ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ 23 ΚΑΙ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών (ΑΟΠ) διοργάνωσε με επιτυχία τον αγώνα «43ο Ράλλυ Αχαιός», με συνδιοργανωτή την Περιφερειακή Ένωση Δήμων (Π.Ε.Δ.) Δυτικής Ελλάδος. Ο αγώνας προσμετρά στο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας και στο Πρωτάθλημα Ασφάλτου Ιστορικών Αυτοκινήτων, όπως έχουν προκηρυχθεί από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος. Όπως κάθε χρόνο μεγάλη ήταν η συμμετοχή της ΑΛΜΑ Αιγίου με αθλητές της να διακρίνονται σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες.
Οι Καρούζος Γιώργος- Μπράβος Παναγιώτης πήραν την 1η θέση κλάσης c4, οι Κουνιάκης Κωνσταντίνος – Μπαρδάκης Κωνσταντίνος (φωτό) την 1η θέση c6 κλάσης, την 3η γενικής Λέτζε και την 3η f2 Λέτζε.
Ο Καμπέρος Γουίλιαμ ήταν 4ος Ε11 ο Αλέξιος Καμπέρος 5ος Ε11 Και f2 και c3, ο Μαρκόπουλος Δημήτρης (συνοδηγός ο αδερφός του Ανδρέας) 4η θέση C5 4 f2, ο Τσολάκης Αδάμ 7ος γενικής, 1ος Λέτζε κατηγορία 10ος f2 Λέτζε, ενώ οι Τζικοπουλος Παντελής και Πανταζόπουλος Παναγιώτης εγκατέλειψαν μετά την πρώτη ειδική.
Και στα ιστορικά αυτοκίνητα ένας αθλητής της ΑΛΜΑ Αιγίου από των Πύργο Ηλείας, ο Σπύρος Αποστολόπουλος, στον δεύτερο αγώνα της καριέρας του έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση τερματίζοντας 6ος με ford Fiesta 1300cc
34 πληρώματα στην εκκίνηση
Το 43ο Ράλλυ Σπριντ Αχαιός πέρασε στην ιστορία, αφήνοντας μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει στο 44ο Ράλλυ Αχαιός του 2024, το οποίο θα είναι αυτό που του αρμόζει, σε εντελώς νέα μονοπάτια. Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Τεχνικό και Διοικητικό έλεγχο να πραγματοποιείται στις σύγχρονες και φιλόξενες εγκαταστάσεις της TOYOTA Γεωργαντάς – Μουστάκας, όπου μετά τις απαραίτητες διαδικασίες πήραν το οκ 36 πληρώματα να εκκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής, με την Ειδική Χαλανδρίτσα να πραγματοποιείται 3 φορές. Τελικά 34 πληρώματα είδαν την σημαία εκκίνησης και 27 την σημαία τερματισμού, αφού οι πιο άτυχοι ήταν οι Παντελής Τζικόπουλος – Τάκης Πανταζόπουλος με Renault Clio και Θανάσης Καλογερόπουλος – Ελένη Βλαχαντώνη με Renault 5 δεν κατάφεραν να εκκινήσουν από μηχανικά προβλήματα. Με σύμμαχο τον ιδανικό καιρό για την εποχή, εκατοντάδες θεατές επισκέφθηκαν το Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσα του Δήμου Ερυμάνθου και απόλαυσαν έναν αναπάντεχα δυναμικό αγώνα, όπου οι μάχες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες κρίθηκαν στο νήμα, με το χρονόμετρο πολλές φορές να χρειαστεί να επαληθευτεί, λόγω των πολύ μικρών διαφορών.
Τρία πληρώματα από το Αίγιο στο 7o Regularity Κορίνθου
Πραγματοποιήθηκε στην Κόρινθο το 7o Rally Regularity με τρεις συμμετοχές από το Αίγιο. Δεύτερος στην κατηγορία ΥΤ ήταν ο Κωνσταντίνος Γκουλεμάνης και ο Ανδρέας Δημουλάς (ένθετες φωτό) με Peugeot 205 1400cc. Δεύτερη συμμετοχή ήταν ο Κολαϊτης Σπύρος με τον Εμμανουήλ Παυλάκη και αυτοκίνητο BMW 2002 του 1974 στην κατηγορία Η, και τρίτη συμμετοχή ο αντιπρόεδρος της ΆΛΜΑ Αιγίου Φάνης Χασιώτης (κεντρική φωτό) με συνοδηγό τον Ηλία Καράμπελα που ήταν στην 2η θέση σχεδόν όλη την ημέρα στον αγώνα και στην 6η γενικής. Όμως, μετά από ένα λάθος του Φάνη Χασιώτη στο τέλος της προτελευταίας ειδικής, τελικά πήραν την 4η θέση στην κατηγορία G3 χάνοντας και αρκετές θέσεις στη γενική κατάταξη.
Από τα 37 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή ξεκίνησαν τα 35 στη διαδρομή των 170 χλμ. Νικητές της κατάταξης για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα οι Τσιόγκας Χρήστος – Κολλιόπουλος Σωτήρης (Ford Escort Μκ1) που ήταν πρώτοι (και) στην κατηγορία G και αυτοί με το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα.