Λόγω των διαδοχικών συμβάντων (με τις δύο εξόδους οχημάτων) του δεύτερου περάσματος στην Ειδική ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ 2, τα αυτοκίνητα του πρωταθλήματος ιστορικών στο “11ο Ράλι Sprint Αιγίου” κατατάχθηκαν με βάση το χρόνο που έκαναν στο πρώτο πέρασμα της ΕΔ. Σελινούντας.
Έτσι στην πρώτη θέση τερμάτισαν οι… συνήθεις ύποπτοι Σταφυλοπάτης Μάριος και Χατζηρήγας Γεώργιος με το BMW M3, οι οποίοι κατέγραψαν τον καλύτερο χρόνο, εξασφαλίζοντας τους πολύτιμους βαθμούς του πρωταθλήματος. Παράλληλα κέρδισαν και την Κατηγορία 4.
Στη δεύτερη θέση Γενικής βρέθηκαν οι Κάτσικας Ιωάννης και Μπάμπαλης Νικόλαος με Ford Escort MK1/MK2, ενώ ήταν νικητές στην Κατηγορία 1+2+3. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Χριστοδούλου Αλέξανδρος και Σαμαράς Αθανάσιος με την υπέροχη Lancia Stratos. Αξιοσημείωτη είναι η επίδοση του πληρώματος Καπουρελάκος Κωνσταντίνος και Ζαμπέλη Γεωργία με BMW 325, οι οποίοι κατέλαβαν την τέταρτη θέση γενικής και δεύτερη Κατηγορίας 4.
Οι Γαβριηλίδης Γεώργιος και Μουζάκης Νικόλαος με Ford Escort MK1 τερμάτισαν στην πέμπτη θέση μπροστά από τους Παπάζογλου Λυμπέρη και Νικολόπουλου Μαρία με Lancia Delta, τερματίζοντας παράλληλα και στην τρίτη θέση της Κατηγορίας 1+2+3. Οι Παπάζογλου – Νικολοπούλου ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου για την κατηγορία 4.
Η ΑΛΜΑ Αιγίου στο Κύπελο Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας
Νικητές του αγώνα για το Κύπελο Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας ήταν το πλήρωμα της ΑΛΜΑ Αιγίου Αυγερόπουλος Χρήστος και Γιαβάσης Στράτος με Citroen Saxo, στην Γενική Κατάταξη, οι οποίοι ήταν πρώτοι και για την Κατάταξη της F2E.
Στη δεύτερη θέση Γενικής τερμάτισαν οι Χατζημάρκος Πασχάλης και Τσαούσογλου Μάριος με το τελευταίας γενιάς Renault Clio R3 βελτιώνοντας κατά πολύ τον χρόνο τους στο δεύτερο πέρασμα και αφήνοντας πίσω τους στην τρίτη θέση τον πατρινούς Χατζηβασιλείου Αντώνη και Νικολόπουλος Άρη με Citroen DS3 R5.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Καραθανάσης Κων/νος και Τσουρούκης Ηλίας με Honda Civic Type R, οι οποίοι ήταν πρώτοι στην Κατάταξη της F2.
Πέμπτοι στη Γενική τερμάτισαν οι Άκρατος Ιωάννης και Άκρατος Ευάγγελος, που παρόλο που έκαναν το ταχύτερο πέρασμα του αγώνα στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφεραν να μαζέψουν τα χαμένα δευτερόλεπτα που έχασαν στο πρώτο.