background img
banner
banner

Πρώτο δείγμα… θετικό

ΟΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΡΟΜΗΝΥΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ

Ένα πρώτο δείγμα ότι η Αιγιάλεια μπορεί να υποστηριχθεί τουριστικά και εκτός της καλοκαιρινής σεζόν, αποτέλεσε το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, με τα εναπομείναντα ανοιχτά καταλύματα και τα ενοικιαζόμενα να παρουσιάζουν ικανοποιητικές πληρότητες.

Κρατήσεις για τις γιορτές δεν υπάρχουν ακόμη ωστόσο θεωρείται βέβαιο πως πολλοί επισκέπτες θα λειτουργήσουν συνδυαστικά, διαμένοντας στην Αιγιάλεια για να επισκεφθούν τα Καλάβρυτα και άλλους δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς γύρω από την περιοχή.

Η συγκυρία του τριημέρου από κάθε άποψη ευνόησε την περιοχή ενώ υπήρξε περαιτέρω ώθηση από τις σχεδόν καλοκαιρινές καιρικές συνθήκες. Έτσι, το τελευταίο Σαββατοκύριακο του μήνα και την περασμένη Δευτέρα, ημέρα της εθνικής επετείου, τα ξενοδοχεία παρουσίασαν πληρότητα 100% ενώ κάτι ανάλογο συνέβη και με πολλά airbnb. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη το γεγονός ότι επισκέπτες είχαν το Αίγιο και κυρίως η Ανατολική Αιγιάλεια, αφού πολλοί ήταν αυτοί που συνδύασαν την επίσκεψή τους στα Καλάβρυτα, διαμένοντας όμως στην Αιγιάλεια λόγω των χαμηλότερων τιμών των καταλυμάτων.

Ευνόησε η συγκυρία

΄΄Είναι σαφές ότι ευνόησε η συγκυρία που η εθνική γιορτή έπεσε φέτος Δευτέρα όμως η Αιγιάλεια δεν είναι προορισμός τριημέρου, πιο πολύ ευνόησε τα Καλάβρυτα και τα ορεινά. Στα πεδινά άλλωστε, το 70% των ξενοδοχείων έχουν κλείσει για χειμώνα. Όμως, σε αυτά που μένουν ανοιχτά υπήρξαν πληρότητες΄΄, είπε στο Protionline.gr, ερωτηθείς σχετικά, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας Χρήστος Κανελλής, τονίζοντας ωστόσο ότι έστω και αυτή η κινητικότητα έδειξε ότι υπάρχει βούληση για επισκέψεις στην Αιγιάλεια. ΄΄Βασικό ρόλο έπαιξαν και οι καιρικές συνθήκες΄΄, πρόσθεσε ο κ. Κανελλής.

Ως προς το πώς προμηνύεται ο χειμώνας, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης και μέλος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου Αιγιαλείας, είπε ότι ΄΄είναι νωρίς ακόμη να κάνουμε εκτιμήσεις για τον χειμώνα. Σίγουρα θα είναι ευνοημένοι οι χειμερινοί προορισμοί όπως Ζαρούχλα και Καλάβρυτα όμως πιστεύω και τα ξενοδοχεία πόλης θα δουλέψουν. Από εκεί και πέρα… βλέποντας και κάνοντας, γιατί ο χειμερινός τουρισμός είναι εσωτερικός, οπότε οι όποιες κρατήσεις θα γίνουν την τελευταία στιγμή ανάλογα με τις συνθήκες, τον καιρό και άλλους παράγοντες΄΄.

Ερωτηθείς από τo Protionline.gr για την κίνηση του τριημέρου, ο ιδιοκτήτης τουριστικών καταλυμάτων Ανδρέας Δημητρόπουλος μίλησε για σημαντική επισκεψιμότητα, σημειώνοντας: ΄΄Υπήρξε πολύς κόσμος, ωφελήθηκε η περιοχή, στα δικά μου καταλύματα υπήρξε πληρότητα 100%. Συνήθως στις αργίες υπάρχει επισκεψιμότητα και μάλιστα είναι αυξημένη σε σχέση με άλλες χρονιές γιατί έχουν ακριβύνει τα ακτοπλοϊκά άρα η δική μας περιοχή θεωρείται πιο προσιτός προορισμός΄΄.

Συνδυαστικά με τα Καλάβρυτα

Σχετικά με τα μηνύματα που υπάρχουν για τη χειμερινή σεζόν στην περιοχή, ο κ. Δημητρόπουλος επισήμανε: ΄΄Το θετικό για την Αιγιάλεια είναι ότι υπάρχουν επισκέπτες που συνδυάζουν τη διαμονή τους εδώ με τους πιο χειμερινούς προορισμούς και κυρίως τα Καλάβρυτα, καθώς στην Αιγιάλεια οι τιμές για διαμονή είναι πιο χαμηλές”. Παρατήρησε ακόμη πως δεν λείπουν και οι ξένοι τουρίστες και τους χειμερινούς μήνες, αφού αποτελούν ένα 20% με 30% του συνόλου των επισκεπτών, ενώ προέρχονται από χώρες όπως Φινλανδία, Γερμανία κ.ά.

Λείπει η εξωστρέφεια…

΄΄Θεωρώ πως η περιοχή έχει προοπτικές για επισκεψιμότητα και τα Σαββατοκύριακα του χειμώνα και όλες τις αργίες και τις γιορτές. Το κακό είναι ότι δεν γνωρίζουν την Αιγιάλεια όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά ούτε στην Ελλάδα. Επισκέπτομαι πάρα πολλές εκθέσεις κάθε χρόνο και δυστυχώς το διαπιστώνω. Μία εξ αυτών θα είναι στο Λονδίνο 3 με 5 του μήνα όπου θα είμαι παρών και θα συμμετάσχει και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Δυστυχώς, ο δήμος Αιγιαλείας για άλλη μία φορά δεν θα λάβει μέρος. Ούτε στη Philoxenia στα μέσα Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, ούτε σε κάποια άλλη έκθεση. Και αυτές τις εκθέσεις τις επισκέπτεται το target group που θα μπορούσε να μας προτιμήσει΄΄, είπε ακόμη ο κ. Δημητρόπουλος, προσθέτοντας: ΄΄ Όμως από τον δήμο Αιγιαλείας δεν υπάρχει σχεδιασμός, οι υπεύθυνοι του τουρισμού δεν έχουν στοχεύσει στο ποιο target group θέλουμε και δεν γίνεται καμία κίνηση εξωστρέφειας. Διοργανώνουμε σημαντικές εκδηλώσεις το καλοκαίρι που τις γνωρίζουμε μόνο εμείς. Στο εξωτερικό, σε σημαντικές τουριστικές αγορές, δεν μας ξέρουν καν΄΄. ΄΄Αν και ο δήμος Αιγιαλείας έκανε κάποιες κινήσεις και ενεργοποιούσε γνώστες του αντικειμένου του τουρισμού, είναι βέβαιο ότι θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα΄΄, κατέληξε.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr