ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ»

Εξελίξεις στο θέμα της ανάπλασης της πλατείας Αγ. Λαύρας δρομολογεί η εβδομάδα που ξεκινά σήμερα, καθώς αναμένεται η έναρξη της διαδικασίας της διαπραγμάτευσης για την εκ νέου ανάθεση του έργου, όπως έκανε γνωστό ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος. Την ίδια στιγμή, ο Χρήστος Γούτος κατηγορεί τον δήμαρχο γιατί δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του για την καθυστέρηση αποπεράτωσης του έργου, καταλογίζοντάς του αστοχίες, φοβούμενος μήπως αυτές επαναληφθούν…

Σε δηλώσεις του στο protionline.gr, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου, Χρήστος Γούτος, χαρακτήρισε τον δήμαρχο ως «κύριο υπεύθυνο της πλήρους εγκατάλειψης της Αιγιάλειας και της πλατείας Αγ. Λαύρας, που με δικές του παρεμβάσεις και άστοχες ενέργειες οδήγησε το έργο να φτάσει έτσι όπως το βλέπουμε σήμερα». Και συνέχισε: ΄΄Ο κ. Καλογερόπουλος ακόμη προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες σε άλλους. Γιατί πάντα και για κάθε θέμα που έχει προκύψει, ο ίδιος λέει πως δεν έχει ποτέ την ευθύνη και ότι φταίνε είτε η αντιπολίτευση, είτε η Αποκεντρωμένη, είτε το υπουργείο. Αυτή τη στιγμή η Αιγιάλεια έχει δήμαρχο περιορισμένης ευθύνης. Ο δήμαρχος πρέπει να είναι μπροστά παντού και να αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Γιατί δεν μπορεί να είναι κάποιος δήμαρχος και να μην προβλέπει καταστάσεις, να αδυνατεί μονίμως να αντιμετωπίσει τις δεδομένες δυσκολίες που υπάρχουν. Την Τοπική Αυτοδιοίκηση την ξέρουμε καλά κι εγώ και αυτός… και από την καλή και την ανάποδη. Πρέπει να μπορείς να κολυμπάς ενάντια στο ρεύμα. Αυτός δεν μπόρεσε ούτε με το ρεύμα!΄΄.

«Συνεχίζει να παραπληροφορεί τον κόσμο ο κ. Καλογερόπουλος»

Στη συνέχεια, ο κ. Γούτος αναφέρθηκε στις μέχρι τώρα ενέργειες της δημοτικής αρχής, λέγοντας: ΄΄Οι άστοχες κινήσεις στο θέμα της ανάπλασης της πλατείας, πάρα πολλές. Η πρώτη ήταν που προσπάθησε να αλλάξει τη μελέτη για τη μεταφορά της πιάτσας των ταξί, απόφαση η οποία κρίθηκε παράνομη. Στη συνέχεια, έφτασε μετά από πέντε μήνες καθυστέρησης κι ενώ είχε σκάψει την πλατεία, να ανακαλύψει ότι η πλατεία… γέρνει και δεν είναι ευθεία. Πριν βάλει τη μπουλντόζα όμως όφειλε να έχει εξετάσει τις μελέτες του για να δει αν είναι έτοιμος να ξεκινήσει το έργο. Όταν τον ρώτησα στις 21 Δεκεμβρίου που έφερε το θέμα της υποκατάστασης, αν αυτό είναι νόμιμο, με διαβεβαίωνε στο Δημοτικό Συμβούλιο και υπάρχει στα πρακτικά. Όμως η Αποκεντρωμένη έκρινε δύο φορές ότι είναι παράνομη. Ο κ. Καλογερόπουλος έχει χάσει την εμπιστοσύνη μας και σε θέματα υπηρεσιακά. Παραπλανεί επανειλημμένως το Δημοτικό Συμβούλιο. Και αφού τρώει το πρώτο «χαστούκι» από την Αποκεντρωμένη, προχωρά σε ένσταση στην επιτροπή του άρθρου 152 όμως κι εκεί δέχεται… χαστούκι. Και τη στιγμή που πλήττονται τόσοι άνθρωποι, αυτός κάθεται και φωτογραφίζεται λέγοντας πως ο ίδιος είναι ωφέλιμος κι ότι οι άλλοι τον πολεμούν. Λέει ότι διοίκηση δεν έχει πλειοψηφία, όμως ως κι εκεί λέει ψέματα. Διότι, οι αρμοδιότητες που δίνει στην Ο.Ε. ο νόμος Θεοδωρικάκου τον αφήνουν να ασκεί διοίκηση. Το ηθικό και το έντιμο όμως είναι, για θέματα τόσο σοβαρά όπως της πλατείας ή του ηλεκτροφωτισμού, να συζητούνται και να λαμβάνονται αποφάσεις από το Δημοτικό Συμβούλιο κι όχι να φέρνει τα θέματα προς συζήτηση σε θεωρητικό επίπεδο. Άρα δεν ευθύνεται η αντιπολίτευση για τις αστοχίες του. Αυτός έχει τη διοίκηση. Όμως ως και σε αυτό, παραπληροφορεί τον κόσμο΄΄.

Ως προς την επιπλέον χρηματοδότηση που αξιώνει ο δήμος για να ολοκληρωθεί το έργο της πλατείας, ο κ. Γούτος ανέφερε: ΄΄Το 1 εκατ. από τα 3 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός, υποχρεούται από το ΕΣΠΑ, να το ξαναδιαθέσει. Στην ουσία δεν είναι 2,5 εκατ. ευρώ, αλλά 1 εκατ. Και το ερώτημα που τίθεται είναι, «γιατί δεν φέρνει τώρα ο δήμαρχος την ΙΝΤΡΑΚΑΤ να αναλάβει με την έκπτωση του 55% του αρχικού εργολάβου; Γιατί ζητάει επιπλέον χρηματοδότηση; Αφού όταν είχε συμφωνήσει με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, είχαν γίνει ήδη οι ανατιμήσεις. Και μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος ο πρώτος εργολάβος είχε δηλώσει στην εφημερίδα σας ότι τον περασμένο Δεκέμβριο είχε γνωστοποιήσει στον δήμο πως από τη στιγμή που το κράτος κάλυψε την οικονομική διαφορά των υλικών, μπορούσε να ολοκληρώσει το έργο σε πέντε μήνες, αλλά υπήρχε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Πότε έγινε η συμφωνία; Αν η δημοτική αρχή δεν είχε εμπλέξει την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η AGT θα συνέχιζε τη δουλειά της. Ο δήμαρχος είναι εκτεθειμένος από παντού και έχει το θράσος να μας κατηγορεί κιόλας΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr