background img
banner
banner

Σε εξέλιξη ο επανέλεγχος

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ… ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΑΤΟ – ΑΙΓΙΟ

Για τις αρχές Απριλίου, τη Δευτέρα 3 ή την Τετάρτη 5 του μηνός, μετατίθεται η έναρξη των δρομολογών του Προαστιακού στη γραμμή Κιάτο – Αίγιο. Τα δρομολόγια με τα τρένα στο τμήμα Αθήνα – Κιάτο αλλά και το Κιάτο – Αίγιο δεν ξεκίνησαν τελικά τη Δευτέρα 27/3 του μηνός, όπως ήταν προγραμματισμένο και είχε ανακοινωθεί από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και τον Υπουργό Γιώργο Γεραπετρίτη.

Η αναβολή δόθηκε μετά από απαίτηση των σιδηροδρομικών που ζητούν να διασφαλιστεί η άρτια και ασφαλής λειτουργία του συνόλου του δικτύου, πριν ξεκινήσει να επαναλειτουργεί πλήρως. Υπενθυμίζεται ότι από την Τετάρτη 15 Μαρτίου, έως και τις 27/3/2023, οι επιβάτες που ήθελαν να ταξιδέψουν από Αίγιο, προς Διακοπτό, Ακράτα, Ξυλόκαστρο, Κιάτο και τον Σ.Σ. Λιοσίων, είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία της «HELLENIC TRAIN». Τα λεωφορεία θα κινηθούν και σήμερα 28 του μηνός ενώ νεότερες αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν προς τα τέλη της εβδομάδας.

Σημαντική εκκρεμότητα φαίνεται να αποτελεί και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι σήραγγες στο τμήμα Αθήνα – Κιάτο με τους μηχανοδηγούς να ζητούν γραπτές διαβεβαιώσεις από την HELLENIC TRAIN αλλά και τον ΟΣΕ για την ύπαρξη συστήματος πυροπροστασίας σε λειτουργία. Ζητούν επίσης να λειτουργήσει και το σύστημα GSM-Railway που παρέχει τη δυνατότητα ασύρματων επικοινωνιών μεταξύ των τρένων.

Άγνωστο είναι ακόμη αν, στην επανεκκίνηση του Προαστιακού Αθήνα – Κιάτο, θα συμπεριλάβει και το Κιάτο – Αίγιο. Υπενθυμίζεται ότι η εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης, από το Κιάτο μέχρι την Παναγοπούλα, υπογράφηκε μόλις τον περασμένο Ιούλιο.

Η σύμβαση των 54,82 εκατ. ευρώ του έργου προβλέπει και την εγκατάσταση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και σύστημα κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης στις σιδηροδρομικές σήραγγες της γραμμής από το Κιάτο μέχρι την Παναγοπούλα, για την ασφαλή λειτουργία τους. Το έργο έχει τριετή ορίζοντα ολοκλήρωσης, δηλ. το 2025.

Στο μεταξύ, σε νέα διακήρυξη δημοπρασίας για την ανάταξη της γραμμής Ρίο – Κάτω Αχαΐα της τάξης του 1,34 εκατ. ευρώ προχωρά το Δ.Σ. του ΟΣΕ μετά από απόφαση που ελήφθη την περασμένη Παρασκευή 24/3/2023. Στόχος του έργου να βελτιωθεί η κατάσταση και η ασφάλεια της γραμμής και βέβαια να επιτευχθεί η διασύνδεση μεταξύ των δύο κλάδων – βόρειου και νότιου- του Προαστιακού των Πατρών, για την συντόμευση του χρόνου των δρομολογίων.

Το έργο της συντήρησης και αναβάθμισης της γραμμής Ρίο-Κάτω Αχαΐα βγήκε για πρώτη φορά σε δημοπρασία προ εξαμήνου αλλά ο πρώτος διαγωνισμός βγήκε τελικά άγονος.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr