background img
banner
banner

Στασιμότητα το καλοκαίρι, περιμένουν να τεθεί σε εφαρμογή η μελέτη

ΑΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΑΠΟΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

Προβληματισμένους βρίσκει τους επαγγελματίες των μέσων μαζικής μεταφοράς του Αιγίου, το κλείσιμο της θερινής σεζόν, καθώς μπορεί να επισκέφθηκε κόσμος την περιοχή, αυτό όμως δεν «μεταφράστηκε» σε αύξηση των τζίρων τους όσο θα περίμεναν. Άπαντες αναμένουν τη νέα… κυκλοφοριακή πραγματικότητα προκειμένου να είναι σε θέση να γνωρίζουν πώς θα διαμορφωθεί η κατάσταση και θα εφαρμοστεί η πεζοδρόμηση στην πράξη. Συμφωνούν πάντως πως πρέπει να δοθεί μία νέα ώθηση στην περιοχή που θα ωφελήσει όλους τους επαγγελματικούς κλάδους.

Μικρή η τουριστική περίοδος για το Αίγιο

Για την κίνηση που παρουσιάζουν τη θερινή σεζόν τα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου ρωτήθηκε από το Protionline.gr ο πρόεδρός του, Χρήστος Κοσσαράς, ο οποίος παρατήρησε πως ναι μεν υπάρχει μία αύξηση της επιβατικής κίνησης και ειδικά στα θερινά δρομολόγια, πλην όμως η τουριστική περίοδος για το Αίγιο είναι πολύ σύντομη και η αύξηση δεν επαρκεί να καλύψει τις ανάγκες του υπόλοιπου υποτονικού διαστήματος.

΄΄Εκτιμώ ότι πάνω κάτω είμαστε περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι ως προς την επιβατική κίνηση. Η περιοχή μας έχει επισκεψιμότητα ωστόσο η μεγάλη της αύξηση είναι είκοσι ημέρες με έναν μήνα το πολύ. Τον Αύγουστο υπήρξε μεγάλη αύξηση της κίνησης αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να προσελκύουμε επισκέπτες και τον Ιούλιο και τον Ιούνιο΄΄, σημείωσε ο κ. Κοσσαράς.

Ο κόσμος δεν έχει χρήματα για το… κάτι παραπάνω

Ανάλογη είναι και η άποψη του προέδρου του Σωματείου Ταξί Αιγίου και Περιχώρων Παναγιώτη Αγγελόπουλου, ο οποίος εστίασε στο γεγονός ότι ο κόσμος ήρθε στην περιοχή αλλά η περιορισμένη αγοραστική δυνατότητα τον ανάγκασε να μην ξοδέψει. Συγκεκριμένα, σημείωσε: ΄΄Ο Ιούνιος είναι ένας μήνας σαν όλους τους άλλους και δεν θυμίζει τουριστική σεζόν, δυστυχώς. Φέτος ο Ιούλιος κυμάνθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι, ενώ ο Αύγουστος ήταν περίπου στα ίδια. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα και περιορίζεται στα άκρως απαραίτητα. Έτσι, μολονότι οι επισκέπτες μπορεί να ήταν περισσότεροι από τις προηγούμενες χρονιές, δεν βγήκαν, δεν ξόδεψαν κι αυτό είναι κάτι που επιβεβαιώνεται και από τον κλάδο εστίασης και αναψυχής΄΄.

Νέα τάξη πραγμάτων και αλλαγή νοοτροπίας

Οι επαγγελματίες καλούνται να διαχειριστούν και τη νέα τάξη πραγμάτων στο κέντρο της πόλης, με αφορμή το προσωρινό κλείσιμο της Κλ. Οικονόμου εξαιτίας των έργων της πλατείας Βάλφουρ όλο αυτό το διάστημα και βέβαια την πεζοδρόμηση που, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα ακολουθήσει.

«Πώς επηρέασε τα ταξί ο κλειστός δρόμος;» ήταν το ερώτημα προς τον κ. Αγγελόπουλο, ο οποίος, ως γνωστόν, εκτός από δημοτικός σύμβουλος είναι και εντεταλμένος σύμβουλος του δήμου σε θέματα κυκλοφορίας και τουρισμού. Όπως τόνισε, ΄΄είναι γεγονός πως κάποιοι επισκέπτες ήταν… έξω από τα νερά τους και ζητούσαν πληροφορίες για το πώς θα κινηθούν με τα οχήματά τους στο κέντρο. Αυτή ήταν η πρώτη επίσκεψη και ήταν επόμενο να μην γνωρίζουν. Εκτιμώ ότι και οι παραθεριστές όπως και οι ντόπιοι θα εγκλιματιστούν γρήγορα και θα προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα, βλέποντας πόσο χρηστικό θα είναι το κέντρο για τους πεζούς. Όλα είναι θέμα νοοτροπίας΄΄.

Η μελέτη φέρνει τα λεωφορεία κοντά στο πεζοδρομημένο τμήμα

΄΄Ύπάρχει μπέρδεμα με τα δρομολόγια, τα λεωφορεία αναγκάζονται να περνούν από πολύ στενούς δρόμους, δεν τηρείται η απαγόρευση στάθμευσης, πολύ συχνά οδηγοί σταθμεύουν και κλείνουν τους δρόμους, ο κόσμος δεν γνωρίζει τις στάσεις και γενικότερα υπάρχει μία δυσλειτουργία΄΄, επισήμανε ο κ. Κοσσαράς, προσθέτοντας: ΄΄Αυτό που κάνουμε εμείς τώρα είναι να περιμένουμε να οριστικοποιηθεί η κυκλοφοριακή μελέτη με ό,τι αυτή επιφέρει, διότι πρέπει να ξέρουμε πώς θα κινούμαστε και να το μάθει και ο κόσμος. Αν υπάρχει κάτι θετικό για εμάς σε όλο αυτό, είναι ότι υιοθετήθηκαν κάποιες προτάσεις μας που είχαμε καταθέσει στις συναντήσεις με τον συγκοινωνιολόγο, οι οποίες μας φέρνουν όσο πιο κοντά γίνεται στο πεζοδρομημένο τμήμα, προκειμένου να εξυπηρετείται ο κόσμος. Υπάρχουν ηλικιωμένοι και άνθρωποι που αδυνατούν να περπατήσουν πολύ. Θεωρώ ότι η υιοθέτηση της πρότασης για στάση του αστικού κοντά στην Τρίγωνη Πλατεία στο ύψος της Κλ. Οικονόμου, θα εξυπηρετήσει”.

Σημειώνεται ότι αυτό που περιλαμβάνει η μελέτη και αφορά το Αστικό ΚΤΕΛ είναι να διατηρηθεί η αφετηρία στην οδό Ταξιαρχών στο ύψος του ομώνυμου ιερού ναού και τα λεωφορεία να μην στρίβουν στην οδό Ελίκης αλλά στην οδό Κολοκοτρώνη και να στρίβουν στην Βασ. Κωνσταντίνου κάτω από την Κλ. Οικονόμου με αντιδρόμηση. Επίσης, το Αστικό ΚΤΕΛ έχει ζητήσει τα λεωφορεία που είτε έρχονται από Καμάρες, είτε από νοσοκομείο να μην κατεβαίνουν τη Ρήγα Φεραίου που βρίσκεται αρκετά μακριά από το κέντρο, αλλά τη Βασ. Κωνσταντίνου. Βεβαίως, επί της οδού παραμένει η πιάτσα των ταξί και μέσω της μελέτης κι αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να επιλυθεί ώστε να είναι εφικτό να περάσει και το λεωφορείο.

Προμήθεια ενός ακόμη μικρού λεωφορείου από το Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου

Γενικότερα, η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ προσανατολίζεται στη χρήση πιο ευέλικτων αυτοκινήτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτές τις ημέρες εντάχθηκε στον στόλο του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου ένα ακόμη μικρό λεωφορείο σαν το υπάρχον, το οποίο πολύ σύντομα θα χρησιμοποιείται για δρομολόγια.
Ως προς την πιάτσα των ταξί που βρίσκεται στην Κλ. Οικονόμου στο πάνω μέρος της πλατείας Αγ. Λαύρας, από τη μελέτη προβλέπεται να μεταφερθεί στην οδό Ασ. Φωτήλα.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr