background img
banner
banner

Αύξηση της κίνησης κατά 15% στην τοπική αγορά από τη «Black Friday»

ΑΛΛΑ ΤΟ E-SHOP ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ «ΠΙΤΑΣ»

Η «Black Friday» που διήρκεσε περίπου μία εβδομάδα τελικά, φτάνει στο τέλος της χωρίς να αποδώσει τα προσδοκώμενα, σε μία «παγωμένη» αγορά που περιμένει το… άστρο της να λάμψει ξανά. Το εάν αυτό θα είναι τα Χριστούγεννα, δεν το γνωρίζει κανείς, ωστόσο οι εκπρόσωποι του τοπικού εμπορίου έδωσαν τη δική τους «μάχη» στην ΕΣΕΕ, θέλοντας να υψώσουν το ανάστημα του αχαϊκού εμπορίου.

Ο Σπύρος Σπυρόπουλος οικονομικός επόπτης της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, ερωτηθείς από τo Protionline.gr για την «Black Friday» και το πώς επηρέασε την αγορά του Αιγίου, επισήμανε: ΄΄Εφαρμόστηκε και στην αγορά του Αιγίου και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις με αισθητά μειωμένες τιμές. Δηλαδή σε πολλά είδη, περίπου στα μισά, στα είδη ένδυσης τουλάχιστον, οι εκπτώσεις μπορεί να άγγιξαν και το 50%. Δηλαδή ο καταναλωτής μπορούσε να τα προμηθευτεί στη μισή τιμή. Υπήρξαν βέβαια κι άλλα είδη στα οποία εφαρμόστηκε μία τυπική έκπτωση, ανάλογα με την πολιτική του κάθε καταστήματος. Σε γενικές γραμμές υπήρξαν πολλές ευκαιρίες για αγορές΄΄.

Πάντα αυξημένη η κίνηση στο τέλος του μήνα, αναφέρει ο Σπύρος Σπυρόπουλος

Ως προς την κίνηση στα καταστήματα, είπε: ΄΄Η «Black Friday» συνέπεσε με μία περίοδο που ούτως ή άλλως υπάρχει μία παραπάνω κινητικότητα στην αγορά, καθώς είναι στα τέλη του μήνα και λόγω των πληρωμών και των συντάξεων, τα χρήματα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι πιο πολλά. Αυτό παρατηρείται κάθε μήνα. Ωστόσο, λόγω της «Black Friday» σημειώθηκε μία επιπλέον αύξηση της κίνησης, περίπου κατά 15%. Βεβαίως, με τις υπάρχουσες συνθήκες το ποσοστό αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ικανοποιητικό, αφού είναι βέβαιο πως περιμέναμε πολύ περισσότερα. Και βέβαια αυτό δεν είναι τοπικό φαινόμενο αφού και η Πάτρα κυμάνθηκε κάπου εκεί΄΄.

Ο κ. Σπυρόπουλος μάλιστα απέδωσε αυτή την εξέλιξη και στο e-shop που… γνωρίζει μέρες δόξας αφού το προτιμά πολύς κόσμος. Έτσι, η κίνηση στην αγορά δεν δείχνει πολύ αυξημένη, ενώ όσα καταστήματα έχουν e-shop πωλούν μέσω παραγγελιών από το διαδίκτυο και σε καταναλωτές άλλων περιοχών. Βεβαίως με αυτό τον τρόπο και ντόπιοι καταναλωτές προμηθεύονται είδη από επιχειρήσεις άλλων περιοχών…

Ο Λάμπης Παπαδόπουλος για την… ανάσα των εμπόρων

Στη… στροφή του κόσμου προς το e-shop αναφέρθηκε μιλώντας στo Protionline.gr και ο πρόεδρος του Εμποροεπαγγελματικού Επιχειρηματικού Συλλόγου Αιγιάλειας Λάμπης Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας: ΄΄Είναι πάρα πολύ μεγάλη η τάση αγορών από το διαδίκτυο κι αυτό έχει επηρεάσει την τοπική αγορά.

Η «Black Friday», όπως με ενημερώνουν οι συνάδελφοι, κίνησε κάπως την αγορά, ωστόσο δεν έλυσε τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Η αγορά του Αιγίου βάλλεται από κάθε μεριά. Μόνη θετική εξέλιξη, η εντολή του Ταξίαρχου για παύση των κυκλοφοριακών μέτρων στο ύψος της Τρίγωνης Πλατείας και άνοιγμα του κέντρου για τα οχήματα. Χαιρετίζουμε το άνοιγμα της Κλ. Οικονόμου μετά από την απόφαση του Αστυνομικού Διευθυντή Αχαΐας κ. Τσάτσαρη. Τα μαγαζιά μας θα “ανασάνουν”. Ζητάμε άμεσα από τους αρμόδιους φορείς να πράξουν τα δέοντα σύμφωνα με το γράμμα του Νόμου΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr