background img
banner
banner

Υπογραφή στις 24 Νοεμβρίου για το σιδηροδρομικό τμήμα Αίγιο – Ρίο

ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ – ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΑ – ΚΑΜΑΡΕΣ – ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟ

Υπογράφεται εντός των ημερών το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο της ΕΡΓΟΣΕ που θα πάει το σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο μέχρι την Πάτρα το τέλος του 2025. Πρόκειται για το έργο ολοκλήρωσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων από το Αίγιο μέχρι το Ρίο.

Ανάδοχος του έργου είναι το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, το οποίο έχει αναλάβει και το έργο ηλεκτροκίνησης στο προηγούμενο τμήμα, από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο. Ουσιαστικά το ηλεκτροκίνητο τρένο, με την υπόθεση πως στην κατασκευή δεν θα προκύψουν καθυστερήσεις, θα μπορεί να κινηθεί στον άξονα Αθήνα-Κιάτο-Ρίο σε περίπου τρία χρόνια και σε λιγότερο από δύο ώρες με ένα intercity express.

Το έργο περιλαμβάνει όλες τις εργασίες προκειμένου να παραδοθεί και να τεθεί σε λειτουργία. Θα κατασκευαστούν εξαρχής νέοι σιδηροδρομικοί σταθμοί και στάσεις. Συγκριμένα προβλέπεται η κατασκευή τριών σιδηροδρομικών σταθμών: Σε Ψαθόπυργο, Αραχωβίτικα και Ρίο. Επίσης η κατασκευή τεσσάρων σιδηροδρομικών στάσεων: Σε Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες και Άγιο Βασίλειο.

Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 174,97 εκατ. ευρώ. Το ανάδοχο σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ αναλαμβάνει το έργο με ποσοστό έκπτωσης 8,29 %. Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και αυτό σημαίνει πως έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2025.

Τι περιλαμβάνει στο έργο

– Κατασκευή 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής από την είσοδο της Σιδ. Στάσης Ροδοδάφνης Χ.Θ. 193+950 μέχρι μετά το πέρας του υπογείου έργου (Cover and Cut) Ρίου Χ.Θ. 222+750.

– Κατασκευή 4 Σιδηροδρομικών Στάσεων και 3 Σιδηροδρομικών Σταθμών, δύο Κτιρίων Εξυπηρέτησης Η/Μ εγκαταστάσεων Σήραγγας (ΚΕΣ) (εισόδου & εξόδου σήραγγας Παναγοπούλας) με τους περιβάλλοντες χώρους αυτών και την διαμόρφωση της διασυνδετήριας στοάς Νο 5 της σήραγγας Παναγοπούλας για την στέγαση του Υ/Σ-2.

– Κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας, των κτιρίων εξυπηρέτησής της (ΚΕΣ), των τεχνικών χώρων του Υ/Σ-2 της διασυνδετήριας Νο.5 και του C&C Άγ. Βασιλείου.

– Κατασκευή σύγχρονου συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.

– Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης 25kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA).

– Κατασκευή σύγχρονου συστήματος Τηλεπικοινωνιών.

– Eπαλήθευση «EK» των υποσυστημάτων «υποδομή», «ενέργεια» και «έλεγχος-χειρισμός και σηματοδότηση» που κατασκευάζονται στο πλαίσιο του παρόντος έργου.


Διαβάστε περισσότερα:
· ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr