background img
banner
banner

Τριήμερο “ραντεβού” για τον Τουρισμό της Αιγιάλειας στη Θεσσαλονίκη

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Επιτυχημένη και αποδοτική κρίνεται η παρουσία της Αιγιάλειας στην έκθεση “Φιλοξένια” που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη το τριήμερο που πέρασε, από 18 έως 20 Νοεμβρίου, με αντικείμενο τον αθλητισμό, τον ενεργητικό τουρισμό και τις νέες προοπτικές ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας.

Ο αντιδήμαρχος Αιγιαλείας Στράτος Βαρδάκης, αν και ο… μοναδικός εκπρόσωπος του δήμου στο “περίπτερο” της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, αποδείχθηκε “αρκετός”… ώστε να προωθήσει το υλικό προβολής της Αιγιάλειας και να επικοινωνήσει με σημαντικούς παράγοντες του Τουρισμού.

Το “ραντεβού” δόθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, από την περασμένη Παρασκευή έως και την Κυριακή 20 Νοεμβρίου. Η 37η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού “Philoxenia – Hotelia ‘22” επικεντρώθηκε σε δύο σημαντικές παραμέτρους. Η έκθεση “Philoxenia” εστίασε στον αθλητικό τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης που γεννά, αλλά και στη δημιουργία κατάλληλων υποδομών. Η έκθεση “Hotelia” αφορούσε τις σύγχρονες συνθήκες ξενοδοχειακού εξοπλισμού, ενώ παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στους τομείς των ξενοδοχείων και της εστίασης. Την Αιγιάλεια εκπροσώπησε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Βαρδάκης, ο οποίος αποδείχτηκε αρκετά “αεικίνητος” και ενεργοποιημένος, στο περίπτερο της Π.Δ.Ε. στο κέντρο του εκθεσιακού χώρου.

Η Αιγιάλεια στο περίπτερο της ΠΔΕ

Οι φετινές εκδηλώσεις, έγιναν στα πλαίσια της ετήσιας διοργάνωσης τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, με κύριο αντικείμενο το προφίλ του αναπτυξιακού επιχειρείν της χώρας. Για την Αιγιάλεια, το κεντρικό “νόημα” και ο σκοπός της παρουσίας, ήταν το πώς θα μπορούσε η τουριστική προβολή και προώθηση της περιοχής, να γίνεται πάντα με γνώμονα τις ανάγκες του εκάστοτε επαγγελματία με τις επιθυμίες και τις συνήθειες του κάθε ταξιδιώτη ή επισκέπτη.

Η κεντρική ιδέα της έκθεσης, ήταν η ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών και οι Υπηρεσίες Τουριστικών Επιχειρήσεων, ενώ μεγάλη έμφαση δόθηκε στις Μεταφορές των Πρακτορείων και των Τουριστικών Γραφείων στον Πολιτιστικό Τουρισμό.

Το τουριστικό κιόσκι που στήθηκε από το μεσημέρι της Παρασκευής, εκτός του κ. Βαρδάκη, υπήρχαν από την Π.Δ.Ε.

Εκπρόσωποι ήταν ο Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Λαυρέντης Βασιλειάδης, ο οποίος πλαισιώθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη σε θέματα τουρισμού και πολιτισμού Νίκο Κοροβέση.

Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η έναρξη του Εκθεσιακού Κέντρου, όπου μίλησε ο υπουργός Βασίλης Κικίλιας, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν παράγοντες της Τουριστικής Ανάπτυξης και Οικονομίας της χώρας. Στη φετινή γιορτή του Τουρισμού, την τιμητική του είχε ο δήμος Ηρακλείου ως τιμώμενη περιοχή, ενώ η Δημοκρατία της Αρμενίας ορίστηκε για φέτος ως η τιμώμενη χώρα προβολής και τουριστικής ανάπτυξης. Η έκθεση θα παρουσιαστεί και στην πρωτεύουσα, κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο πρώτο δίμηνο του νέου έτους, με πιθανότερη εποχή τα τέλη του Φλεβάρη.

Στρ. Βαρδάκης: «Γνωρίσαμε σημαντικούς ανθρώπους του τουρισμού και τονίσαμε το μεγάλο πλεονέκτημα της Αιγιάλειας»

Μιλώντας στο protionline.gr ο αντιδήμαρχος κ. Βαρδάκης και απαντώντας στην ερώτηση ποια ήταν τα οφέλη της παρουσίας του δήμου στη σημαντική αυτή διοργάνωση της Θεσσαλονίκης, δήλωσε: “Εκπροσώπησα τον δήμο Αιγιάλειας για το κομμάτι του τουριστικού ενδιαφέροντος και της συνολικής προβολής του τόπου μας, στη Θεσσαλονίκη. Στο πλευρό μου είχα την ομάδα του περιπτέρου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που με φιλοξένησε έχοντας ξεχωριστό, δικό μας κιόσκι ως δήμος. Ο σκοπός της παρουσίας ήταν η μέγιστη προβολή της περιοχής μας, η ενημέρωση του κόσμου για την κουλτούρα, τα προϊόντα και τα αξιοθέατα της Αιγιάλειας, ενώ δόθηκαν προσπέκτους και ενημερωτικά φυλλάδια σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Το πιο αξιόλογο που συνέβη όμως, ήταν οι γνωριμίες που έγιναν με σημαντικούς ανθρώπους του τομέα του τουρισμού σε πανελλαδικό επίπεδο, πρόσωπα της πολιτικής και πολιτιστικής ζωής της χώρας και φυσικά, μεγάλο πλεονέκτημα για εμάς ήταν η επαφή με εκατοντάδες μέλη της έκθεσης και άλλα κορυφαία στελέχη της κοινωνικής ζωής, τους οποίους ενημέρωσα για την περιοχή μας και τις ομορφιές της” ανέφερε ο κ. Βαρδάκης.

Με σλάιντ προβολών και τουριστικά φυλλάδια

Τα ενημερωτικά φυλλάδια που δόθηκαν στον κόσμο και σε όσους έδειξαν ενδιαφέρον για το κιόσκι του δήμου, (και ήταν πραγματικά πολλοί…) είχαν αναλυτικές πληροφορίες για την ευρύτερη περιοχή και κατατοπιστικούς χάρτες. Ένα επιπλέον στοιχείο της προβολής του τόπου, ήταν η επί τόπου προβολή σε videowall, φωτογραφιών και πλάνων από το σύνολο των περιοχών του δήμου, ενώ στο φιλμ που προβαλλόταν, ιδιαίτερη έμφαση είχε δοθεί στις παραλιακές ζώνες της Αιγιάλειας, τις τουριστικές παροχές που μπορεί να βρει ο εκάστοτε επισκέπτης, τα μοναδικά προϊόντα που μπορεί να προμηθευτεί σε αφθονία και φυσικά, τα έργα ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας που έχουν ήδη ξεκινήσει ή πρόκειται να γίνουν. Να σημειωθεί ότι, κατά γενική ομολογία, η Δ.Ε.Κ.Θ. είχε την περισσότερη επισκεψιμότητα των τελευταίων πέντε ετών και υπολογίζεται ότι συνολικά τα “περίπτερα” ξεπέρασαν τα 350, αριθμός ρεκόρ για την εποχή αλλά και το αντικείμενο της έκθεσης, ενώ οι επαγγελματίες φωτογράφοι που έλαβαν μέρος ανήλθαν στους 89.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr