background img
banner
banner

Κέντρο… απόμακρο και δύσκολα προσβάσιμο;

ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΟΥ «ΚΟΛΛΗΣΕ» ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣ

Δυσπρόσιτο και δυσλειτουργικό χαρακτήρισαν το κέντρο του Αιγίου, επισκέπτες των τελευταίων ημερών και πώς να μην γίνει αυτό, όταν το τουριστικό λεωφορείο με το οποίο έφτασαν στο Αίγιο, «κόλλησε» στα στενά αναπλασμένα τμήματα της πόλης, καθώς δεν υπήρξε σχετική προειδοποιητική σήμανση για τη στενότητα.

Εν τω μεταξύ, δυσκολία προσέγγισης αντιμετωπίζουν και οι ντόπιοι, με την ιδέα του μίνι μπας να… έχει αφεθεί για λίγο στην άκρη από τη δημοτική αρχή, την ώρα που τα Ι.Χ. κάνουν διαρκώς γύρους για μία θέση πάρκινγκ.

Κι αν η εικόνα αυτή είναι δύσκολη και όχι συνεχής την τρέχουσα περίοδο, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τι πρόκειται να επικρατήσει τους καλοκαιρινούς μήνες, που ειδικά για φέτος, η Αιγιάλεια αναμένεται να φιλοξενήσει πλήθος κόσμου. Αυτό φανερώνουν και οι κρατήσεις σε καταλύματα αλλά και οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων, με τα διαθέσιμα Ι.Χ. να τείνουν να εξαντληθούν ειδικά για Ιούλιο, Αύγουστο.

Ελλιπής σήμανση

Η εικόνα του τουριστικού λεωφορείου που δεν μπορούσε να στρίψει από την Κλ. Οικονόμου στη Μητροπόλεως, έκανε το… γύρο του διαδικτύου. Κι αν για κάποιους αποτελεί δυσφήμιση, για τους περισσότερους είναι η αφορμή να γίνει κάτι, αρχής γενομένης από την τοποθέτηση πινακίδων που να αναφέρουν το μέγεθος των οχημάτων που δύνανται να κυκλοφορήσουν στο κέντρο. Με την έλλειψη της στοιχειώδους ενημέρωσης των επισκεπτών, είναι βέβαιο πως το μόνο που καταφέρνει η πόλη, είναι να τους απωθήσει.

Το φορτηγό «έπεσε πάνω» στη μπετονιέρα… μέρα μεσημέρι

Για να μην αναφερθεί κανείς στα πρόσκαιρα προβλήματα που προκαλούν οι εργασίες στην πλατεία Αγ. Λαύρας, έργο που ναι μεν άπαντες επιθυμούν να τελειώσει το συντομότερο δυνατό, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργεί προβλήματα στην καθημερινότητα. Για παράδειγμα, η διέλευση φορτηγού στη 1.00 το μεσημέρι την περασμένη Πέμπτη την ώρα που η μπετονιέρα δούλευε στην πλατεία και είχε… στενέψει κι άλλο την Κλ. Οικονόμου, ήταν ένα ατυχές περιστατικό που καθήλωσε τα οχήματα για περισσότερο από 10΄ στην οδό Κλ. Οικονόμου.

«Αλάρμ» στη διέλευση του μίνι μπας από το κέντρο

Την ώρα δε που «έξυπνες πόλεις» (βλ. Τρίκαλα) έχουν φτάσει να διαθέτουν ακόμη και λεωφορεία χωρίς οδηγούς και να έχουν πρόσβαση ακόμη και στους πεζόδρομους, από τους κεντρικούς δρόμους του Αιγίου υπάρχει αδυναμία διέλευσης του αστικού λεωφορείου. Προς κάλυψη αυτής της έλλειψης, το Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου κατήρτισε σχέδιο με το μίνι μπας που προμηθεύτηκε, ώστε να συνδέεται το κέντρο της πόλης με τον προαστιακό και το νοσοκομείο της πόλης. Όμως η πρόταση… ξέμεινε στον δρόμο, παρά το γεγονός ότι και το Συμβούλιο Κοινότητας Αιγίου έλαβε πανηγυρικά απόφαση για δρομολόγηση του μίνι μπας στο κέντρο της πόλης. Παρότι αυτό έχει γίνει από τα τέλη του περασμένου έτους, το θέμα δεν έχει έρθει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να ληφθεί η σχετική απόφαση, με τον σχεδιασμό του δρομολογίου από το Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου, να έχει μείνει στα χαρτιά.

Όπως ανέφερε στο protionline.gr ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Χρήστος Κοσσαράς, ΄΄έχει ληφθεί απόφαση από το Συμβούλιο Κοινότητας Αιγίου, είχαμε τις σχετικές διαβεβαιώσεις από τον δήμο, η αίτησή μας για λήψη απόφασης από το Δημοτικό Συμβούλιο βρίσκεται στο πρωτόκολλο από τον περασμένο Νοέμβριο, όμως η δημοτική αρχή δείχνει πως δεν έχει διάθεση να λάβει απόφαση για τη δρομολόγηση του μίνι μπας στο κέντρο. Αρχικά με παρέπεμψαν σε συγκοινωνιολόγο. Από τη στιγμή που έχω τη σχετική μελέτη και που οι στάσεις στο κέντρο προϋπάρχουν, μας αγνοούν΄΄. Και συνέχισε ο κ. Κοσσαράς: ΄΄Στόχος μας ήταν να βοηθήσουμε τους αδύναμους οικονομικά συνδημότες μας να έχουν πρόσβαση στο κέντρο, τους ηλικιωμένους να φτάσουν στις υπηρεσίες και βέβαια να δώσουμε ώθηση και να συμβάλλουμε στη μείωση των Ι.Χ. που κυκλοφορούν στους κεντρικούς δρόμους, μειώνοντας το κυκλοφοριακό. Θα συνδέαμε τον προαστιακό με την πόλη και το νοσοκομείο, θα περνούσαμε από κεντρικές αρτηρίες και θα καταλήγαμε στους δύο κεντρικούς δρόμους. Όμως μετέφεραν την καθιέρωση του δρομολογίου για… μετά τις εκλογές. Δεν ξέρουμε γιατί έγινε αυτό κι αν η δημοτική αρχή, λειτουργώντας έτσι, εξυπηρετεί συντεχνιακά συμφέροντα, το ζήτημα όμως είναι ότι έτσι δεν εξυπηρετούνται τα συμφέροντα του πολίτη΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr