background img
banner
banner

Υπεγράφη η σύμβαση για ένα από τα πιο απαιτητικά σημεία…

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ «ΟΥΡΙΟΣ ΑΝΕΜΟΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ «ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ – ΡΙΟ»

Αμέσως μετά την επίσκεψή του στο Αίγιο, ο Πρωθυπουργός έκανε στάση στην Παναγοπούλα, εκεί όπου υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο Τμήμα Ροδοδάφνης – Ρίου, έργο πολλά υποσχόμενο και για την Αιγιάλεια. Το έργο χαρακτηρίστηκε ως «ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε στο εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ λίγο πριν τις 11.30 το πρωί. Η σύμβαση υπεγράφη στην είσοδο της σήραγγας, παρουσία πέραν του πρωθυπουργού, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Καραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστου Βίνη.

Υπενθυμίζεται ότι ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε. και το κόστος ανέρχεται στα 129,5 εκατ ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες. Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Πρόκειται δε για ένα από τα πιο απαιτητικά σημεία της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής, 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος), 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο), ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας, συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1, συστήματος ηλεκτροκίνησης και συστήματος τηλεπικοινωνιών.

Δίκτυο αντίστοιχο των σύγχρονων αναγκών

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Βίνης σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου. Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr